Horrorscheiding

14-01-2012 14:12 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ega heeft me van het ene op het andere moment er uit gegooid. Letterlijk en figuurlijk. Maar hij wil niet scheiden want dan moet hij delen. 23 jaar samen (bijna 24) stervensrijk, maar hij heeft alles (onterecht, tot aan mijn babyfoto's en andere persoonlijke spullen) in handen en ik met rest gezin heb niets. Ben 10 maanden geleden volledig op 0 terecht gekomen, ook financieel. Ben naar een advocaat gegaan. Het is een complexe situatie met ook BV's, dure auto en andere collecties. Ik heb sinds vannacht (voor de deur op eigen terrein verdwenen) ook geen auto meer. Mishandelingen, politieaangiftes met gevolg dat je Jeugdzorg op je dak krijgt wat nog meer problemen veroorzaakt bij de pubers in verband met het aanwezig zijn tijdens de mishandelingen, een vermogen kwijt aan de advocaat reeds, geen enkele vooruitgang of medewerking, maar wel volop treiterij. (Telefoon, energie af laten sluiten, uit verzekeringen lazeren, spaargeld laten verdwijnen). We zijn rijk geworden door zuinig te zijn. Dus ik ben wel wat gewend. Maar nu ben ik er zooooo klaar mee. Ik zit met gezin zwaar onder minimum te leven. Ik krijg wel inkomsten, maar de rekeningen zijn hoger. Aaaaarrrrggggghhhh. Vandaar dat ik me hier af en toe wat geprikkeld opstel, maar het is zo frustrerend om kapot gemaakt te worden terwijl je volledig in je recht staat. Voor de goede orde, 4 jaar geleden getrouwd in gemeenschap van goederen. Op zijn verzoek, advocaten en accountants waren zijn adviseurs. Waarom is het zo moeilijk om je recht te krijgen? Overigens is ega psychisch zwaar ziek. Gediagnositiseerd door 4 verschillende proffesionals. Niemand kan iets doen want hij wil zich niet laten behandelen. Wat doe je er aan? Ega heeft medegedeeld dat hij gaat zorgen dat alles naar de advocaten gaat. IS volledig manisch gewordne en heeft er een paar ton doorheen gejaagd in de afgelopen 10 maanden. En wij? Wij leven van de kringloop en de lidl.... Ok, als ik op verstuur druk ben ik niet meer anoniem, maar ja, erge rkan het niet worden. Send!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hahahahahahaha! Dickens! Foei! Sorry, ja dat van dat geld dorrheen jagen ligt ook al tijden bij advocaat. Shit, ik had de advocatuur in moeten gaan ipv financien......
quote Dickens :

Ksenija zat zeker op de wc toen de hersenen uitgedeeld werden.

quote:Ksenija schreef op 14 januari 2012 @ 18:34:

[...]

Ik zeg alleen dat ik het een heel raar verhaal vindt VIND.In nederland is het "ik vind" zonder t!
quote:ronniemitchel schreef op 14 januari 2012 @ 20:07:

quote Dickens :

Ksenija zat zeker op de wc toen de hersenen uitgedeeld werden.

Dat blijkt dus wel
Wat een ontiegelijke klotesituatie Fame, wat zul jij je rot voelen... Veel sterkte gewenst.
geen advies, wel een dikke knuffel!
Tjonge wat een k situatie. Ik zou ook proberen je advocaat te stimuleren tot het bereiken van grotere hoogten. Eventueel een second opinion van een andere advocaat vragen? 2 weten meer dan 1. Verder sterkte.
Dank. Heb net vriendin over de vloer gehad. Was ook even fijn spuien. Gelukkig begrip, maar zijn dan ook zo'n beetje samen groot geworden en zij ziet wat er allemaal gebeurt. En natuurlijk over onze tienerdochters gebept. Ook even lekker.
Veel sterkte Fame! Fijn om zulke vriendinnen te hebben!
En jullie natuurlijk. Hebben jullie toevallig dit topic gelezen. Wat is dat voor zieks! Een condoleancekaart sturen naar jarig kind! Met "ons" als afzender.
Degene die zoiets doet die spoort niet echt en dan zeg ik het nog netjes.
Jee Fame wat een verhaal zeg, een afschuwelijke nachtmerrie waar je in beland bent.

Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Curatele ivm verkwisting, is curatele niet zo, dat je niet meer over jouw eigen geld mag beschikken ?

Betekent dat dan ook niet, dat er geen scheiding (ivm delen van de vermogens) uitgesproken kan worden of moet de curator dan optreden voor de belangen van ex-man ?

Fame, ik zou toch voorzichtig zijn hier. 10 stappen vooruit blijven kan niet, als jouw strategie op het internet te vinden is en als je ziet wat er met dat andere topic aan de hand is, dan zijn er zoals je wel zal weten (ex) vreemde en enge vogels op aarde.

Het lijkt me ook, dat ex weet na tig jaar dat je hier forumt.

Ga goed na, welke acties jij kan ondernemen en wat ze op kunnen wekken bij hem. Anders had ik gezegd: pak hem, waar het hem het zeerste doet.

Het recht op jouw eigen geld hebben is zeer zeker belangrijk. maar kijk goed wat het je kan kosten.

Btw, ben je ook gemachtigd of eigenaar van de bv's ?

Ik weet namelijk niet of jij nog pasjes hebt, want anders zou je misschien met je id bewijs geld op kunnen nemen ?

Of zou hij de machtigingen al ingetrokken hebben ?

Nog via internetbankieren toegang tot bankzaken via prive of zakelijk ?

Leegtrekken en onderhandelen, heb je nog wat leverage.

Weet niet hoe wijs dit is, want ik ken de 'gekte' van jouw man niet.

Vind het uitermate verdrietig voor je, en vooral voor de kinderen, jouw dochter zit bij jou goed, maar voor zoon moet het verschrikkelijk zijn of worden, als hij alles gaat doorzien.
Hoi Fame,

Wat zit jij in een rot situatie. (Understatement waarschijnlijk). Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Over je man, dat hij mensen er zo in kan luizen. Hoe kan dat? Jij bent degene die met hem samen geleefd heeft, maar zijn er niet meer mensen die hem door zien? En die je kunnen helpen bij de rechtszaken? Bijvoorbeeld de politie die weet waar hij toe in staat is. En misschien als je op papier hebt dat je niet bij je vermogen kunt komen, dat dat je kan helpen om tijdelijk een uitkering aan te kunnen vragen?
Jezus wat een ellende Fame weet niet wat te zeggen behalve een dikke hug anders heb ik geen advies voor je sterks!
is er niemand die in de andere panden kan en bij jouw spullen ( babyfoto's loonstroken? ) . iemand die je in vertrouwen kan nemen en die die spullen voor jou ophaalt? bv een personeels lid of een familielid ?
oja en sterkte

als je in een van de carnavalsprovincies woont en hulp nodig hebt dan geef maar een gil...
"Ksenija zat zeker op de wc toen de hersenen uitgedeeld werden."

Nee joh, die was als enigste vrouw aanwezig op een rainbowparty dat zie je toch zeker wel aan haar lippenstift! Duh..
En heel veel sterkte fame! Wat een afschuwelijke situatie..
Heb je nog iets over die auto vernomen Fame?

(hier stond eerst iets anders..maar dat was voor een heel ander topic bedoeld)
Nou, de auto is terecht hoor! Ega heeft hem hier weggehaald des nachts. Mij niet geinformeerd en gaat hem ook niet teruggeven. Kort geding wordt nu ingediend. Pffff.
Kloink!

Lees net je OP, rest nog niet gelezen, wat heftig allemaal Fame!

Voor nu dan kan ik je veel sterkte en wijsheid wensen! Voor jou en je kinderen hoop ik dat je een beetje kunt terugvallen op lieve mensen om je heen?
quote:Fame schreef op 17 januari 2012 @ 15:29:

Nou, de auto is terecht hoor! Ega heeft hem hier weggehaald des nachts. Mij niet geinformeerd en gaat hem ook niet teruggeven. Kort geding wordt nu ingediend. Pffff.

Tsjonge jonge...t is hem dus ook op deze manier weer gelukt.

Wat zul jij t zat zijn je tijd in dit soort dingen te steken.
quote:knyntsje schreef op 17 januari 2012 @ 17:54:

[...]

Tsjonge jonge...t is hem dus ook op deze manier weer gelukt.

Wat zul jij t zat zijn je tijd in dit soort dingen te steken. Hm, tja, het is bijna een full-time baan.
.
anoniem_110119 wijzigde dit bericht op 18-01-2012 19:26
Reden: offtopic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven