m-line boxspring

13-01-2012 14:08 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de beddenwinkel lag een m-line bed heerlijk! Alleen stond de medewerker ons niet uitgebreid te woord..

Wie heeft een m-line matras of boxspring? Bevalt het? Waar zij ze voor een geschikte prijs te koop of zijn en regelmatig aanbiedingen?
Alle reacties Link kopieren
Het slaapt heerlijk, maar ze zijn wel onhandig met opdekken. Ik zou als ik jou was een winkel zoeken waar ze wel tijd voor je nemen en waar je de matrassen uit kunt proberen. Er zijn nl verschillende types.



Ik zag deze week een reclame op tv met tweede matras/halve prijs.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee !
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
Alle reacties Link kopieren
x
Alle reacties Link kopieren
quote:Donut schreef op 13 januari 2012 @ 15:12:

Geen kuil, blijft lekker stevig. Ook heb je niet veel last van twee losse matrassen. Als je in het midden ligt, dan blijven ze tegen elkaar aan 'plakken', dus geen geul.



Bij ons helaas wel een geul, of meer een ravijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven