Geld & Recht alle pijlers

Vriend net aanrijding....

10-01-2012 08:23 379 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aahh ben net ontzetten geschrokken. Mn vriend belde net dat ie in de buurt van zn werk een aanrijding heeft gehad! Ik schrok me kapot, maar gelukkig heeft ie niks!

Ben tegelijkertijd ook ontzettend boos. Was vriend zn schuld. Remde te laat en klapte op zn voorganger.

Nu vertelde hij dat de man waar hij op reed beweerde een politie agent te zijn. Die man was boos (logisch) maar wilde perse rijbewijs van mn vriend innemen en heeft de papieren van aanrijding ook mee genomen. Hij had haast ivm school zoontje ofzo.

Vriend was zo geschrokken dat ie alles over zich heen heeft laten komen maar zelf nu dus niks heeft! Die man geeft zich niet gelegitimeerd als agent, hij heeft geen foto gemaakt de ander wel, die man heeft de papieren, vriend niks!!

Ik kon door de telefoon niet kwaad op em worden, maar moet het ff kwijt!
quote:Nastik schreef op 10 januari 2012 @ 15:35:

[...]

De enige die mij nog over de kling krijgt is mijn driejarige dochter. Het zit hem ook altijd in de kleine dingen he .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Murdoch schreef op 10 januari 2012 @ 15:42:

[...]

Neh-neh-neh-neh-neh, echt vet voor lul.

Je kunt best goed in Taal woelen. TaalgeWoel, heet dat. Dat bedoelt Tia.

quote:Murdoch schreef op 10 januari 2012 @ 15:42:

[...]

Neh-neh-neh-neh-neh, echt vet voor lul.

Hee, ik had het over mijzelf he, niet over mijn laptop-toetsenbord #fail
*woelt rustig nog even door*
Ik hoop dat ze nu met die andere man bij de politie zijn om het forumulier in te vullen.

Zou de politie zich daarvoor lenen om erbij te zijn?

Limoentje, heb je nog wat gehoord of ben je daar al inmiddels?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heeft iemand in de lange topic een update?
Potverdikkie, heb ff een paar uur en een hoop popcorn gemist. #&&*@!!!

Maar, ben ook benieuwd naar update, vond de geiten ge-wel-dig en ben inmiddels overtuigd dat deze meneer echt geen agent is. Hopelijk komt hij opdagen bij het politiebureau dan kun je hem gelijk aanklagen voor je valselijk voordoen als agent, ofzoiets.
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 januari 2012 @ 16:21:

Ik hoop dat ze nu met die andere man bij de politie zijn om het forumulier in te vullen.

Zou de politie zich daarvoor lenen om erbij te zijn?

Limoentje, heb je nog wat gehoord of ben je daar al inmiddels?briljant woord
quote:liemoentje schreef op 10 januari 2012 @ 14:17:

Vriend zegt dat andere auto ook wel schade heeft maar minder erg dan vriend. Blijkt dat die auto ook te leen was zei die gozer door de telefoon :(.

Misschien mosterd maar kan het zijn dat die andere auto niet verzekerd is en dat het daarom zo vreemd gaat.

In eerste instantie geen naam willen noemen en daarna wel (is het wel de echte naam?)

*ik ga nu snel verder lezen*
Ik vind die man (zo te lezen) behoorlijk intimiderend gedrag vertonen, denk daar het mijne van. Zou dat zeker ook zo benoemen.

Waarom vanmorgen doorgereden wegens haast ?? en wil hij nu die formulieren op het bureau invullen, voelt die man zich daar een hele pief of zo (als het zijn eigen werkomgeving en collega is)

Wat ook nog even door mijn gedachten ging, zou die man vanmorgen ook met drank op achter het stuur kunnen hebben gezeten (in een onverzekerde auto), dan wil je eerst ook tijd om uhm "uit te wazemen".

Misschien zou je de auto al in/bij jullie vaste autogarage kunnen zetten.

TO hoop dat je ons niet met een open einde van deze gebeurtenis laat zitten.
quote:limelight schreef op 10 januari 2012 @ 17:28:

Ik vind die man (zo te lezen) behoorlijk intimiderend gedrag vertonen, denk daar het mijne van. Zou dat zeker ook zo benoemen.

Waarom vanmorgen doorgereden wegens haast ?? en wil hij nu die formulieren op het bureau invullen, voelt die man zich daar een hele pief of zo (als het zijn eigen werkomgeving en collega is)

Wat ook nog even door mijn gedachten ging, zou die man vanmorgen ook met drank op achter het stuur kunnen hebben gezeten (in een onverzekerde auto), dan wil je eerst ook tijd om uhm "uit te wazemen".

Misschien zou je de auto al in/bij jullie vaste autogarage kunnen zetten.

TO hoop dat je ons niet met een open einde van deze gebeurtenis laat zitten.

Je zou zomaar gelijk kunnen hebben.

Iig zijn er veel dingen niet helemaal goed. En ben ook benieuwd wat het nou was en of TO tegen hem een aanklacht heeft kunnen indienen. Drank is dan niet meer te bewijzen.

Ik blijf alleen duimen dat het geen opzet was en een identiteitsdiefstal. Doordat er ook geen kind in de auto zat neig ik daar nog het meeste naar.

Hopelijk horen we nog van Limoentje.
Ik snap niet dat er uberhaupt nog wordt gedacht dat dit een echte agent was, natuurlijk niet.
Limoentje, hoe is het met jullie?
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hebben jullie die kerel al ontmoet? Ik heb het hele topic bijgelezen en het klinkt als een slechte grap of je ergste nachtmerrie.

*moet nog even na-lachen om die fainting goats*
@liemoentje, ik zou het wel fijn vinden, als je even laat weten, dat alles oké is.
Limoentje, hoe is het gister verder gegaan? Hebben jullie die man nog ontmoet? En nog belangrijker, heeft je vriend zijn rijbewijs terug?

Weet jullie verzekering hoe het nou moet met de auto van je vriend? Die is total loss maar je vriend zei dat die man zomaar remde terwijl er niets was om te remmen. Het lijkt op uitlokking.
O jee, nog geen vervolg?

Rampscenario's gaan nu door mijn hoofd...
Hee, jullie mochten niet mekkeren dat er geen reactie kwam.
O, waarom niet Star? Dat heb ik even gemist...

(of slaat het mekkeren op de geiten en ben je bang dat Limoentje gaat fainten ofzo???)
quote:Kastanjez schreef op 11 januari 2012 @ 10:09:

(of slaat het mekkeren op de geiten en ben je bang dat Limoentje gaat fainten ofzo???)
quote:Kastanjez schreef op 11 januari 2012 @ 10:09:

Auto is gejat en vriend ligt inmiddels ergens met stijve benen in de berm?
Het blijft wel spannend zo!
Ben ook wel heel nieuwsgierig hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven