Fibromyalgie denk ik.
zaterdag 14 januari 2012 om 23:55
Hallo
Ik vroeg mij af, eigelijk voor mensen die ook FM hebben of ze dit herkennen
Laaste tijd heb amper gevoel in mijn benen, eigelijk voel ik soms helemaal geen benen
Laast ging ik auto rijden en gaf gas maar eigelijk voelde ik niks ,
Heb jij hier ook ervaring mee?
En wat doe jij er aan , en zijn dit echt fibromyalgie klachten?
Sabina
Ik vroeg mij af, eigelijk voor mensen die ook FM hebben of ze dit herkennen
Laaste tijd heb amper gevoel in mijn benen, eigelijk voel ik soms helemaal geen benen
Laast ging ik auto rijden en gaf gas maar eigelijk voelde ik niks ,
Heb jij hier ook ervaring mee?
En wat doe jij er aan , en zijn dit echt fibromyalgie klachten?
Sabina
zondag 15 januari 2012 om 00:05
De diagnose fibromyalgie wordt juist gesteld als je pijnklachten hebt die niet door andere oorzaken te verklaren zijn.
Er wordt dan gekeken naar bepaalde drukpunten in het lichaam en daar moeen er een x aantal pijnlijk van zijn.
Als jij amper gevoel hebt in je benen heb je dus wat anders dan fibromyalgie.
Er wordt dan gekeken naar bepaalde drukpunten in het lichaam en daar moeen er een x aantal pijnlijk van zijn.
Als jij amper gevoel hebt in je benen heb je dus wat anders dan fibromyalgie.
zondag 15 januari 2012 om 00:15
Sabine, als het is vastgesteld dan is het een gegeven.
Wat ik heb gehoord hebben mensen met fibro inderdaad pijn klachten. Tijdens de massages voelde ik ook op bepaalde plekken harde plekjes tot zelfs schijven. Ik weet niet of je veel beweeg, maar dat zou ik wel gaan doen. Ga zwemmen, lopen etc om weer gevoel in je benen te krijgen.
Wat ik heb gehoord hebben mensen met fibro inderdaad pijn klachten. Tijdens de massages voelde ik ook op bepaalde plekken harde plekjes tot zelfs schijven. Ik weet niet of je veel beweeg, maar dat zou ik wel gaan doen. Ga zwemmen, lopen etc om weer gevoel in je benen te krijgen.
zondag 15 januari 2012 om 00:29
zondag 15 januari 2012 om 00:45
Ik ben Op zoek of mensen het herkennen dat lopen minder word
Ik ben 24 jr en loop laaste tyd als bejaarde
ben ook wel van plan dokter te bellen maar soms kunnen lotgenoten met de zelfde ziekte je ook helpen met tips
Of gelijkenissen,
Dat ik fm heb daar hoeven jullie niet over te twijfelen, ik weer de drukpunten zijn
Ik ben 24 jr en loop laaste tyd als bejaarde
ben ook wel van plan dokter te bellen maar soms kunnen lotgenoten met de zelfde ziekte je ook helpen met tips
Of gelijkenissen,
Dat ik fm heb daar hoeven jullie niet over te twijfelen, ik weer de drukpunten zijn
zondag 15 januari 2012 om 09:35
Ik herken het wél, niet alleen in de benen maar ook in de armen. Maar ik heb geen FM maar had een ernstig tekort aan vitamine B12. Herstel heeft lang geduurd, maar inmiddels kan ik weer normaal lopen en heb ook weer overal gevoel, alleen 1 vinger niet meer bewegen.
Mijn lichaam neemt geen vitamine B12 op uit voeding of tabletten vanwege een chronische maagontsteking. Ik krijg daarom elke maand een injectie met B12, tijdens het herstel elke week.
Ik zou met jouw klachten zeker naar een arts toe gaan en vragen eens wat verder te kijken dan FM want met gevoelloze benen achter het stuur gaan zitten is gewoon levensgevaarlijk!
Mijn lichaam neemt geen vitamine B12 op uit voeding of tabletten vanwege een chronische maagontsteking. Ik krijg daarom elke maand een injectie met B12, tijdens het herstel elke week.
Ik zou met jouw klachten zeker naar een arts toe gaan en vragen eens wat verder te kijken dan FM want met gevoelloze benen achter het stuur gaan zitten is gewoon levensgevaarlijk!