Hema taarten, lekker?

18-01-2012 17:10 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een feestje waar een stuk of 25 man komt, ook al is het 's avonds ik vind het toch lekker om taart aan te bieden voor degene die willen. Daarom had ik in gedachte twee taarten te gaan halen. Taarten bij de bakker etc zijn vaak duur en kom je voor twee taarten zeker rond de 25 euro. Omdat het feest in zijn geheel ook al prijzig is zei een vriendin van me waarom bestel je ze gewoon niet bij de Hema. Net op de site gekeken en zien er best goed uit die taarten. De appeltaart ken ik, en is maar 5(!) euro en die vind ik al erg lekker.

Weet iemand hoe de rest van de taarten zijn en welke wel en geen aanrader zijn?

Kan ze zelfs nog online bestellen zie ik en dan in de winkel ophalen, ideaal eigenlijk!

Ben benieuwd naar jullie ervaring ermee.
quote:Katherina schreef op 18 januari 2012 @ 17:38:

Hmmmmmm, Dudok appeltaart rules. Ja? ik vond hem niet bijzonder
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hema taart is verser dan losse gebak van een banketbakker
quote:sprokkelientje schreef op 18 januari 2012 @ 17:34:

[...]

Appeltaart vond ik minder maar dat komt doordat ik verziekt ben door Dudok appeltaart.Hmm Dudok appeltaart.. Heb er meteen zin in!!! Maar dat mag niet hè, als je aan het lijnen bent
Alles van de Hema is lekker!

Ik denk dat ik heel ongelukkig zou worden als de HEMA ooit haar deuren sluit..

Maar een tompouce van de HEMA...daar kan echt geen gebakkie aan tippen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja! Zeker aan te raden.
Goh, nooit geweten dat hema taarten niet lekker / goed zouden zijn. Sterker nog: het is niet eens in me opgekomen daar aan te denken. Waar mogelijk probeer ik altijd kwalitatief goede spullen in huis te hebben, helemaal als we visite krijgen maar hema taarten geef ik zonder gene. Eigenlijk standaard bij verjaardagen / traktaties op werk etc. Maar goed, ik zal eens opletten als ik ergens anders taart van de bakker eet (misschien ben ik wel niet beter gewend haha). Overigens hebben wij ook altijd vanille slagroom
vind de taarten van de Hema te zoet
Haal een appelkruimel, een slagroom/mokka, een paar tompoucen en wat slagroomsoesjes. Dan heb je genoeg voor 25 man(/vrouw). Sterker nog: dan houd je over. Maar dat is beter dan tekort komen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik had een keer een aardbeien/kwark taart/vlaai iets. Erg lekker!
Allemaal heerlijk.
Geen eigen banketbakkerij, maar wel spoiled:P. Als ik al taart eet eet ik het of zelfgemaakt, of van de banketbakker. Multivlaai en hema eet ik ook wel, maar vind ik dus niet echt lekker.

Is misschien maar net wat je gewend bent...
Ik vind alleen de chocoladetaart en de aardbeienkwarktaart niet zo, die vind ik allebei nogal kunstmatig smaken.

De rest van het gebak vind ik wel echt heerlijk, en idd, die hartige hapjes zijn ook altijd een succes, en heel makkelijk!

En ook prima wijnen trouwens, en lekkere borrelhapjes... Hmmmm.. krijg accuut zin!
Ik hou van de HEMAtaarten. Ik vind ze heerlijk ! Koop soms een kleintje om het weekend extra feestelijk te maken.
HEMA taarten Sowieso de HEMA.
Is het een tip om lekker koffie met punt te gaan nemen bij de Hema? Even een proefrondje? Je kan ook een halve taart kopen, en van het weekend lekker van smullen om alvast op voor te proeven.
Ik vind hema taart redelijk, maar zou nooit mijn eerste keus zijn! Geef mij maar een lekkere vlaai! En dan niet van de multivlaai ofzo.

Maar wat dat betreft hebben we het in limburg goed!
Hier halen we meestal taarten van de hema, erg lekker! Helaas wordt de keuze wel steeds minder.
Ik vind de meeste soorten Hemagebak lekkerder dan van de bakker (vaak juist minder zoet dan van de bakker).
Hier spreekt een ex-HEMA-taartenverkoopster: ze zijn heerlijk! Voor een taartje ga je uit van 6-8 stukken en uit een vlaai haal je zeker 10-12 punten.
Ik vind ze van V&D beter te nassen.
De appeltaart en de tompoucen zijn prima, de rest ken ik niet!
Hema taarten zijn lekker, vooral de vanille slagroomtaart. De chocoladetaart is ook heel lekker (maar voor sommigen wellicht te zoet)
Ik <3 HEMA.

En ook de taartjes.
Ik ben gek op Hema taarten, vooral de slagroom!

quote:nlies schreef op 18 januari 2012 @ 17:44:

[...]

Ja? ik vond hem niet bijzonderDie komt van De Koekela, heel bekend in Rotterdam.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven