gadver de gadver....

10-01-2012 12:53 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit doe je toch serieus niet....

Iemand heeft op mijn oprit gepoept, ook niet een beetje, gewoon een hele berg diarree, met zakdoeken en al ligt het op mijn oprit!!

Wat nu? Ik ga zo wat over mn nek, als ik nou weet dat het van een bekende is die ziek is geworden kan ik zoiets (ook niet lachend, maargoed) best opruimen.

Maar wie poept er hemelsnaam op iemand anders zn oprit???

Het moet vannacht gebeurd zijn, want gisteravond lag het er echt nog niet en je kijkt er ook niet zomaar langs :S!

Heb al op weer.nl gekeken, maar heftige regenbuien, zoals we die al 2 weken elke dag hebben worden voorlopig niet meer voorspelt. Heb het met de tuinslang geprobeert van een afstandje eraf te spuiten, maar het "plakt" behoorlijk vast, wat dus zou betekenen dat ik er zo ongeveer boven moet gaan staan en dan "spuit" het natuurlijk met het water mee omhoog tegen mijn muur en nog erger, tegen mezelf aan......

Stel ik me aan dat ik dit niet kan opruimen en er zo'n drama van maak?
Gatverredarrie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een hond geweest ws.

Emmer water en een bezem en daarna die bezem weg mieteren of flink uit wassen.

En ja het is goor.
Ieuw!! :/

Wat een idioot..
Internagelaktisch
Gadverdamme.....

Heb je een tuinslang? Of anders met emmers water gooien richting put. Daarna met emmers met dettol/allesreiniger.

Hoe weet je trouwens dat het mensenpoep is en geen hond?

Niet dat dat het minder goor maakt, maar wel

minder bizar.

Edit : tuinslang helpt dus niet. Dan met bezem die je daarna weggooit. En de zakdoekjes zijn inderdaad een teken dat het geen hond was.

Bah
Bah krijg er bij de gedachte al spuugneigingen van. Denk dat ik net zo lang bleef spuiten dat het er een keer af is. Bah bah
Zusenzoo, een hond met zakdoeken? :p
Internagelaktisch
Hogedrukspuit erop!
Ik heb het ook eens gehad, woonde toen in een maisonette met 'doorgang' onder het huis. Zat regelmatig vol met braaksel en pis, maar er heeft ook wel eens iemand onder zitten kakken. Heel de muur vol, echt zo goor. Gelukkig heeft toenmalige vriend het opgeruimd, met flink wat emmers heet water en chloor.

En bij ons was het geen hond hoor, daarvoor zat het veels te hoog tegen de muur! En kijk trouwens maar eens in openbare toiletten, wat een smeerkezen (volwassen) mensen kunnen zijn, echt ongelooflijk!!!
quote:maaique schreef op 10 januari 2012 @ 12:56:

Zusenzoo, een hond met zakdoeken? :pNeem haar die gedachte nou niet af.
Gebruikt een hond zakdoekjes?

Jakkes! Sterkte.

Ken je niet iemand met hoge druk reiniger?

Anders zit er niets anders op dan te verhuizen.....
Lieslaarsen aan, plastic zak om je bezem binden en dan spuiten en vegen.

En een schijnwerper met bewegingssensor aanschaffen
GATVERJAKKIES! Echt een goeie oplossing heb ik ook niet, wel heeft er een keer iemand op pinkpop naast onze tent gepoept (ook zon hoopje met zakdoekjes), iemand anders erin gaan staan en dat AAN de tent afgeveegd. "gelukkig" was de tent net nieuw en zat er in de binnentent een foutje in de naad, waar we op pinkpop achter kwamen. Winkel gebeld, uitgelegd dat we hem wel op pinkpop wilden gebruiken want geen andere tent en we mochten hem na pinkpop terugbrengen. Dus die poep hebben we mooi laten zitten...

Maar uhm, succes! Echt een goeie opruim tip heb ik idd niet, bezem en water klinkt als een goeie optie! Hopelijk zit er een putje dichtbij?
Gatver, alleen al de gedachte er aan maakt dat ik moet kotsen. Geen idee hoe je dat op moet ruimen. Brrrrrr.
Alles komt goed..........
Wat ontzettend goor! Ik zou het ook proberen met heet water met flink allesreiniger erin (chloor niet meteen, anders heb je straks bleekvlekken op de oprit) Hopen dat het zo weggaat en anders misschien met een bezem. Sterkte!
Gatver Truhutje, heb je tent met poep en al in de winkel teruggegeven??
In dit soort gevallen zet ik mijn feministische principes moeiteloos opzij.
quote:hekje schreef op 10 januari 2012 @ 13:02:

Gatver Truhutje, heb je tent met poep en al in de winkel teruggegeven??Dat is net zo aso als naast andermans tent/op andermans oprit poepen m.i.
hogedrukspuit ben ik idd bang dat het dadelijk ook nog tegen de muur aan plakt :S......

En ik ging vanmorgen echt haast over mn nek na 5 min. tuinslang erop houden vanaf een meter of 2 afstand.

Ik snap het ook echt niet, het ligt vrij dicht bij de straat zeg maar, dus iedereen ziet je zitten. Het is wel een soort van brandgangetje, maar als je al eens 50 meter verder zou lopen zit je al in het bos, lijkt mij persoonlijk dan toch prettiger, maargoed, voor nu zit ik er mee.....

Ben bijna geneigd een briefje op de muur te plakken om alsjeblieft niet meer op mijn oprit te gaan zitten poepen.
quote:truhutje schreef op 10 januari 2012 @ 13:00:

GATVERJAKKIES! Echt een goeie oplossing heb ik ook niet, wel heeft er een keer iemand op pinkpop naast onze tent gepoept (ook zon hoopje met zakdoekjes), iemand anders erin gaan staan en dat AAN de tent afgeveegd. "gelukkig" was de tent net nieuw en zat er in de binnentent een foutje in de naad, waar we op pinkpop achter kwamen. Winkel gebeld, uitgelegd dat we hem wel op pinkpop wilden gebruiken want geen andere tent en we mochten hem na pinkpop terugbrengen. Dus die poep hebben we mooi laten zitten...

Maar uhm, succes! Echt een goeie opruim tip heb ik idd niet, bezem en water klinkt als een goeie optie! Hopelijk zit er een putje dichtbij?Sorry hoor maar jij brengt een tent wegens een foutje terug en laat er gewoon een hoop stront aan zitten? Wow dat is echt een van de meest asociale acties die ik heb gehoord..
Ook een fijne actie, je tent zo weer inleveren. Bah.
quote:inspirea schreef op 10 januari 2012 @ 12:58:

Anders zit er niets anders op dan te verhuizen.....Ja, zo'n berg schijt op de oprit roept 'koop dit huis,' daar kan geen bordje tegenop.
quote:funnymiss schreef op 10 januari 2012 @ 13:03:

Ben bijna geneigd een briefje op de muur te plakken om alsjeblieft niet meer op mijn oprit te gaan zitten poepen.Niet doen, dat is vragen om recidive.
Hier bellen we in zo'n geval het nummer van de gemeente. Die stuurt dan een kaartje met de mededeling dat de klacht binnen drie dagen wordt verholpen, meestal gebeurt er niets. :puke:
verba volant, scripta manent.
quote:funnymiss schreef op 10 januari 2012 @ 13:03:

hogedrukspuit ben ik idd bang dat het dadelijk ook nog tegen de muur aan plakt :S......

En ik ging vanmorgen echt haast over mn nek na 5 min. tuinslang erop houden vanaf een meter of 2 afstand.

Ik snap het ook echt niet, het ligt vrij dicht bij de straat zeg maar, dus iedereen ziet je zitten. Het is wel een soort van brandgangetje, maar als je al eens 50 meter verder zou lopen zit je al in het bos, lijkt mij persoonlijk dan toch prettiger, maargoed, voor nu zit ik er mee.....

Ben bijna geneigd een briefje op de muur te plakken om alsjeblieft niet meer op mijn oprit te gaan zitten poepen.

Een hond die heel ziek is geweest ? En dat de eigenaar omdat alles tegen de hond aan bleef ''plakken'' nog een beetje heeft geprobeerd de boel op te ruimen met zijn zakdoekjes? (ik probeer het leed te verzachten...)

Ik dacht met het topic over de buurman die de postbus swaffelde wel weer het een en ander meegemaakt te hebben maar het kan dus altijd gekker !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven