nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
donderdag 12 januari 2012 om 10:02
oww dat lust ik ook wel hoor MEFS
mijn vriend had zelf pizza gemaakt, helemaal zelf, ook de bodum. en dan niet zo'n danerolle spul maar gewoon van bloem:
haha isa zo dol ben ik nou ook weer niet op hem
(alhoewel een vriendinnetje van mij die ik nog niet zo lang ken woont naast hem. puur toeval overigens )
mijn vriend had zelf pizza gemaakt, helemaal zelf, ook de bodum. en dan niet zo'n danerolle spul maar gewoon van bloem:
haha isa zo dol ben ik nou ook weer niet op hem
(alhoewel een vriendinnetje van mij die ik nog niet zo lang ken woont naast hem. puur toeval overigens )
donderdag 12 januari 2012 om 20:02
Zullen we elke dag bij MEFS gaan eten? Hoewel...MissP ziet er ook goed uit.
En mijn lief had gebakken aardappelen (met kruiden en uien) en heerlijke vegetarische kebab en bonensalade. Dus ik blijf ook graag thuis eten. Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Heb vandaag 5 (zegge: vijf) (!) uur vergaderd. Het begon met de mededeling dat we nu echt korter gingen vergaderen.
En mijn lief had gebakken aardappelen (met kruiden en uien) en heerlijke vegetarische kebab en bonensalade. Dus ik blijf ook graag thuis eten. Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Heb vandaag 5 (zegge: vijf) (!) uur vergaderd. Het begon met de mededeling dat we nu echt korter gingen vergaderen.
donderdag 12 januari 2012 om 20:52
donderdag 12 januari 2012 om 20:56
Ahhhh, een vriend die kok is...Het is dat ik al zo'n geweldig exemplaar heb, anders zet ik dat in mijn datingprofiel. Misschien gewoon vrienden worden met een kok.
Ik lust ook bijna alles. Grappig is dat ik niets van venkel-achtige zaken lust: Venkel, selderij, anijs etc. Verder ben ik niet zo dol op orgaanvlees. Dat is het wel zo'n beetje.
Ik lust ook bijna alles. Grappig is dat ik niets van venkel-achtige zaken lust: Venkel, selderij, anijs etc. Verder ben ik niet zo dol op orgaanvlees. Dat is het wel zo'n beetje.
vrijdag 13 januari 2012 om 11:35
die foto's zien er goed uit!
@ Isadoro, of we gewend zijn? Ja en nee..
Ja, omdat het heerlijk is met onze zoon. Hij doet het echt fantastisch, slaapt uitstekend, drinkt goed aan de borst, is heel tevreden. Ik zou hem echt niet meer willen missen.
Nee, omdat ik soms echt nog het idee heb dat ik hem terug moet geven aan zijn ouders. Het besef dat hij voor altijd bij ons zal blijven is nog een beetje onwerkelijk.
volg je het nog??
wbt eten; ik lust bijna alles. Ik hou niet van orgaanvlees of zuurkool. Ben ook niet dol op tomaten, maar lust wel ketchup, tomatensoep, zongedroogde tomaten, tomatensaus over de pasta.
Nu even naar de supermarkt...
@ Isadoro, of we gewend zijn? Ja en nee..
Ja, omdat het heerlijk is met onze zoon. Hij doet het echt fantastisch, slaapt uitstekend, drinkt goed aan de borst, is heel tevreden. Ik zou hem echt niet meer willen missen.
Nee, omdat ik soms echt nog het idee heb dat ik hem terug moet geven aan zijn ouders. Het besef dat hij voor altijd bij ons zal blijven is nog een beetje onwerkelijk.
volg je het nog??
wbt eten; ik lust bijna alles. Ik hou niet van orgaanvlees of zuurkool. Ben ook niet dol op tomaten, maar lust wel ketchup, tomatensoep, zongedroogde tomaten, tomatensaus over de pasta.
Nu even naar de supermarkt...
vrijdag 13 januari 2012 om 18:03
vrijdag 13 januari 2012 om 20:31
zaterdag 14 januari 2012 om 09:04
gootsteentje loopt gelukkig weer door na dat ontstoppingsspul (waar ik straks nog maar een paar flesjes van ga halen)
echter de vaatwasser (zit naast gootsteen) doet nog wel beetje raar.
verder voel ik me ook niet echt denderend. had gister vrij veel rauwkost op en sindsdien beetje misselijk. wel gegeten zojuist.
nutteloze nieuws: dit was te nuttig.....
echter de vaatwasser (zit naast gootsteen) doet nog wel beetje raar.
verder voel ik me ook niet echt denderend. had gister vrij veel rauwkost op en sindsdien beetje misselijk. wel gegeten zojuist.
nutteloze nieuws: dit was te nuttig.....
zaterdag 14 januari 2012 om 09:50
zaterdag 14 januari 2012 om 12:22
hahaha die theeleut... volgende x het toch maar bij thee laten?
ik voel me ook nog niet zo lekker. net ff cola gehaald tegen de misselijkheid, werkt aardig.
alleen buik rommelt af en toe.....
en vanochtend ook geirriteerd om een discussie die ik had op de mode en beauty topic (ik ga ksenia weer in de negeerstand zetten geloof ik. vind haar vrij irritant...)
nou moet ik me ook niet zo aantrekken dat een ander soms andere mening heeft...ben ik niet zo'n ster in....
ik voel me ook nog niet zo lekker. net ff cola gehaald tegen de misselijkheid, werkt aardig.
alleen buik rommelt af en toe.....
en vanochtend ook geirriteerd om een discussie die ik had op de mode en beauty topic (ik ga ksenia weer in de negeerstand zetten geloof ik. vind haar vrij irritant...)
nou moet ik me ook niet zo aantrekken dat een ander soms andere mening heeft...ben ik niet zo'n ster in....
zaterdag 14 januari 2012 om 13:57
verstopte neus, verstopte afvoer... wat een ellende!! Hier vorige week ook een verstopte afvoer in de badkamer. En ik werd schuldig bevonden toen de haren uite de zwanenhals gehaald werden
Wat ook werkt is kokend water met een flinke schep soda erin.
Voor een verstopte neus: stomen met van die groene balletjes. Weet de naam even niet. Rhino caps roept man dus. Kan ook met een lepel van die vicks vapo rup (ruikt ook erg lekker).
Man heeft zoon op schoot, zoon heeft last van krampjes, zielig joh!!
Wat ook werkt is kokend water met een flinke schep soda erin.
Voor een verstopte neus: stomen met van die groene balletjes. Weet de naam even niet. Rhino caps roept man dus. Kan ook met een lepel van die vicks vapo rup (ruikt ook erg lekker).
Man heeft zoon op schoot, zoon heeft last van krampjes, zielig joh!!
zaterdag 14 januari 2012 om 14:07
Aaaahhh sneu voor minifrisje!!! Wat bij ons altijd goed werkte was rondlopen met kind op de buik op je onderarm. Hand onder de luier en koppie bij je elleboog. Alleen krijg je wel een lamme arm na een half uur rondlopen...
Mijn neus (of 'deus' zoals het klinkt als ik het zeg...) is nog steeds verstopt. Ben gisteren gaan afkicken van de neusspray (ik gebruikte Otrivin duo, werkt als een tierelier!), want ik heb het idee dat die neusspray ervoor zorgde dat de troep in mijn neus en holtes blijft zitten... Dus zodra ie is uitgewerkt heb ik dubbel zoveel last. Nu dus anderhalve dag neusspray-'clean', en ik vind er niks aan. Maar wat een troep komt eruit... Dus volgens mij is het wel goed. Heb ook 4-5 dagen spray gebruikt, vind ik al best lang. Moet nu maar eens over zijn... Blèh!
Mijn neus (of 'deus' zoals het klinkt als ik het zeg...) is nog steeds verstopt. Ben gisteren gaan afkicken van de neusspray (ik gebruikte Otrivin duo, werkt als een tierelier!), want ik heb het idee dat die neusspray ervoor zorgde dat de troep in mijn neus en holtes blijft zitten... Dus zodra ie is uitgewerkt heb ik dubbel zoveel last. Nu dus anderhalve dag neusspray-'clean', en ik vind er niks aan. Maar wat een troep komt eruit... Dus volgens mij is het wel goed. Heb ook 4-5 dagen spray gebruikt, vind ik al best lang. Moet nu maar eens over zijn... Blèh!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zaterdag 14 januari 2012 om 16:36
lig al de hele dag in bed (met kat en laptop, mobiele telefoon en tijdschriften)
voel me zwaar
aangestoken door mn nichtje de jeugd van tegenwoordig ook
net een enorme discussie met vriendlief, ging ongeveer zo.
hij komt boven met 2 beschuitjes, een bakje vers fruit en thee.
ik: neeeeee ik heb geen honger
hij: je moet eten
ik: ik heb geen hoooonger!
hij: dat hoeft ook niet, je hoeft het alleen maar op te eten
ik: hey, das plagiaat! (dit zij mijn moeder vroeger altijd als ik zeurde dat ik iets niet luste)
hij: hihi dat maakt niet uit. beter goed gejat dan slecht verzonnen.
ik: ik geef het wel aan kwebbel (mijn kat die me gezelschap houdt en zo ongeveer alles lust...)
hij: waag het niet, ik ondervraag haar! (de kat)
zucht. wie wordt er nou ziek op zaterdag.....
voel me zwaar
aangestoken door mn nichtje de jeugd van tegenwoordig ook
net een enorme discussie met vriendlief, ging ongeveer zo.
hij komt boven met 2 beschuitjes, een bakje vers fruit en thee.
ik: neeeeee ik heb geen honger
hij: je moet eten
ik: ik heb geen hoooonger!
hij: dat hoeft ook niet, je hoeft het alleen maar op te eten
ik: hey, das plagiaat! (dit zij mijn moeder vroeger altijd als ik zeurde dat ik iets niet luste)
hij: hihi dat maakt niet uit. beter goed gejat dan slecht verzonnen.
ik: ik geef het wel aan kwebbel (mijn kat die me gezelschap houdt en zo ongeveer alles lust...)
hij: waag het niet, ik ondervraag haar! (de kat)
zucht. wie wordt er nou ziek op zaterdag.....
zaterdag 14 januari 2012 om 19:27
Arme MP... Ik lig niet op bed, maar voel me wel grieperig. Heb geen koorts, maar dat heb ik bijna nooit. Ben het met je eens dat zaterdag niet de beste dag is om ziek te worden...
Wel superlief van je vriend dat ie je eten komt brengen!
Wel superlief van je vriend dat ie je eten komt brengen!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zaterdag 14 januari 2012 om 20:40
Beschuitjes al op MP?
Soezie, heb je ook al zo'n 'ruwe' neus? Dat vind ik altijd zo irritant aan heel verkouden zijn. Dan gaat de buitenkant van je neus gewoon pijn doen van het snuiten. Wordt het ook rood enzo. Bah!
Mdf, arm minifrisje! Toch flauw dat ze die darmpjes niet iets beter klaar maken in de buik!
Manlief heeft al tegen de bandman gezegd dat ik vanochtend al niet meer zeker wist of ik wel wilde (lees: durf) mee te zingen. Dat is een beetje lief maar ook een beetje flauw. Ik had namelijk gezegd dat hij mocht zeggen dat ik niet meer durf.... Dit is nu een halfbakken afzegging zodat ik het toch nog een keer moet afzeggen.
Goede tip om volgende keer toch maar thee te blijven leuten.
Soezie, heb je ook al zo'n 'ruwe' neus? Dat vind ik altijd zo irritant aan heel verkouden zijn. Dan gaat de buitenkant van je neus gewoon pijn doen van het snuiten. Wordt het ook rood enzo. Bah!
Mdf, arm minifrisje! Toch flauw dat ze die darmpjes niet iets beter klaar maken in de buik!
Manlief heeft al tegen de bandman gezegd dat ik vanochtend al niet meer zeker wist of ik wel wilde (lees: durf) mee te zingen. Dat is een beetje lief maar ook een beetje flauw. Ik had namelijk gezegd dat hij mocht zeggen dat ik niet meer durf.... Dit is nu een halfbakken afzegging zodat ik het toch nog een keer moet afzeggen.
Goede tip om volgende keer toch maar thee te blijven leuten.
zaterdag 14 januari 2012 om 23:00
MissP, beterschap! Gelukkig heb je een lieve vent die jou ook heel zielig vindt. En goed voor je zorgt.
Ookeentheeleut: "ik durf niet" en "ik wil niet" vind ik wel anders. "ik wil niet" is een goed excuus. "Ik durf niet" betekent dat je het gewoon moet doen
We zijn vandaag kneuterig samen aan het koken geweest. Boodschappen op de markt gehaald, visje gegeten en daarna gekookt. Was geweldig! Ik word nog eens een echte huismuts.
Ik ben nu trouwens even gezond, dus hoop het zo te houden (ga straks even mijn handen wassen, straks zijn jullie besmettelijk)
Ookeentheeleut: "ik durf niet" en "ik wil niet" vind ik wel anders. "ik wil niet" is een goed excuus. "Ik durf niet" betekent dat je het gewoon moet doen
We zijn vandaag kneuterig samen aan het koken geweest. Boodschappen op de markt gehaald, visje gegeten en daarna gekookt. Was geweldig! Ik word nog eens een echte huismuts.
Ik ben nu trouwens even gezond, dus hoop het zo te houden (ga straks even mijn handen wassen, straks zijn jullie besmettelijk)