fulltime werken en kat?
vrijdag 13 januari 2012 om 09:33
vrijdag 13 januari 2012 om 09:35
quote:zwartrood schreef op 13 januari 2012 @ 09:31:
2, hmm is dat nie wat duur, als ze allebei iets hebben waar ze voor moeten worden geopereerd, vind 1 wel genoeg
Tja dat is nu eenmaal de consequentie als je een huisdier wilt. Misschien anders een ander huisdier?
Ik lees dat je een binnenkat wilt, dan lijkt het me nog belangrijker dat hij/zij een maatje heeft. Hoe groot woon je?
2, hmm is dat nie wat duur, als ze allebei iets hebben waar ze voor moeten worden geopereerd, vind 1 wel genoeg
Tja dat is nu eenmaal de consequentie als je een huisdier wilt. Misschien anders een ander huisdier?
Ik lees dat je een binnenkat wilt, dan lijkt het me nog belangrijker dat hij/zij een maatje heeft. Hoe groot woon je?
vrijdag 13 januari 2012 om 09:35
quote:return_of_kreng schreef op 13 januari 2012 @ 09:32:
Mss kun je er dan beter 2 nemen, dan hebben ze elkaar nog.
Ik heb voor mijn katten een vissenkom (zonder vis) met water staan waar ze uit drinken en een dispenser voor het voer.ik twijfel nog,als ik genoeg leuke speeltjes koop dan kan 1 kat zich ook wel vermaken i guess? heb nu ook 1 konijn, geen problemen mee
Mss kun je er dan beter 2 nemen, dan hebben ze elkaar nog.
Ik heb voor mijn katten een vissenkom (zonder vis) met water staan waar ze uit drinken en een dispenser voor het voer.ik twijfel nog,als ik genoeg leuke speeltjes koop dan kan 1 kat zich ook wel vermaken i guess? heb nu ook 1 konijn, geen problemen mee
vrijdag 13 januari 2012 om 09:36
vrijdag 13 januari 2012 om 09:37
quote:aardappelhoofd schreef op 13 januari 2012 @ 09:35:
[...]
ik heb een boven appartement, met trap. Geen balkon
Het is vrij groot met open keuken. dus kat heeft zeker weten ruimte.
[...]
ik heb een boven appartement, met trap. Geen balkon
Het is vrij groot met open keuken. dus kat heeft zeker weten ruimte.
vrijdag 13 januari 2012 om 09:41
vrijdag 13 januari 2012 om 09:41
quote:zwartrood schreef op 13 januari 2012 @ 09:38:
[...]
ze krijgt wel genoeg aandacht van me
en mag lang los lopen door het huis
Daar gaat het niet om. Konijnen kwijnen weg als ze geen soortgenoten om zich heen hebben. Misschien lijkt het niet zo, maar je konijn is echt zwaar ongelukkig in z'n eentje.
Jij bent geen vervanging voor een soortgenoot.
[...]
ze krijgt wel genoeg aandacht van me
Daar gaat het niet om. Konijnen kwijnen weg als ze geen soortgenoten om zich heen hebben. Misschien lijkt het niet zo, maar je konijn is echt zwaar ongelukkig in z'n eentje.
Jij bent geen vervanging voor een soortgenoot.
vrijdag 13 januari 2012 om 09:42
Ik had een binnenkat toen ik samenwoonde met mijn ex. Beiden werkten we fulltime. De kat besprong me altijd zowat als ik thuiskwam en wilde constant aandacht. Logisch natuurlijk. We probeerde veel diversiteit voor ons katje in huis aan te brengen. Kartonnen dozen en speeltjes, hangdingen die we telkens ergens anders ophingen e.d. Maar kon goed aan het katje merken dat hij zich veel verveelde. Hij ging dan ook vervelend doen als we er wel waren, hoe lang we ook met hem speelden.
Toen ik niet meer fulltime werkte ( ik liep stage) en weer studeerde was ik veeeel meer thuis, en toen werd hij veel rustiger en liever.
Toen ik niet meer fulltime werkte ( ik liep stage) en weer studeerde was ik veeeel meer thuis, en toen werd hij veel rustiger en liever.
vrijdag 13 januari 2012 om 09:44