Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
maandag 23 januari 2012 om 12:07
quote:ModeratorViva schreef op 20 januari 2012 @ 21:10:
[...]
......................
In principe is er echt altijd een moderator op het forum.
In de hoop je vraag hiermee te hebben beantwoord,
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumGisteren is onderstaand bericht al gestaft en Wiesje heeft het hier ook gemeld, maar het bericht staat er nog steeds.quote:papyrus schreef op 22 januari 2012 @ 21:28:
[...]
volgensmij is hij zo'n kind van nsb-ers die nog steeds hoopt op de totale uitroeing van het joodse ras.Kan ik daaruit afleiden dat er wel een moderator aanwezig is maar het niet nodig vindt hierin te grijpen?
[...]
......................
In principe is er echt altijd een moderator op het forum.
In de hoop je vraag hiermee te hebben beantwoord,
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumGisteren is onderstaand bericht al gestaft en Wiesje heeft het hier ook gemeld, maar het bericht staat er nog steeds.quote:papyrus schreef op 22 januari 2012 @ 21:28:
[...]
volgensmij is hij zo'n kind van nsb-ers die nog steeds hoopt op de totale uitroeing van het joodse ras.Kan ik daaruit afleiden dat er wel een moderator aanwezig is maar het niet nodig vindt hierin te grijpen?
maandag 23 januari 2012 om 12:43
quote:wiesje123 schreef op 23 januari 2012 @ 00:12:
Kunnen jullie even kijken naar aktueel, topic, homofilie een ziekte en dan graag naar de post van papyrus om 21.28, dit gaat ver over de grenzen van fatsoen.........
Bedankt voor de melding, er is naar gekeken en passende maatregelen zijn getroffen. Excuses voor de late reactie.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Kunnen jullie even kijken naar aktueel, topic, homofilie een ziekte en dan graag naar de post van papyrus om 21.28, dit gaat ver over de grenzen van fatsoen.........
Bedankt voor de melding, er is naar gekeken en passende maatregelen zijn getroffen. Excuses voor de late reactie.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
maandag 23 januari 2012 om 14:56
quote:zeniiba schreef op 23 januari 2012 @ 12:52:
Moderator, dank voor het verwijderen van die ene post. Toch had ik eigenlijk gehoopt op nog wat drastischer opschonen van het topic. Wat te denken van de post van papyrus vandaag om 8:38?
We zullen er nogmaals naar kijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Moderator, dank voor het verwijderen van die ene post. Toch had ik eigenlijk gehoopt op nog wat drastischer opschonen van het topic. Wat te denken van de post van papyrus vandaag om 8:38?
We zullen er nogmaals naar kijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 23 januari 2012 om 15:02
quote:chartreuse schreef op 23 januari 2012 @ 12:08:
Wil 'n mod s.v.p. wat plaatjes verwijderen op 't topic Frankrijk en hond op de pijler reizen? Ik snap 't punt wat die poster wil maken, maar dergelijke plaatjes horen op dit forum echt niet thuis naar mijn mening.
De plaattjes zijn verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wil 'n mod s.v.p. wat plaatjes verwijderen op 't topic Frankrijk en hond op de pijler reizen? Ik snap 't punt wat die poster wil maken, maar dergelijke plaatjes horen op dit forum echt niet thuis naar mijn mening.
De plaattjes zijn verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 24 januari 2012 om 11:45
dinsdag 24 januari 2012 om 12:45
Beste Mod,
Het valt mij op dat er (oa vandaag) berichten zijn gemodereerd waarbij dan staat :
ModeratorViva wijzigde dit bericht op 07-11-2011 00:00 met 98%: Lachen om ongepaste vergelijking
Dit staat dan onder een bericht van een forummer van VANDAAG 10.48 uur.
En ik zie dat Lachen om ongepaste vergelijking wel vaker staan en vraag me dan af wat jullie hiermee bedoelen.
Is dit een bug?
Het valt mij op dat er (oa vandaag) berichten zijn gemodereerd waarbij dan staat :
ModeratorViva wijzigde dit bericht op 07-11-2011 00:00 met 98%: Lachen om ongepaste vergelijking
En ik zie dat Lachen om ongepaste vergelijking wel vaker staan en vraag me dan af wat jullie hiermee bedoelen.
Is dit een bug?
dinsdag 24 januari 2012 om 12:58
quote:missverrektekoekwaus schreef op 24 januari 2012 @ 12:45:
Beste Mod,
Is dit een bug? Hij is leuk, dat motto.
Beste Mod,
Is dit een bug? Hij is leuk, dat motto.
dinsdag 24 januari 2012 om 13:43
quote:missverrektekoekwaus schreef op 24 januari 2012 @ 12:45:
Beste Mod,
Is dit een bug?
Het is inderdaad een motto!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste Mod,
Is dit een bug?
Het is inderdaad een motto!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 24 januari 2012 om 13:45
quote:sinaasappellikeur schreef op 24 januari 2012 @ 11:56:
Beste Moderator,
mag mijn topic, 'hoe bedank je een vreemde' op deze pijler misschien verwijderd worden. Er wordt toch niet meer in gereageerd en het was toch wel persoonlijk geworden.
Groetjes Sinaasappellikeur
Het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste Moderator,
mag mijn topic, 'hoe bedank je een vreemde' op deze pijler misschien verwijderd worden. Er wordt toch niet meer in gereageerd en het was toch wel persoonlijk geworden.
Groetjes Sinaasappellikeur
Het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 24 januari 2012 om 18:16
quote:dunschiller schreef op 22 januari 2012 @ 13:03:
Geachte Mods
Kunt U ingrijpen bij LAura Dekker is de wereld rond ?
Daar zijn de volgende tekste nte lezen welke ik ook heb gestaft ..
malu3 in "Laura Dekker is de wereld rond"
quote:
evelynsalt schreef op 22 januari 2012 @ 09:13:
Om iemand 'ziek' te noemen, omdat hij het toevallig niet met je eens is vind ik niet 'niks'.
Dat 'ziek' van Boebele sloeg niet op het niet met elkaar eens zijn maar op het feit dat Dunschiller hoopte dat Laura verkracht zou worden door Somalische piraten. Dat Dunschiller een man is, maakt deze uitspraak nog schandaliger. Ik ben het met Boebele eens, ik vind deze verwensingen ook ziek. Dunschiller gaat dan ook nog even Boebele en mij staffen. De treurigheid ten top.
Nogmaals wil ik onder de aandacht brengen dat deze persoon alleen maar reageert om reacties uit te lokken, zoals uit eerdere reacties bleek wist ze niet waarom ik had gestaft, nu laat ze maar al te duidelijk zien dat ze het wél weet ...
Nogmaals wil ik vragen of er op deze misselijkmakende persoonlijke aanvallen actie ondernomen kan worden, ik heb deze woorden nooit gebruikt dat heeft zij ervan gemaakt en blijft daarmee herhalen en dat door het hele topic.
Graag actie en reactie hierop.
Dank U.Beste Mod, waarom krijg ik geen antwoord op mijn reactie op deze mail gisteren en waarom is mijn mail verwijderd? Ik houd er niet van om valselijk beschuldigd te worden.
Geachte Mods
Kunt U ingrijpen bij LAura Dekker is de wereld rond ?
Daar zijn de volgende tekste nte lezen welke ik ook heb gestaft ..
quote:
evelynsalt schreef op 22 januari 2012 @ 09:13:
Om iemand 'ziek' te noemen, omdat hij het toevallig niet met je eens is vind ik niet 'niks'.
Dat 'ziek' van Boebele sloeg niet op het niet met elkaar eens zijn maar op het feit dat Dunschiller hoopte dat Laura verkracht zou worden door Somalische piraten. Dat Dunschiller een man is, maakt deze uitspraak nog schandaliger. Ik ben het met Boebele eens, ik vind deze verwensingen ook ziek. Dunschiller gaat dan ook nog even Boebele en mij staffen. De treurigheid ten top.
Nogmaals wil ik onder de aandacht brengen dat deze persoon alleen maar reageert om reacties uit te lokken, zoals uit eerdere reacties bleek wist ze niet waarom ik had gestaft, nu laat ze maar al te duidelijk zien dat ze het wél weet ...
Nogmaals wil ik vragen of er op deze misselijkmakende persoonlijke aanvallen actie ondernomen kan worden, ik heb deze woorden nooit gebruikt dat heeft zij ervan gemaakt en blijft daarmee herhalen en dat door het hele topic.
Graag actie en reactie hierop.
Dank U.Beste Mod, waarom krijg ik geen antwoord op mijn reactie op deze mail gisteren en waarom is mijn mail verwijderd? Ik houd er niet van om valselijk beschuldigd te worden.