Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Spannend! Heb net ook de glossybox besteld

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik hem binnen heb, volgens de site krijg ik wel al de januari editie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me zojuist ook aangemeld! Ben erg benieuwd! Hoelang maken jullie al gebruik van glossybox?
Ik blijf 't een leuk iets vinden! Maar in de praktijk ga ik denk ik heel veel niet gebruiken en dan is 't best duur
quote:kleine_s schreef op 22 januari 2012 @ 19:10:

Ik heb me zojuist ook aangemeld! Ben erg benieuwd! Hoelang maken jullie al gebruik van glossybox?Dat kan je in de OP lezen
Ik vind het beste prijzig voor miniaturen, maar wel een goed idee! Je verrast jezelf maandelijks met leuke cadeaus
@wionn
Nou, na het al een paar keer weggeklikt te hebben, heb ik me nu toch aangemeld

Ben benieuwd. Heb wel ook meteen gezocht waar ik 't weer af zou kunnen melden, dat was nog even zoeken, maar ook dat heb ik nu gevonden, dus als het niets is meld ik me snel weer af, hihi!

Was nou die van januari de Valentijns editie?
Ja, zo hebben ze hem wel omschreven. De doos is hardroze en er zat een sticker in de vorm van een hartje op het vloeipapier binnenin de doos.
Jullie hebben de box nu een paar maanden gehad en ik vraag me af van welke merken er iets in zit.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:jas schreef op 23 januari 2012 @ 12:47:

Jullie hebben de box nu een paar maanden gehad en ik vraag me af van welke merken er iets in zit.Ik heb em dan wel nog niet gehad, maar je kunt in ieder geval op de site de merken die meedoen zien. Wat er daadwerkelijk in zit weet ik niet
Ik was inmiddels (beetje laat) ook zo slim om op de website te kijken en kon daar de inhoud van de boxen van november en december bekijken.
quote:sugarheart schreef op 23 januari 2012 @ 02:25:

Ik vind het beste prijzig voor miniaturen, maar wel een goed idee! Je verrast jezelf maandelijks met leuke cadeaus

Zo mini zijn de producten niet. Bovendien zitten er ook full-size producten in.

Deze haarlak kwam in de decemberbox, is 250 ml en kost normaal gesproken ongeveer 17 euro. Vind hem zelf echt heel fijn. Geld van de box is er dus alweer uit.

Zelfde geldt voor die van november. Daar zat een rituals lipgloss in.

Heerlijke gloss, die ik vaak draag. Ding kost normaal 12,90 euro.

In dezelfde box zat een glazen vijl van herome. Ook erg prettig en de prijs van de box meer dan waard.

Geen miniaturen hoor! Kijk maar eens op Google "review glossybox", dan krijg je een aardig idee wat er allemaal inzit.
na alle enthousiaste reacties te hebben gelezen,heb ik m ook maar besteld.

ben benieuwd!
Hahaha, ze doen wel goede zaken, dankzij 't viva forum!
Inderdaad. Ik zou em eigenlijk gratis moeten krijgen
Weten jullie wanneer je die box elke maand ongeveer ontvangt? Begin van de maand, halverwege of eind v/d maand? Dan weet ik wanneer ik de postbode in de gaten moet houden.
Vivasan, je krijgt een email als ze het ding versturen. Meestal een dag of 2 later wordt hij dan bezorgd door iemand van selectvracht. Gebeurt ergens halverewege de maand ongeveer.
Volgende staat gepland op 20 februari.
Ok, thx!
Pffff dat duurt nog lang...
Ik heb hem ook, twijfel wel omdat er nu nog een paar nieuwe boxen zijn die beter lijken, maarja.
Van een ander 'merk' bedoel je?
Yep er zijn er ineens heel veel!
quote:Flashy schreef op 30 januari 2012 @ 13:20:

Yep er zijn er ineens heel veel!

Hoe, wie, wat, waar, welke?

Doe eens linken of zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven