Hoe te combineren?
zondag 8 januari 2012 om 23:14
Hoi Dames.
Ik heb dringend jullie hulp nodig
Ik vind dit vest echt super leuk en denk erover na om het te kopen
http://www.welikefashion.com/p/11839-Ca ... Resko.html
Ik heb alleen géén idee hoe ik het kan combineren. Het liefst draag ik het als 'jurk', dus met legging/jegging. Alleen in wat voor kleur? Met een grijze legging, bruin, zwart? Ik heb bruine en zwarte laarzen. Ik vind het ook altijd leuk om er een sjaal op te dragen.
Ik heb bruin haar en ben redelijk bleek, daarom is wit altijd een beetje lastig voor mij. Ik ben benieuwd naar jullie suggesties
Ik heb dringend jullie hulp nodig
Ik vind dit vest echt super leuk en denk erover na om het te kopen
http://www.welikefashion.com/p/11839-Ca ... Resko.html
Ik heb alleen géén idee hoe ik het kan combineren. Het liefst draag ik het als 'jurk', dus met legging/jegging. Alleen in wat voor kleur? Met een grijze legging, bruin, zwart? Ik heb bruine en zwarte laarzen. Ik vind het ook altijd leuk om er een sjaal op te dragen.
Ik heb bruin haar en ben redelijk bleek, daarom is wit altijd een beetje lastig voor mij. Ik ben benieuwd naar jullie suggesties
maandag 9 januari 2012 om 08:33
quote:Sugar_Skull schreef op 09 januari 2012 @ 00:00:
Optie 1: zoals gezegd, met een oma eronder
Optie 2: met deze top en legging, stoere boots erbij en klaar.
[afbeelding] [afbeelding]
Met cognac, bruin, wit, creme ed wordt het meteen een oude-wijven-vest vind ik.OMG, of je maakt een grapje of jij kan beter niet je eigen kleding uitzoeken, laat staan die voor een ander.
Optie 1: zoals gezegd, met een oma eronder
Optie 2: met deze top en legging, stoere boots erbij en klaar.
Met cognac, bruin, wit, creme ed wordt het meteen een oude-wijven-vest vind ik.OMG, of je maakt een grapje of jij kan beter niet je eigen kleding uitzoeken, laat staan die voor een ander.
maandag 9 januari 2012 om 09:33
Wat leuk! Ik zou de vest maar met alle tinten bruin (vooral cognac), spijker, zwart en wit. Verschillende opties;
Witte t-shirt met v-hals, skinny (donkere) spijkerbroek en zwarte pumps en misschien een zwarte ketting of sjaal.
Bruine t-shirt of hemdje, witte (skinny) broek en bruine laarzen.
Zwarte t-shirt of hemdje, zwarte skinny, zwarte laarzen/enkellaarsjes/pumps en een grote (aubergine kleur) sjaal.
Witte t-shirt met v-hals, skinny (donkere) spijkerbroek en zwarte pumps en misschien een zwarte ketting of sjaal.
Bruine t-shirt of hemdje, witte (skinny) broek en bruine laarzen.
Zwarte t-shirt of hemdje, zwarte skinny, zwarte laarzen/enkellaarsjes/pumps en een grote (aubergine kleur) sjaal.
dinsdag 10 januari 2012 om 00:38