***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Is het al pruimentijd? Heb ze hier nog niet gesignaleerd.....
Maar Witchke, dat zou bij een normale bevalling helemaal niet zo lang zijn hoor. Volgens mij is 10 uur gemiddeld.

Icke: tzt heeft mijn edele brein vast een leuke bevalling voor je in petto. Dat heb je wel verdiend lijkt me!
Lara, kan je er voor zorgen dat jouw brein ook een leuke bevalling voor mij in petto heeft? Nog een keizersnee vind ik niet erg (liever niet, dat wel), maar ik zou zo graag willen weten hoe een wee voelt!

Fach, Hugo draagt zootjes (heeft de platvoeten van zijn moeder) en Steijn draagt Boumy's (heeft de hoge wreef van zijn vader). Beide merken zijn eigenlijk best prima!
Spitsmuisje: nu lijkt het net alsof ik er invloed op heb. Nee, nee...ik heb alleen enorm voorspellende krachten!
Bij Kaj van eerste wee tot bevalling ongeveer 18 uur, bij Ole ongeveer 10 uur. Bij allebei zeker een uur persweeen!

Het is nog geen pruimentijd hoor! Juni of juli pas! Ik heb zuidafrikaanse pruimen!
Maar Spitsmuisje: ik gun je natuurlijk van harte een normale bevalling en een volledige zs (39 weken ofzo, want 42 is ook weer zo lang).
Weet ik Laar, maar ik doe er alles aan om een volgende zwangerschap goed te laten gaan! Wie weet heb je naast voorspellende dromen ook waanzinnige krachten, hihi! (ik ben hel-le-maal niet obsessief, ofzo!)

Woepiedoe! Ik heb net een afspraak met een fotograaf gemaakt om portretten van onze mannetjes te laten maken voor hun eerste verjaardag. Hij maakt zulke mooie foto's (het kost dan ook wat) en het lijkt mij een goed cadeau voor ze! Ik heb het nog niet aan A. verteld en moet nog even kijken hoe ik de poen bij elkaar ga krijgen, maar ik heb er helemaal zin in!

Morgen ga ik trouwens een nieuwe fiets kopen. Mijn huidige fiets mag niet eens meer de naam "fiets' hebben en ik ben echt heel erg toe aan een nieuwe. Daarnaast vind ik het tijd worden om eens met de jongetjes op de fiets weg te gaan, dus ik schaf voor de time being een kidcar aan. Eigenlijk wil ik nog steeds heel graag een bakfiets, maar daar hebben we nu het geld niet voor. (ik ga voor mijn verjaardag aan iedereen geld vragen!) Als het een beetje meezit, dan heb ik maandag voor het eerst met de minimannetjes gefietst!
Spitsmuis, ik ga morgen ook een nieuwe fiets kopen!!! Eindelijk die bakfiets! Ik heb nu twee stoeltjes op de fiets, een voor en een achter, maar dat vind ik toch een beetje eng. Wat is een kidcar? Hang je dat achter je fiets? Leuk hoor!

Vriend is nu naar de dealer, de nieuwe auto aan het ophalen die hij vorige week gekocht heeft. Morgen komt er een koper langs voor de oude auto, dus hopelijk is die dan meteen verkocht.

Ik ga weer even naar buiten, speeltuintje en eerst even langs een winkel waar ik een supermooie lamp heb gezien voor het nieuwe huis.
Mich, welke bakfiets heb jij? Ik heb gezien dat op het internet de Babboe in de aanbieding is! (ik wil dus een Babboetje)
Ga je een bakfiets kopen Mich?

Muisje: ik neem het zekere voor het onzekere en zorg gewoon dat ik al mijn krachten aanwend voor een droombevalling en -zwangerschap voor je!

Ik zou denk ik een twee-wiels bakfiets kopen. Veel minder zwaar dan drie wielen.

Zo, nu ga ik even slapen! Vanavond komen mijn broers eten.
hihi oeps, was net een mailtje aan het schrijven en Finn begon een beetje te huilen, ik vrolijk doorgaan, wordt ie weer rustig. Even later weer een heel gefrustreerd huiltje, kijk ik om, probeert hij onder de bank door te kruipen. Die staat op pootjes van ongeveer 10 cm. Tja, toen begreep ik de frustratie.

Leuk een bakfiets, ik bel blij met een normale fiets met veel versnellingen. Het is hier heuvelachtiger dan ik dacht.

Micha wat voor een auto hebben jullie nu gekocht?

Leuk Muis portretten maken. Leuk kado. Mijn man is komende week jarig, moet ik ook nog iets voor verzinnen.

Iemand nog goede ideeen?
He, even snel...

Ik heb een kidcar waar we in het begin heel veel mee hebben gefietst. het is een aanhanger die je achter je fiets hangt (aan een trekhaakje) en je kunt er een duwbeugel bij kopen zodat je er ook mee kunt wandelen. Wij hebben de luxe uitvoering waarbij je ook de rugleuning kunt verstellen. Ben er nog steeds heel blij mee en ga hem de komende tijd zeker weer gebruiken voor de grotere afstanden (dat durf ik niet met het stoeltje)

Ons nieuwe autostoeltje lag gisteren gewoon in een doos op de oprit. ben zwaar pissig op de koeriersdienst en ga ze daar morgen eens even een fax over sturen!
GEweldig, die kneepads! Die gaan hier zeker komen! Robbie loopt nog lang niet, en gaat de hele zomer kruipen. En wij maar binnen zitten omdat hij het terras niet op kan op blote knietjes zeker!

*gaat meteen bestellen*

Dankjewel voor de link!

Ik ben ziekjes. Beetje verhoging, raar gevoel. Natúúrlijk net voor het weekend. Grmbl.
Xaloy, beterschap! Ik hoop dat je je morgen weer beter voelt!

Zo, die Hugo. Het ventje kan staan en wil niets anders meer doen. Heel leuk. Hij zat net in zijn babybadje, toen hij me heel stevig beetgreep. Ik dacht dat hij me wilde knuffelen (hoe suf ben ik!), toen ik zijn greep steviger voelde worden en hij ineens omhoog kwam. Stond het kleintje gewoon in bad! Heel schattig, maar ook best eng.

Hugo heeft vanavond voor het eerst zonder te mopperen zijn hutspot gegeten! Zie je, de aanhouder wint! (de druif wilde zelfs meer toen het op was)
Spitsmuis, ik heb (net!) de babboe bakfiets gekocht! Online, dus ik heb hem nog niet, maar hij is wel besteld en betaald. De actie loopt tot 8 maart, dus ik zou er toch maar even over nadenken als ik jou was, het scheelt een hoop geld!
Lara, voor één kind kan een tweewieler vast wel, maar met 3 kinderen vind ik een driewieler toch een veiliger idee. En volgens Punkiepop rijdt-ie hartstikke licht!

Xaloy, beterschap, niet ziek worden hoor! Nachtje lekker slapen en morgen weer fris en fruitig.
Hij is echt mooi Micha! Die babboe-fiets! Ik ben jaloers!

Ik vind je nieuwe avatar ook mooi trouwens! Van wie is het?
Xaloy: niet ziek worden! Zeker niet in het weekend

Micha: ik kom je Baboe gauw eens uitproberen!

Vandaag hebben schoonouders opgepast. Drie keer raden... Puk was enorm onrustig vanavond.

Oh en ze wisten me ook te vertellen dat hij geen smeerworst lust. Daar ben ik wel weer blij mee want dat eet hij al twee maanden (met smaak) en ik zou hem natuurlijk niet iets willen geven wat hij niet lust. (zucht...) Verder was hij bij zijn avondeten helemaal op. Hij heeft het opgegeten, maar was ondertussen enorm druk met in zijn oogjes wrijven.

Ik vind het wel wat gek. Deze week was er een vriendin die al een tijd niet was geweest. Max vond het prima om vastgehouden te worden, ook als ik wegliep. Vandaag pakte mijn schoonvader hm om hem naar beneden te brengen voor een wndelingetje. Pfoe...tranen met tuiten was een understatement. Ik vond het echt moeilijk! Hij strekte zijn armen naar me uit en zat heel hard te huilen, maar ik wil er niet teveel in meegaan....

Ik ga slapen... Hoop op een fatsoenlijke nacht, maar ik weet ook eigenlijk wel beter...
Goedemorgen!
Mich! Ik ga de Babboe kopen! Wij kunnen hem nu niet stallen, maar hij kan in de garage van mijn ouders. Probleem opgelost! Straks ga ik nog even een nieuwe fiets kopen (geloof me, ik heb er eentje nodig!) en een kidcar, dus wij worden een heel stuk mobieler hier!

Lara, vervelend dat het niet goed gaat met je schoonouders en Puk. Zelf zou ik niet weten wat je er aan kan doen, maar naar is het! Vooral Steijn heeft zo zijn voorkeuren door wie hij vastgehouden wordt (door mij) en ik ga daar eigenlijk wel altijd in mee. Als hij zijn armpjes naar me uitstrekt (al dan niet begeleid door een mamamamama!) en moet huilen, dan pak ik hem altijd over. Het beertje is gewoon een beetje een moederskindje! Puk is nog maar klein en ik denk echt niet dat het kwaad kan om nog mee te gaan met hem als hij liever bij jou is dan bij je schoonvader. (tenminste, dat hou ik mezelf voor met Steijn)
*Heeeeel erg lelijke taal* (sorry, karma)

Toen wij vorig jaar verhuisden heb ik een heel erg dure Cubelamp bij de Bijenkorf gekocht. A. voelt zich vandaag niet zo lekker (aansteller! Hihi) en wilde zijn trui uittrekken in de slaapkamer. Daar hangt, of beter gezegd hing, mijn immer geliefde Cubeje en de plafonds zijn boven nogal laag. (vraag maar aan Buitenmeis) Nu is A. niet zo heel lang, maar hij heeft met zijn lange apenarmen de lamp van het plafond gemaaid! Boehoehoehoehoehoe! (ik huil hysterisch)
Muis, he bah, kan je de verzekering voor zoiets gebruiken?

Xaloy, beterschap! Ik hoop dat een goede nachtsrust al heeft geholpen.

Leuk, allemaal fietsen, wij moeten ook het fietszitje op de fiets zetten, dan kunnen we ook weg. Maar ja, het is verschrikkelijk rotweer, dus ik moet niet aan fietsen denken.

Verdorie, zonde met schoonouders, wat moeten we nu doen met dit rotweer.

Wat Finn vanmorgen deed, hij lag in het grote bed bij Opa en Oma en wou dus naar beneden. Manlief lag hem met zijn beentjes richting grond, hij greep het dekbed en liet zichzelf achterover glijden terwijl hij dekbed vasthield. Zo op zijn pootjes. Geweldig!

Ga koffie zetten voor de goede familie hier.
Spitsmuisje: pfff, wat enorm balen van die lamp! Helemaal aan diggelen dus...? Wat een begin van je dag!

Grappig dat Steijn ook zo'n moederskindje is zeg. Het stak me wel een beetje hoe er gisteren mee omgegaan werd. Onder het mom van "hup niet zeuren" werd hij gewoon naar beneden gebracht. Ik vind dat je dan in elk geval even moet uitleggen dat hij straks weer terug komt en ik er dan ook gewoon ben.

Die Finn! Wat goed dat hij dat doorheeft! Puk kruipt in al zijn enthousiasme gewoon van het bed af als je niet oplet.
Goedemorgen!

Muis wat balen van je lamp! Was je niet ontzettend kwaad op je kerel? (zou ik wel zijn...oooow wat gemeen eigenlijk! )

Misschien even op marktplaats kijken? Misschien staat de lamp er heeeeeel toevallig op?

Xaloy? nog ziek geworden? Vaak worden mensen ziek in het weekend omdat ze er dan onbewust aan toegeven...Hoop niet dat dit in jouw geval zo is.

ehhh had ik nog meer? kom later wel terug!!

Even terug naar gister hoor!

muisje, jij zegt graag te willen weten hoe een wee voelt, maar ik meen mij te heugen dat jij die toch wel hebt gehad? thuis op de trap?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven