me vriend

18-01-2012 21:53 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
hej allemaal!

İk heb een vriend nou het is al 2 kaar dat ik met hem heb maar ik heb een probleempje als we afspreken raakt die me plekjes aan wat niet mag en ala we thuis zitten trekt hij me steeds naar bed en tijdens de dag smsen we heel veel dan heeft hij het ook vaak over mijn borsten etc.. Soms is het leuk maar meestal is het heel erg irritant!!

Wat kan ik er tegen aan doen om hem gedrag te kunnen veranderen?

Dankjewel alvast
quote:winterqueen schreef op 18 januari 2012 @ 22:19:

[...]

Klinkt Scandinavisch, woont in het bos...Of TO is de 47 vergeten te typen
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 22:21:

Verplicht excuus via Youtube door 13-jarige voor plaatsen dreigtweet

Al gezien? Zo, kom maar op met die valse topics op het forum!ja vooral naar die leuke politie woordvoerder
quote:enter schreef op 18 januari 2012 @ 22:25:

[...]

ja vooral naar die leuke politie woordvoerder Vooral de zin, of als je anderszins vreemde dingen gaat zeggen. Dat doelt op dat vervelende gedrag van die pubers.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Pinkelot schreef op 18 januari 2012 @ 22:12:

[...]

Nou niet zo lullig doen. Het is duidelijk dat ze geen Nederlandse. Ik vind het al superknap dat ze op het forum schrijft.

Gekkerd als je vriend niet luistert moet je je echt afvragen waarom. Het is niet bepaald normaal lijkt mij. Heb je wel eens geprobeerd te praten erover?Aahaahh....En waaraan zie jij dat ze geen Nederlandse is? Die mooie Nederlandse vlag? Volgens mij is ze gewoon n trol die te lui is om te typen
quote:maaique schreef op 18 januari 2012 @ 21:57:

Me vriend?.. Really?

De hele text trouwens.. Realllyyyy???Inderdaad. Wij mogen de leestekens plaatsen.
World of Warcraft: Legion
Ik denk dat ze 8 6 is. Tegenwoordig hebben basisschoolkindjes toch al seks?
Als je vriend stelselmatig niet luistert naar NEE en doorgaat met jou aanraken, waar en wanneer jij dat niet wilt, is hij niet je vriend, maar gewoon een geile gozer, die z'n zin wil krijgen.

Dus.. of het is je vriend en hij respecteert je

of het is niet je vriend en dan moet dat ook tot jou doordringen. Dan nodig je 'm dus niet meer bij je thuis uit, en je gaat ook niet naar hem toe op een privéplek, waardoor hij het idee krijgt dat hij z'n zin wel zal krijgen, omdat hij zo goed aandringt en jij wéét wat hij wil en doet.

Praat hier met iemand over

sterkte
Later is nu
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 22:06:

Nee is nee, en gebeurt ja, dan ga je aangifte doen van aanranding danwel verkrachting. Ga naar het politiebureau, neem je id-kaart mee, weet hoe hij heet en vertel het hen. Nog steeds aardig
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 22:50:

Ik denk dat ze 8 6 is. Tegenwoordig hebben basisschoolkindjes toch al seks?Ik neem het terug
je stalkt behoorlijk Fame vriendenzo ...
Hahahahaha, ja het is nu wel lang genoeg geweest hoor!
quote:enter schreef op 18 januari 2012 @ 22:54:

je stalkt behoorlijk Fame vriendenzo ...

Ehm, meisje geeft aan tegen haar wil seks te hebben. Volgens mij heb ik alleen maar juiste adviezen gegeven en daarop doorgedramd omdat het niet nogal iets is, en gezien we niet weten wat haar leeftijd is en haar schrijfstijl gok ik dat het een heel jong ding is. Wat moet je dan zeggen? Geef hem een aai over zijn bol en laat gewoon toe moppie?

(Stel je nou eens voor dat dit echt is en je jonge dochter dit nu boven op haar kamer zit te posten?)
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 22:57:

[...]

Ehm, meisje geeft aan tegen haar wil seks te hebben. Volgens mij heb ik alleen maar juiste adviezen gegeven en daarop doorgedramd omdat het niet nogal iets is, en gezien we niet weten wat haar leeftijd is en haar schrijfstijl gok ik dat het een heel jong ding is. Wat moet je dan zeggen? Geef hem een aai over zijn bol en laat gewoon toe moppie?

(Stel je nou eens voor dat dit echt is en je jonge dochter dit nu boven op haar kamer zit te posten?)nee joh ik bedoelde die vriendisnietmeerlief
Vriendnietmeerlief stalkt jouw Fame snappie ? jij bent helemaal oke
Weet je, ik zit net te bedenken dat je dat bedoelde! Kwartje he, het is na tienen. Heb ik blijkbaar indruk gemaakt.....uiteindelijk.
O jezus, het zal toch niet ineens lesbisch zijn geworden, of een moederfiguur zoeken!
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 23:06:

Weet je, ik zit net te bedenken dat je dat bedoelde! Kwartje he, het is na tienen. Heb ik blijkbaar indruk gemaakt.....uiteindelijk.
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 23:07:

O jezus, het zal toch niet ineens lesbisch zijn geworden, of een moederfiguur zoeken!het zou zo maar kunnen...afwachten maar
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 23:07:

O jezus, het zal toch niet ineens lesbisch zijn geworden, of een moederfiguur zoeken! Ik ben geen het. En nee hoor niet lesbisch en ik heb al een moeder. Dont worry.
quote:enter schreef op 18 januari 2012 @ 23:09:

[...]

het zou zo maar kunnen...afwachten maar Jahaa, inderdaad...
quote:twilight123 schreef op 18 januari 2012 @ 22:01:

Ik ben dat 'me' wel zo vreselijk beu! MIJN!

true that
Die verkeerde letters ( scandinavische letters) betekent "ik", TO is 19 jaar, even gegluurt.

Gekkerd, aangifte doen als hij tegen je wil in bed neemt.

En trek je niets van de taalpolitie aan.

Sterkte!
Hoe kan jij gluren? Welke knopjes heb jij die ik niet heb?
quote:Fame schreef op 19 januari 2012 @ 00:39:

Hoe kan jij gluren? Welke knopjes heb jij die ik niet heb?Fame, op de nickname klikken en dan rolt het vanzelf op je scherm...
Ja, dat wist ik wel, maar ja, het was na tienen he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven