Anaal
woensdag 11 januari 2012 om 22:42
woensdag 11 januari 2012 om 23:44
donderdag 12 januari 2012 om 00:05
Ik snap niet zo goed waarom anaal zo fascineert. Ik heb het 2 of 3 keer gedaan (met dezelfde vrouw), en voor mij voelde het bijna hetzelfde als vaginaal.
Ik had echt zoiets van "waar wordt altijd zo'n enorm punt van gemaakt"?
2 nuanceringen:
- Voor vrouwen zal het ongetwijfeld wel heel anders zijn.
- Psychologisch gezien is het misschien wel anders (een soort kinky gevoel dat het anders of eigenlijk niet mag).
Mijn ex deed sowieso nooit voorbereidingen (uitspoelen e.d.) en ook gebruikten we geen glijmiddel. Misschien dat het bij sommigen niet zonder glijmiddel kan (snap ik), maar als er wel glijmiddel nodig zou zijn, dan zou het voor mij allemaal niet meer hoeven. Dan maar gewoon vaginaal.
Ik had echt zoiets van "waar wordt altijd zo'n enorm punt van gemaakt"?
2 nuanceringen:
- Voor vrouwen zal het ongetwijfeld wel heel anders zijn.
- Psychologisch gezien is het misschien wel anders (een soort kinky gevoel dat het anders of eigenlijk niet mag).
Mijn ex deed sowieso nooit voorbereidingen (uitspoelen e.d.) en ook gebruikten we geen glijmiddel. Misschien dat het bij sommigen niet zonder glijmiddel kan (snap ik), maar als er wel glijmiddel nodig zou zijn, dan zou het voor mij allemaal niet meer hoeven. Dan maar gewoon vaginaal.
donderdag 12 januari 2012 om 11:39
donderdag 12 januari 2012 om 14:55
quote:dimphyne schreef op 12 januari 2012 @ 13:12:
Neem er een algehele verdoving bij, er is vast wel een anesthesist die niet moeilijk doet. Voel je er helemaal niets van!
Gaan met die banaan! [afbeelding]Gheghe, de nieuwste fetisj, anale seks onder algehele verdoving. En de anesthesist is de "dealer".
Neem er een algehele verdoving bij, er is vast wel een anesthesist die niet moeilijk doet. Voel je er helemaal niets van!
Gaan met die banaan! [afbeelding]Gheghe, de nieuwste fetisj, anale seks onder algehele verdoving. En de anesthesist is de "dealer".
vrijdag 13 januari 2012 om 10:10