verjaardag

16-01-2012 19:39 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb morgen een verjaardag maar wat moet ik daarvoor allemaal in huis halen? het is van 16:00 uur tot ong. 21:00. ik wil eigenlijk wat hapjes . en taart en cake heb ik al geregeld
Dat ligt er een beetje aan he.

Hoeveel mensen er komen.

Wat jij van plan bent... Alleen koffie met gebak, of wil je hapjes maken, of wil je dat iedereen blijft eten..
Hoeveel mensen komen er en rond welke tijd? Komen ze ook eten of alleen maar borrelen? In elk geval taart, hapjes en drankjes maar dat had je zelf ook waarschijnlijk al bedacht....
Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote taart.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
een bij deze gefeliciteerd!
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
haha tja... niet zo heel moeilijk toch?

Wat voor mensen komen er en hoeveel?

Ik doe het zelf nooit zo spectaculair, maar weet niet hoe groots jij uit wil pakken.

Ik bak dus altijd 2 taarten ofzo. Monchou is favoriet en appeltaart is ook heel lekker. Verder zorgen dat je genoeg koffie en thee in huis hebt. Sap, fris, wijn, bier.

En chips/zoutjes/nootjes. En ik doe altijd nog een rondje met hapjes: kaas/worst/toastje.
heb je nooit eerder je verjaardag gevierd? Want verbaas me een beetje over je vraag eerlijk gezegd. Of nooit op iemand anders zijn/haar verjaardag geweest zodat je daar een beetje kon zien wat gebruikelijk is om te serveren qua hapjes en drankjes?
Is het een verjaardag of jouw verjaardag??
Fiennie, probeer je een nieuw record topic openen te vestigen?
Er vanuitgaande dat je jouw verjaardag wil vieren:

hoeveel mensen verwacht je ?

Wanneer is het, 's ochtends, 's middags, 's avonds (hele avond of alleen een vroege/late borrel ?
Ik neem aan dat je met 4 kinderen (die uit een eerder topic) wel weet hoe een verjaardag te vieren zo langzamerhand..?
Komen er mensen borrelen, komen er mensen eten, komen er mensen op de koffie, komen er überhaupt mensen?
oh ja, als je de TO leest kan het ook nog zo zijn dat ze zelf naar een verjaardag moet. En wat moet je dan allemaal in huis halen: een leuk cadeau voor de jarige!

Maar ik verwacht eigenlijk niet dat ze dat bedoelt.
quote:Nastik schreef op 16 januari 2012 @ 19:46:

Fiennie, probeer je een nieuw record topic openen te vestigen?Aardig onderweg in ieder geval...
quote:monalisalove schreef op 16 januari 2012 @ 19:47:

Komen er mensen borrelen, komen er mensen eten, komen er mensen op de koffie, komen er überhaupt mensen?
nee, dat probeer ik niet Brighteyes! maar ik had gewoon wat vraagjes.

en klinkt misschien raar maar toe nu toe bij andere gevierd om dat ik heel ver bij de familie weg woont.en dan vierde ik het bij mijn moeder en dan stond ze erop om alle inkopen te doen,

en als ik thuis was alleen 's ochtends.

Het was zeker niet rot bedoeld hoor, maar goed.

Om ons een beetje op weg te helpen:

Is het jouw verjaardag? Of van één van je kinderen?

Hoeveel mensen zullen er ongeveer komen?
mijne.en er zullen on.30 mensen komen
slaatje van appie, met stokbroodjes met vleeswaren erop.

Ons moeder koopt altijd soep in een zak, en drumsticks uit de oven. Lekker makkelijk en iedereen vind het lekker en gezellig.
quote:3407xxx schreef op 16 januari 2012 @ 20:16:

slaatje van appie, met stokbroodjes met vleeswaren erop.

Ons moeder koopt altijd soep in een zak, en drumsticks uit de oven. Lekker makkelijk en iedereen vind het lekker en gezellig.van 16.00 uur tot 21.00 uur is een paar pannen soep idd ook altijd goed, zelfgemaakt kan je wat overblijf je invriezen, voor kinderen wat chips/snoep en/of patat/knakworstjes.
Da's best nog een aardig gezelschap.

Ligt natuurlijk ook een beetje aan je budget en hoe simpel of moeilijk je het voor jezelf wilt houden/maken?

Stokbrood met wat salades, kazen, kruidenboter.

Kippetjes uit de oven altijd lekker inderdaad!

Bij de Appie hebben ze van die quiches die je in kleine puntjes zou kunnen snijden.

Lekker cliché: gevulde eieren?
Is het de bedoeling dat we allemaal even laten weten wat we morgen drinken wilen?

Zelf gehaktballetjes maken (met pindasaus o.i.d.)?

Wel een werkje voor 30 man, maar als je het leuk/lekker vindt...

Koude gevulde wraps?

Simpel om te maken en talloze mogelijkheden (even googlen).
Brighteyes hoekan je iets sluiten?
Succes met alle voorbereidingen en alvast een fijne verjaardag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven