het is uit

11-01-2012 19:53 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey,

ik had laatst een verhaaltje geplaatst van dat mijn vriend het steeds uitmaakte en zich daarna steeds bedacht.

nou nu is het dus uit.

Ik zag in dat hij waarschijnlijk niet zou veranderen en wilde niet meer als speelgoed worden gebruikt.

aan de ene kant voelt het als een opluchting en aan de andere kant voelt het opeens heel leeg.

het is 4,5 jaar aan geweest en ben de relatie zo "gewend" zeg maar.

Ik ben bang dat ik hem straks zo erg ga missen en misschien tegen beter weten in hem weer terug wil....

iemand die tips heeft hoe je je eroverheen kunt zetten?

XX
Z'n nummer wissen uit je telefoon, gooi hem van Hyves/FB, wis zijn mailadres, zorg dat er geen spullen meer van hem bij jou liggen, verzamel alle foto's waar hij ook op staat en zet ze in een doos op zolder, enz.....

Dat was de enige manier voor mij om mijn ex uit mijn leven te krijgen.

Ik hoop echt dat het je lukt. Zodat je over een tijdje weer open staat voor een echt leuke man!

Succes!
Gelijk iemand anders zoeken!
Afleiding, afleiding en afleiding!
En opschrijven wat er niet leuk aan hem is!

Op een zwak moment lees je dat door.
Alles van hem wissen, de stad ingaan met vriendinnen en meteen een scharrel nemen. (ik meen het)
quote:jo12345 schreef op 11 januari 2012 @ 20:00:

Gelijk iemand anders zoeken!

hahah ik heb gehoord dat een rebound relatie niet zo slim is omdat je het dan niet kan verwerken ofzo?!:P

maar als het bij jou heeft gewerkt zal het wel meevallen dan
quote:goldmember schreef op 11 januari 2012 @ 20:01:

En opschrijven wat er niet leuk aan hem is!

Op een zwak moment lees je dat door.dankje! ga ik doen
Ga lekker uit met je vriendinnen, lol maken!
En wissen. Zorg dat jij zelf geen contact met hem op kan nemen. Telefoonnummers, uit je social media gooien, alles.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Oh ja! Ook veel dansen en veel flirten. Een rebound klinkt ook helemaal niet slecht.
Alle vrije uren en minuten volproppen met werkzaamheden en uitjes.
it's a big club and you ain't in it
ik zit er alleen nogal mee dat hij straks misschien weer voor me deur staat en dat ik de confrontatie aanmoet gaan zeg maar :S
Gewoon niet open doen. Je bent niet verplicht om hem binnen te laten ofzo. Dan maar onbeleefd, maar uit is uit. Klaar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bij mij is het ook net uit, en ik weet ook even niet hoe ik ermee om moet gaan..

Het is dan wel mijn eigen schuld, maar ik mis m vreselijk..

Je bent toch aan elkaar gewend, en met alles wat ik doe, denk ik aan hem..

Het is gewoon echt moeilijk en idd een gevoel van leegte en eenzaamheid..

Ik praat er zoveel mogelijk over, met hier en daar een traan, en probeer mijn gedachtes ergens anders op te zetten door te sporten of er even uit te gaan...

Ik vind het zelf heel zwaar, vooral omdat ik nog steeds helemaal gek op m ben en van hem hou..

Maar goed, ik wens je sterkte en uiteindelijk slijt het wel..
van je af schrijven! Doe ik ook hier:

als single 2012 in!!

erover praten, huilen, boos zijn.... hoort er allemaal bij!
quote:femmex schreef op 11 januari 2012 @ 22:59:

Bij mij is het ook net uit, en ik weet ook even niet hoe ik ermee om moet gaan..

Het is dan wel mijn eigen schuld, maar ik mis m vreselijk..

Je bent toch aan elkaar gewend, en met alles wat ik doe, denk ik aan hem..

Het is gewoon echt moeilijk en idd een gevoel van leegte en eenzaamheid..

Ik praat er zoveel mogelijk over, met hier en daar een traan, en probeer mijn gedachtes ergens anders op te zetten door te sporten of er even uit te gaan...

Ik vind het zelf heel zwaar, vooral omdat ik nog steeds helemaal gek op m ben en van hem hou..

Maar goed, ik wens je sterkte en uiteindelijk slijt het wel..

hey femmex,

ja inderdaad veel over praten, doe ik ook.

maar dan alleen over de dingen die me niet aan hem bevielen, zo ga ik het niet nog erger voor mezelf maken.

en ik probeer steeds iets te doen idd ( met vriendinnen enzo afleiding)

ik heb vandaag een doos gekocht en daar net al ze spulletjes ingedaan :( waarom is het zo moeilijk? kwam foto's van hem tegen van 2 jaar geleden. het viel me gelijk op dat , dat hem was zoals ik verliefd op hem was geworden en hoeveel hij eigenlijk is veranderd ( hij zal waarschijnlijk hetzelfde hebben bij mij ...:( )

tja, triest maar waar.....

maarja we leven nog! en alles gebeurd met een reden zal ik maar zeggen. het komt wel goed

xx
Tips die mij héél erg geholpen hebben.

Geen contact meer. Nergens. Geen sms, geen belletje, geen Facebook, geen Hyves, geen e-mail, helemaal niks. En als hij em tóch probeerde te bereiken, reageerde ik gewoon niet.

Alles wat van hem is of jullie relatie, weg doen. Foto's, knuffels die je van hem kreeg, alles. Ik ging zelfs zo ver dat ik de sieraden die hij me gaf heb verkocht. Van dat geld heb ik een mooi horloge voor mezelf gekocht; een nieuwe tijd

Hem niet meer opzoeken op Social Media.

Veel afleiding. Zoek vrienden op, ga leuke dingen doen, ga lekker shoppen, werk aan jezelf, stort je op leuke dingen end ingen waar je energie van krijgt. Geloof me, je gaat je top voelen

Sterkte en succes, het gaat je lukken hem te vergeten! Wees consequent voor jezelf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven