Stom vraagje..

13-01-2012 22:01 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat sommige raar gaan reageren omp mijn vraag maar ik vraag het me toch even af.

Ik ga over 2 dagen op vakantie en heb een koffer geleend van mijn zus. Mooie koffer, niks mis mee. Toen ik nog even ging bedanken kreeg ik het 'verhaal' van de koffer.

Mijn zus en vriend reizen onwijs veel, en deze koffer was dus zowat de hele wereld over geweest, India, Afrika, Costa Rica, Birma... noem maar op! Laatste reisje paar maanden geleden was nog China.

Op de koffer zaten natuurlijk wel wat krasjes en vlekjes.. Nu zit ik me een beetje gek te maken of er misschien rare ziektes/bacterieen nog op zitten van een van die landen.

Ja het is misschien te gek voor woorden, maar toen ik 2 jaar geleden in portugal was had er wel mooi een zwerfkat op mijn koffer geplast, haha!

Dus nu zit ik e ook van die scenario''s in te denken waar allemaal nog ziektes uit die landen op zit ofzo, waar ik dus zeg maar niet voor' ingeent' ben of weet ik veel.

Is dat mogelijk of gewoon echt een onzin gedachte??
ongelooflijk dit, waar halen ze het vandaan?
Ja het is misschien te gek voor woorden, maar toen ik 2 jaar geleden in portugal was had er wel mooi een zwerfkat op mijn koffer geplast, haha!

???
quote:Fame schreef op 13 januari 2012 @ 22:16:

[...]

Waren soortgelijke topics hoor, maar dit is een andere smetvreesmiep.

Er zijn hier verschillende smetvreesmiepen actief vrees ik.

Een epidemie die bijna die van de oormijt overtreft.
quote:enter schreef op 13 januari 2012 @ 22:50:

??? Meid, hou op schei uit, ben je er een beetje overheen gekomen en is nu weer alles goed met je?
quote:mirabile schreef op 13 januari 2012 @ 22:52:

[...]

Meid, hou op schei uit, ben je er een beetje overheen gekomen en is nu weer alles goed met je?nou als ik hier langer blijf rondhangen geef ik me zelf nog een week of twee, hooguit
Ik zou echt naar de HA gaan enter, misschien rek je het dan nog een beetje
quote:gemini2011 schreef op 13 januari 2012 @ 22:55:

Ik zou echt naar de HA gaan enter, misschien rek je het dan nog een beetjeheb jij drop in huis?
* die heeft te weinig omhanden *
een schoonmaak troll?
quote:klaartje21 schreef op 13 januari 2012 @ 22:01:

Is dat mogelijk of gewoon echt een onzin gedachte?? Het vliegtuig waar je in zit is ook bijna overal in de wereld geweest. De vliegtuigstoel waar je in zit, het klaptafeltje waar je op eet het stikt van de bacterieën.

Het vliegveld, komen alle mensen van de wereld. Dus alles waar je met je handen aan komt zitten bacterieën aan. Een treinstation net zo. Wel eens in een trein of een bus gezeten? Levensgevaarlijk!

Het fruit wat je hier eet komt ook grotendeels uit het buitenland. Dus daar zouden ook baterieën op moeten zitten.

Wel eens iemand een handgegeven? Je weet nooit wat iemand eerder die dag met die hand gedaan heeft..

Ooit wel eens gezoend met iemand in de kroeg die je niet kende? Dan heb je ook allerlei bacterieën uitgewisseld.

Wist je dat een kussen op den duur een broeinest voor bacterieën word?

Wist je dat een mobieltje minstens netzo vies is als een toiletbril?

Wist je dat de onderkant van je handtas minstens netzo vies is als je schoenzolen?

Wist je dat er onder een ring, tussen de huid van je vinger en de ring, altijd enge bacterieën zitten?

Kortom niet te diep nadenken
quote:emv schreef op 14 januari 2012 @ 00:44:

[...]

Kortom niet te diep nadenken Omg jij bezorgt iemand een niet zo'n heel erg prettige vakantie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:emv schreef op 14 januari 2012 @ 00:44:

[...]

Het vliegtuig waar je in zit is ook bijna overal in de wereld geweest. De vliegtuigstoel waar je in zit, het klaptafeltje waar je op eet het stikt van de bacterieën.

Het vliegveld, komen alle mensen van de wereld. Dus alles waar je met je handen aan komt zitten bacterieën aan. Een treinstation net zo. Wel eens in een trein of een bus gezeten? Levensgevaarlijk!

Het fruit wat je hier eet komt ook grotendeels uit het buitenland. Dus daar zouden ook baterieën op moeten zitten.

Wel eens iemand een handgegeven? Je weet nooit wat iemand eerder die dag met die hand gedaan heeft..

Ooit wel eens gezoend met iemand in de kroeg die je niet kende? Dan heb je ook allerlei bacterieën uitgewisseld.

Wist je dat een kussen op den duur een broeinest voor bacterieën word?

Wist je dat een mobieltje minstens netzo vies is als een toiletbril?

Wist je dat de onderkant van je handtas minstens netzo vies is als je schoenzolen?

Wist je dat er onder een ring, tussen de huid van je vinger en de ring, altijd enge bacterieën zitten?

Kortom niet te diep nadenken dit helpt vast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven