Glossy Box - wie?
maandag 23 januari 2012 om 12:07
Nou, na het al een paar keer weggeklikt te hebben, heb ik me nu toch aangemeld
Ben benieuwd. Heb wel ook meteen gezocht waar ik 't weer af zou kunnen melden, dat was nog even zoeken, maar ook dat heb ik nu gevonden, dus als het niets is meld ik me snel weer af, hihi!
Was nou die van januari de Valentijns editie?
Ben benieuwd. Heb wel ook meteen gezocht waar ik 't weer af zou kunnen melden, dat was nog even zoeken, maar ook dat heb ik nu gevonden, dus als het niets is meld ik me snel weer af, hihi!
Was nou die van januari de Valentijns editie?
maandag 23 januari 2012 om 12:54
maandag 23 januari 2012 om 14:36
quote:sugarheart schreef op 23 januari 2012 @ 02:25:
Ik vind het beste prijzig voor miniaturen, maar wel een goed idee! Je verrast jezelf maandelijks met leuke cadeaus
Zo mini zijn de producten niet. Bovendien zitten er ook full-size producten in.
Deze haarlak kwam in de decemberbox, is 250 ml en kost normaal gesproken ongeveer 17 euro. Vind hem zelf echt heel fijn. Geld van de box is er dus alweer uit.
Zelfde geldt voor die van november. Daar zat een rituals lipgloss in.
Heerlijke gloss, die ik vaak draag. Ding kost normaal 12,90 euro.
In dezelfde box zat een glazen vijl van herome. Ook erg prettig en de prijs van de box meer dan waard.
Ik vind het beste prijzig voor miniaturen, maar wel een goed idee! Je verrast jezelf maandelijks met leuke cadeaus
Zo mini zijn de producten niet. Bovendien zitten er ook full-size producten in.
Deze haarlak kwam in de decemberbox, is 250 ml en kost normaal gesproken ongeveer 17 euro. Vind hem zelf echt heel fijn. Geld van de box is er dus alweer uit.
Zelfde geldt voor die van november. Daar zat een rituals lipgloss in.
Heerlijke gloss, die ik vaak draag. Ding kost normaal 12,90 euro.
In dezelfde box zat een glazen vijl van herome. Ook erg prettig en de prijs van de box meer dan waard.