En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:
Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.
Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
Anoniem_55368
maandag 16 januari 2012 om 21:24
Ik vond het altijd wel leuk, maar kijk het niet meer. Na zo veel seizoenen ben ik er wel een beetje op uitgekeken + vriend vindt het niks + onhandig tijdstip.
Welk programma keek jij altijd maar nu niet meer?
Anoniem_65740
maandag 16 januari 2012 om 21:34
Prison break, toen ze weer in de gevangenis kwamen was ik er klaar mee..
Heb jij wel eens iets via Groupon gekocht?
Anoniem_110773
maandag 16 januari 2012 om 22:11
Ja, (contact) lenzen. Maar ik ben er klaar mee, steeds die mails... Heb 't nu weer afgemeld.
Elynn, ik ben ook al 7 jaar samen met vriend. Maar ik heb m'n date zo neutraal mogelijk gehouden. Ik zou m ook heel leuk vinden met een goede vriendin bijvoorbeeld
Ik heb wel meerdere woorden die ik veel gebruik: Geweldig, minder (als in: minder fraai ipv. kut) Ik ben best wel kritisch over mijn woordkeuze, dus er zullen er nog veel meer zijn. "Taal is zeg maar echt mijn ding.."
Wat is sowieso jouw grootste kleding afknapper bij mannen? (bij mij van die leren klompen..!)
Pfff, dat varieert enorm. Ene maand 300 euro, andere niks. Ben zzp-er met onregelmatige inkomsten en de ene maand heb ik absoluut geen tijd om te shoppen, de andere juist heel veel. Soms zie ik ook niks leuks, soms juist veel. Geen peil op te trekken dus.