kat?

14-01-2012 20:31 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi

ik wil al een tijd een huisdier het liefst een kat , ik mag nu van mijn vriend een huisdier voor mijn verjaardag , het liefs wil ik een kat maar ik ben de hele dag werken(woon alleen) wie heef er zelf katten en wat heeft een kat nodig en wat kost dat gemideld ik verzorg wel al jaren de kat van mijn ouders als hun weg zijn. maar ben gewoon benieuwd naar andren katten eigenaars.
Even grof berekend, kost onze kat ons ongeveer 50 euro per maand. Hierbij inbegrepen zijn eten, en drinken (woon in Italie en kat drinkt net als ons water uit de fles, waterleidingen zijn hier niet betrouwbaar), kattenbakvulling, dierenarts, anti vlooienmiddel en speeltjes.

Alhoewel wij een probleemkat hadden toen we hem uit het asiel hebben gehaald, hij had schimmel, en vlooien. Dus binnen 9 maanden dat wij hem nu hebben zijn we ongeveer 300 euro kwijt aan de dierenarts.

Kortom hou ook rekening met onvoorziene uitgaven!
quote:divafiary schreef op 16 januari 2012 @ 09:39:

nou zaterdag ga ik dus mijn konijn halen,

ik heb een vvv kadobon gekregen ik vroeg me af bij welke dierenwinkels deze aanemen weet iemand dit ?

Ja gaat toch niet een konijn bij de dierenwinkel halen hoop ik?

Je kan niet zomaar ieder willekeurig konijn bij jouw konijn zetten. Grote kans dat het vechten wordt (of voortplanten, dat kan ook). Konijnen moeten elkaar echt uitzoeken en gekoppeld worden op neutraal terrein. Haal een konijn uit de opvang! Dat zijn mensen die er heel veel van weten en ervoor zorgen dat jouw konijn het maatje krijgt dat bij hem/haar past.

Konijnenliefhebbers, graag advies! Meer weet ik niet van konijnen namelijk, ben van de katten.
nee ik ga hem bij een particulier halen in een dierenwinkel moet je niet doen.

ik vroeg dat van die bon voor de benodigheden water fles enzo
quote:divafiary schreef op 16 januari 2012 @ 11:21:

nee ik ga hem bij een particulier halen in een dierenwinkel moet je niet doen.

ik vroeg dat van die bon voor de benodigheden water fles enzoAh, oké, misschien helpt deze site?

http://www.vvvcadeaubon.nl/Cadeaubon_gekregen.aspx
Waarom niet 2 uit hetzelfde nestje? dat heb ik ook gedaan, broer en zus.
@mefunny

ik had gekijken maar ze haden er nog maar eentje

wat krijgen jou konijnen verder kwa eten en hoe oud waren ze toen je ze krijg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven