nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
woensdag 18 januari 2012 om 09:43
ach je hebt ook gelijk.
het ging over gezichtscremes.
er is een forummer die zich bij iedere topic over dit onderwerp ermee bemoeit. ze komt erg betweterig over, daar kan ik absoluut niet tegen. echter ipv het te negeren ga ik er toch op in omdat ik dat niet laten kan.
gelukkig hebben ze de negeerknop uitgevonden......
verder zit ik op mn werk waar het erg saai is.
oww en heb zoals vaker de laatste tijd vannacht weer een paar uur wakker gelegen. erg frustrerend.....
het ging over gezichtscremes.
er is een forummer die zich bij iedere topic over dit onderwerp ermee bemoeit. ze komt erg betweterig over, daar kan ik absoluut niet tegen. echter ipv het te negeren ga ik er toch op in omdat ik dat niet laten kan.
gelukkig hebben ze de negeerknop uitgevonden......
verder zit ik op mn werk waar het erg saai is.
oww en heb zoals vaker de laatste tijd vannacht weer een paar uur wakker gelegen. erg frustrerend.....
woensdag 18 januari 2012 om 10:38
MP, hier nog een wakkerligger... Ben vanochtend maar even naar de huisarts geweest, want nog meer nachten zonder slaap trek ik niet. En ja hoor, ik heb een oorontsteking... Zit nu aan de AB.
Zo, ik kruip mijn bedje weer in.
Zo, ik kruip mijn bedje weer in.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
woensdag 18 januari 2012 om 15:38
net weer rondje gejogged ondanks geen zin, moet nu douchen maar geen zin.
nog iets raars waar ik over twijfel: ik had in de woonkamer behalve gordijnen ook lamellen. die hebben we weggehaald en vervangen voor een soort van rolgordijnen.
echter zijn ze niet lang genoeg en komen ze dus ook zeker niet tot de grond.
nogmaals heb ik ook gordijnen, die komen wel bijna tot de grond.
ik vind het prima zo maar vraag me af of het niet raar of fout is dat ze niet tot de grond komen
nog iets raars waar ik over twijfel: ik had in de woonkamer behalve gordijnen ook lamellen. die hebben we weggehaald en vervangen voor een soort van rolgordijnen.
echter zijn ze niet lang genoeg en komen ze dus ook zeker niet tot de grond.
nogmaals heb ik ook gordijnen, die komen wel bijna tot de grond.
ik vind het prima zo maar vraag me af of het niet raar of fout is dat ze niet tot de grond komen
woensdag 18 januari 2012 om 15:58
MissP: Joggen en douchen zijn goede dingen voor de mensen. Van douchen word je ook weer lekker warm. Of projecteer ik nou mijn probleem op jou? (ik zit al de hele dag stil en heb het nu koud).
Bedekken je rolgordijnen wel het raam? Dat lijkt me het belangrijkste. En verder heb ik hier eigenlijk geen mening over...Waarom ook nog gordijnen? Staat dat mooi of heeft het nog een andere functie?
Ik heb zomergordijnen (licht en licht) en ik heb wintergordijnen (donker en zwaar). Dat ter nutteloze aanvulling.
MEFS: Ik vind je avatars geweldig! Maar het is een beetje lastig bijhouden allemaal ("mijn andere avatar is in de was"?!)
Bedekken je rolgordijnen wel het raam? Dat lijkt me het belangrijkste. En verder heb ik hier eigenlijk geen mening over...Waarom ook nog gordijnen? Staat dat mooi of heeft het nog een andere functie?
Ik heb zomergordijnen (licht en licht) en ik heb wintergordijnen (donker en zwaar). Dat ter nutteloze aanvulling.
MEFS: Ik vind je avatars geweldig! Maar het is een beetje lastig bijhouden allemaal ("mijn andere avatar is in de was"?!)
woensdag 18 januari 2012 om 16:56
nee niet helemaal, de onderkant niet.
ff denken hoe ik het uit moet leggen, het zijn 2 glazen deuren
naar de achtertuin, en daarnaast een raam die nog iets langer is. zeg maar van het plafond tot de grond.
maar zat me te bedenken dat die lappen niet te klein zijn maar die ramen te groot.....
maar goed het is wel goed zo......
ff denken hoe ik het uit moet leggen, het zijn 2 glazen deuren
naar de achtertuin, en daarnaast een raam die nog iets langer is. zeg maar van het plafond tot de grond.
maar zat me te bedenken dat die lappen niet te klein zijn maar die ramen te groot.....
maar goed het is wel goed zo......
woensdag 18 januari 2012 om 22:32
donderdag 19 januari 2012 om 08:58
isa ik denk dat veel mannen dat wel mooier vinden.
wij vrouwen zitten altijd te stressen om dat rotfiguur (ik ook, weet rond de 63 kilo bij 1.67, wil voor de veiligheid het liefst naar 60, slaat nergens op) maar we vergeten dat hoe ronder hoe vrouwelijker is. en dat vinden veel mannen nou juist aantrekkelijk...
maar goed ik kom je wel helpen met het ijs en de choco hoor
nutteloze: ik heb de plees al schoongemaakt. (ben vrij vandaag)
waarom dat zo vroeg moet: geen idee, dan had ik het gedaan....
wij vrouwen zitten altijd te stressen om dat rotfiguur (ik ook, weet rond de 63 kilo bij 1.67, wil voor de veiligheid het liefst naar 60, slaat nergens op) maar we vergeten dat hoe ronder hoe vrouwelijker is. en dat vinden veel mannen nou juist aantrekkelijk...
maar goed ik kom je wel helpen met het ijs en de choco hoor
nutteloze: ik heb de plees al schoongemaakt. (ben vrij vandaag)
waarom dat zo vroeg moet: geen idee, dan had ik het gedaan....
vrijdag 20 januari 2012 om 11:43
Hier ook nog iemand in pyjama en ochtendjas... Gisteren en vandaag ziekgemeld, heb AB tegen oorontsteking en daar reageer ik niet zo goed op... Gelukkig gaat het vandaag alweer beter dan gisteren.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
vrijdag 20 januari 2012 om 12:13
quote:MEFS schreef op 20 januari 2012 @ 11:40:
Ik wil ook zo'n dag
En MP is ook vrij, en mijn collega is vrij, en Mefsman is vrij. Is iedereen vrijf behalve ik? Ik wil ook vrij! En ik moet ook boodschappen doen, bah!
(wat een gezeur vandaag van mijn kant . Sorry dames)
MP is helemaal niet vrij! was het maar zo'n feest want er is geen zak te doen en ik verveel me rot. oww en ben ook moe. gelukkig bijna klaar.... als mefsman vrij is waarom jij dan schootbappies doen?
jij bent een mooie, ik kreeg es op mn donder dat ik mn avater niet zo vaak moest veranderen
ik wil ook een niks-dag
oww mefs, zeuren mag want is nutteloos....
Ik wil ook zo'n dag
En MP is ook vrij, en mijn collega is vrij, en Mefsman is vrij. Is iedereen vrijf behalve ik? Ik wil ook vrij! En ik moet ook boodschappen doen, bah!
(wat een gezeur vandaag van mijn kant . Sorry dames)
MP is helemaal niet vrij! was het maar zo'n feest want er is geen zak te doen en ik verveel me rot. oww en ben ook moe. gelukkig bijna klaar.... als mefsman vrij is waarom jij dan schootbappies doen?
jij bent een mooie, ik kreeg es op mn donder dat ik mn avater niet zo vaak moest veranderen
ik wil ook een niks-dag
oww mefs, zeuren mag want is nutteloos....
vrijdag 20 januari 2012 om 16:58
Ik heb soort van vrij. Ik geef les aan huis en had vandaag wat leerlingen. Maar om 9.00 stond de pianoverhuizer voor de deur (ik word nu wel herkenbaar
), dus in mijn pyama hangen was helaas geen optie.
Ik moet boodschappen doen en heb geen inspiratie voor het eten.
Mijn hyacinten zijn aan het bloeien. Ik vind hyacinten heel erg lekker ruiken. Maar het is nu net alsof ik in een hyacintenparfumzaak zit.
Soezie, beterschap! Da's geen leuke reden om thuis te blijven.
MissP: Jouw avatar is gewoon ontzettend schattig. En herkenbaar. En succes met saai werk. Ik weet er alles van: Ik zit ook wel eens op kantoor en wil ZO SNEL MOGELIJK WEG!
Ik moet boodschappen doen en heb geen inspiratie voor het eten.
Mijn hyacinten zijn aan het bloeien. Ik vind hyacinten heel erg lekker ruiken. Maar het is nu net alsof ik in een hyacintenparfumzaak zit.
Soezie, beterschap! Da's geen leuke reden om thuis te blijven.
MissP: Jouw avatar is gewoon ontzettend schattig. En herkenbaar. En succes met saai werk. Ik weet er alles van: Ik zit ook wel eens op kantoor en wil ZO SNEL MOGELIJK WEG!
vrijdag 20 januari 2012 om 20:37
lieve schat catootje ben ik (ja is tegen de regels ik weet het maar ging per ongeluk) en MEFS jat niks, is ze te eigenwijs voor
MEF: ik weet van niks...
phoebsman zit voetbalgezeik met opperzeiker J. Derksen te kijken. ik krijg moordneigingen van die man
oww en de nieuwe afbeelding op viva.nl (dat kind met die gele shirt en die irritante lach) vind ik irritant.......
MEF: ik weet van niks...
phoebsman zit voetbalgezeik met opperzeiker J. Derksen te kijken. ik krijg moordneigingen van die man
oww en de nieuwe afbeelding op viva.nl (dat kind met die gele shirt en die irritante lach) vind ik irritant.......
vrijdag 20 januari 2012 om 21:55
Sinds de geboorte van zoon ben ik minder belangrijk geworden;
Ik kom (zonder zoon) bij de bakker; waar is de kleine man?
eeh die is thuis bij zijn vader, omdat zoon slaapt en vader thuis is.
De telefoon gaat, mijn moeder: hoe is het met mijn kleinzoon? Nou mam, met je dochter is het goed hoor! en met je schoonzoon en kleinzoon ook.
Even een 2tal voorbeelden waaruit blijkt dat zoon op plaats 1 komt
Nog nuttelozer; een poep-explosie is nooit grappig als de luier al uit is.
Ik kom (zonder zoon) bij de bakker; waar is de kleine man?
eeh die is thuis bij zijn vader, omdat zoon slaapt en vader thuis is.
De telefoon gaat, mijn moeder: hoe is het met mijn kleinzoon? Nou mam, met je dochter is het goed hoor! en met je schoonzoon en kleinzoon ook.
Even een 2tal voorbeelden waaruit blijkt dat zoon op plaats 1 komt
Nog nuttelozer; een poep-explosie is nooit grappig als de luier al uit is.
vrijdag 20 januari 2012 om 22:50
MDF, welkom in de wereld van moeder zijn... Bij mijn ouders ben ik nog niet binnen of mijn kindjes zijn al uit mijn handen gepakt en mee naar binnen genomen. Sta ik daar met de tassen, hahaha!
En die poepexplosie... Heb je de term 'projectielpoepen' al in je woordenboek opgenomen? Onze zoon was daar een meester in... Heeft in zijn eerste week al de ruit van de couveuse volgeprojectielpoept... Echt, over een paar maanden lach je je daar rot over.
MP, ik vind haar gele shirt wel erg irritant. Vormeloos ding, en wat moet die strik daar?
Isa, tenzij jij mijn moeder bent (die had ook een pianoverhuizer voor de deur staan, dat was alleen niet vandaag) weet ik nog steeds niet wie je bent hoor, dus met die herkenbaarheid valt het wel mee.
O, wij hebben een stofzuig en dweilrobot in huis sinds vandaag! Echt gewoon te decadent voor woorden, maar ben er zoooooooo blij mee!
En die poepexplosie... Heb je de term 'projectielpoepen' al in je woordenboek opgenomen? Onze zoon was daar een meester in... Heeft in zijn eerste week al de ruit van de couveuse volgeprojectielpoept... Echt, over een paar maanden lach je je daar rot over.
MP, ik vind haar gele shirt wel erg irritant. Vormeloos ding, en wat moet die strik daar?
Isa, tenzij jij mijn moeder bent (die had ook een pianoverhuizer voor de deur staan, dat was alleen niet vandaag) weet ik nog steeds niet wie je bent hoor, dus met die herkenbaarheid valt het wel mee.
O, wij hebben een stofzuig en dweilrobot in huis sinds vandaag! Echt gewoon te decadent voor woorden, maar ben er zoooooooo blij mee!