Verjaardag schoonmoeder
zondag 22 januari 2012 om 19:33
Hallo,
Mijn schoonmoeder wordt 50. Nu wil ze graag die dag met een aantal dames een verwendag doen in een wellnesscenter. S'avonds zullen de mannen zich erbij voegen om dan samen te eten.
Niets mis mee....
Maar ik moet werken, ik probeer nog te ruilen, wat moeilijk zal gaan, vakantie, carnaval enz. Heb haar gezegd mijn best te doen. Nu krijg ik een mail dat ze er vanuit gaat dat ik mee ga...
Daarbij zit ik er helemaal niet op te wachten om met mijn schoonmoeder naar o.a de sauna te gaan...aan de andere kant wordt ze vijftig..dus voel ik me ook nog wel verplicht...
Wat zouden jullie doen?
Mijn schoonmoeder wordt 50. Nu wil ze graag die dag met een aantal dames een verwendag doen in een wellnesscenter. S'avonds zullen de mannen zich erbij voegen om dan samen te eten.
Niets mis mee....
Maar ik moet werken, ik probeer nog te ruilen, wat moeilijk zal gaan, vakantie, carnaval enz. Heb haar gezegd mijn best te doen. Nu krijg ik een mail dat ze er vanuit gaat dat ik mee ga...
Daarbij zit ik er helemaal niet op te wachten om met mijn schoonmoeder naar o.a de sauna te gaan...aan de andere kant wordt ze vijftig..dus voel ik me ook nog wel verplicht...
Wat zouden jullie doen?
zondag 22 januari 2012 om 19:39
Ik hoop nu eigenlijk dat ik geen vrij kan krijgen....heel gemeen.
Ze vindt dat ik ook bij de dames hoor....nou daar denk ik zelf ook wel iets anders over...
. Zelf hou ik niet van de sauna, ben niet graag naakt met anderen...en al helemaal niet met mijn schoonmoeder....pfffff dat zou ze toch best wel kunnen begrijpen?
Ze vindt dat ik ook bij de dames hoor....nou daar denk ik zelf ook wel iets anders over...
zondag 22 januari 2012 om 19:43
Ik zou echt never nooit niet met mijn schoonmoeder naar de sauna gaan. Oke 't is haar verjaardag maar dan nog ga ik niet iets doen waar ik me echt totaal niet prettig bij voel.
Zou 't gewoon een schoonheidsbehandeling of zo zijn dan zou ik zeker proberen om daar mijn werk voor te verzetten.
Zou 't gewoon een schoonheidsbehandeling of zo zijn dan zou ik zeker proberen om daar mijn werk voor te verzetten.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 22 januari 2012 om 19:43
Misschien gaat ze er vanuit dat je meegaat, omdat ze moet reserveren. Als je uberhaupt niet mee zou willen gaan heb je twee opties. Afhankelijk van het karakter van schoonmams en jullie onderlingen verstandhouding kun je kiezen of om eerlijk te zeggen dat dit niet zit zitten of liegen dat je geen vrij kunt krijgen.
zondag 22 januari 2012 om 19:44
quote:citroen82 schreef op 22 januari 2012 @ 19:39:
. Zelf hou ik niet van de sauna, ben niet graag naakt met anderen...en al helemaal niet met mijn schoonmoeder....pfffff dat zou ze toch best wel kunnen begrijpen?Je hoeft toch niet persé naakt in de sauna? Je hoeft niet eens IN de sauna.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 22 januari 2012 om 19:45
zondag 22 januari 2012 om 19:46
quote:smukje schreef op 22 januari 2012 @ 19:44:
[...]
Het is toch ontzettend lief dat ze vindt dat je erbij hoort. En ik vind het gemeen om dat af te wijzen, ze had je namelijk ook buiten kunnen sluiten en roepen dat je afphaar zoon akt. Besef dus wat je hebt.
Maar goed, dat je niet naakt wil zijn met je schoonmoeder, dat kan ik dan weer wel begrijpen en dat zou ik dan ook gewoon tegen haar zeggen als ik jou was. Waarschijnlijk begrijpt ze dat wel.
wat een kul. Je weet de redenen van schoonmoeder niet, dit is slechts jouw interpretatie duidelijk gekleurd door je eigen band.
Mijn schoonloeder zou mij ook mee kunnen vragen, en dat zou niets maar dan ook niet met lief zijn te maken hebben, maar met de schone schijn ophouden.
[...]
Het is toch ontzettend lief dat ze vindt dat je erbij hoort. En ik vind het gemeen om dat af te wijzen, ze had je namelijk ook buiten kunnen sluiten en roepen dat je afphaar zoon akt. Besef dus wat je hebt.
Maar goed, dat je niet naakt wil zijn met je schoonmoeder, dat kan ik dan weer wel begrijpen en dat zou ik dan ook gewoon tegen haar zeggen als ik jou was. Waarschijnlijk begrijpt ze dat wel.
wat een kul. Je weet de redenen van schoonmoeder niet, dit is slechts jouw interpretatie duidelijk gekleurd door je eigen band.
Mijn schoonloeder zou mij ook mee kunnen vragen, en dat zou niets maar dan ook niet met lief zijn te maken hebben, maar met de schone schijn ophouden.