Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ik weet ook wel dat het deels geluk is en dat het wss al anders was gelopen als h gewoon op tijd was geboren maar het blijft mijn eigen frustratie punt
Moom, M was hier heel laat met praten, maar bij het cb zei de kinderarts: let maar op, rond zijn tweede verjaardag gaat hij praten. En dat was ook zo, en nu gaat het ineens heel hard. Alsof het er nu allemaal pas uitkomt.

GW: M kan zich heel goed alleen vermaken, niet altijd hoor, maar meestal wel, met puzzels maken, autootjes rijden, met duplo spelen. En hij is echt dol op zijn broertje.

Sterkte voor jou Char, ppf vermoeiend soms he.
quote:germanwings schreef op 24 januari 2012 @ 21:52:

Moom druk? Zie je weinig hier

Valt toch wel mee? Meestal is het mobiel, en dan heb ik vaak alleen ego-posts, omdat het zo rottig tiept, en ik per se dat ene gezegd wil hebben, of delen. Op een gegeven moment vind ik dat ook niet heel aardig meer van mezelf. Dus dan doe ik maar helemaal niets meer hahahaha. Ennieweej, het gaat, einde nadert, proces loopt heel goed. Gezondheid gaat ook goed, buikklachten nu echt bijna helemaal weg.. (had nog wel eens hevige pijn bij aandrang toiletbezoek zeg maar). 'Ontslagen' bij acupunctuur. Voor het eerst in 16 jaar pijnvrij! al bijna 2 maanden nu. Zo gelukkig mee Overweeg zelfs om een provocatie te doen, en een dikke portie spareribs te gaan eten. Zooo gemist (dacht eerst dat er relatie was met varkensvlees eten).

Werk nog: geen schaal omhoog, dikke lijers. Echt boos over. Accepteer je (vorig jaar) een andere functie. Intern opgevuld. Extern hadden ze 1 of zelfs 2 schalen hoger moeten betalen, minstens. Maar ik zat er nog 2 of 3 schalen vanaf. Ja, volgend jaar.... Werk je je vervolgens een jaar te pleur, en word je nog 1 jaar aan lijntje gehouden. Zo weten ze mooi 2 jaar schaalverschil niet te betalen! En is net kritieke grens, met leaseauto en dat soort fratsen...

Nou, dat, een beetje.
quote:leonor schreef op 24 januari 2012 @ 21:56:

Moom, M was hier heel laat met praten, maar bij het cb zei de kinderarts: let maar op, rond zijn tweede verjaardag gaat hij praten. En dat was ook zo, en nu gaat het ineens heel hard. Alsof het er nu allemaal pas uitkomt.

GW: M kan zich heel goed alleen vermaken, niet altijd hoor, maar meestal wel, met puzzels maken, autootjes rijden, met duplo spelen. En hij is echt dol op zijn broertje.

Sterkte voor jou Char, ppf vermoeiend soms he.Ik denk/hoop dat ik ooit nog wel eens zou willen dat hij zijn kleppie hield... hahaha.
Oh daar kan ik ook overmeepraten Moom

maar met beetje geluk krijg ik mijn schaal nog met terugwerkende kracht voor 6 maand
Anyway ik lig al in bed ben moe en heb nog dienst, slechte combi dus ga maar vast slapen
quote:germanwings schreef op 24 januari 2012 @ 22:01:

Oh daar kan ik ook overmeepraten Moom

maar met beetje geluk krijg ik mijn schaal nog met terugwerkende kracht voor 6 maandJa, en ik weet dat ik echt niet mag klagen over mijn salaris hoor.. maar dit vind ik toch wel een naai streek. Maar goed, wordt gecompenseerd door een enorm goede beoordeling, waardoor je bonus, en stap binnen de schaal wat groter wordt. volgend jaar moet ik echt 1 omhoog hoor, anders word ik furieus. (en ben ik weg).
Moom, herkenbare werksituatie, ben in maart 2009 begonnen in nieuwe functie en dit jaar als het goed is eindelijk een schaal omhoog.

Praten van A. komt wel, nog even geduld, N. kletst hier de oren van mijn kop, zo grappig. Geen idee of ze snel is, er werd eerder gezegd (bij 14 maanden) dat ze nog niet zo veel zei, nog een paar maand later is het wel even wat anders.

Doelbewust lang samen spelen komt echt pas vanaf 3 jaar of zo. N. heeft wel echt een vriendje op het kdv. Die is ouder en zit bij de peuters maar buiten zoeken ze elkaar altijd op. En ze mocht mee zijn verjaardag vieren.
Dat praten van A breng ik op, omdat hij in mijn ogen in een kritieke fase van spraakontwikkeling dat gezeur met zijn oortjes heeft gehad. ennieweej, geduld is wederom het sleutelwoord.

En nu gaat lappie uit, ben kapot! trussssssst.

Oh, en gw, nog als antwoord op je vraag van paar dagen terug: als er wat te melden valt, dan horen jullie het. Bij geen nieuws, ook geen reactie van mij. ok?
GW: hij heeft een amox-kuur, en nog een kuur, heb vanavond even gekeken, het heet cen....micyne (zoiets was het, weet het niet meer precies)

Ga ook zo op bed, ben MOE! truste!
Moom: zuurbranden worden niet minder erg. Toch maar met vk overleggen of ik iets kan krijgen.
Deb, wat fijn dat t zo goed gaat met M!

leo, balen dat t werk zoeken nog niet echt wil lukken. wat voor werk zoek je?

j1 gaat ook wel veel zn eigen gang op de psz. maar vind andere kindjes ook wel leuk. bij mn moeder doet hij wel mee met de kindjes dan gaat hij ook mee doen met verstoppertje ofzo. daar snapt hij niets van, maar op zijn manier doet hij mee. kindjes zijn allemaal ouder (4,6,6,9 en9) en betrekken hem er echt bij

j1 kletst ons echt de oren v t hoofd, maar hij praat nu soms zo snel dat t onduidelijk wordt terwijl hij eerder prima te verstaan was.

j2 zegt nog niets

speec stoppen met de bv is meestal wel emoties momentje.

vanavond gewerkt. nu bij mn ouders op bed. lig bij j1 op de kamer. hopelijk wordt hij morgen niet om 6 uur even wakker want als hij mij ziet gaat hij vast niet meer slapen.
Moom ik wist niet dat het zo gevoelig lag, je gooit zelf regelmatig de stopopmerking er in maar als je er niets over kwijt wilt ook prima
Ebp
Mogguh
Leo : Hier ook een meisje die op het kdv het liefst haar eigen dingetje doet. Hoe meer kinderen er zijn des te meer ze de behoefte heeft om zich terug te trekken. Ze heeft het er heel leuk hoor, en ook wel een paar vriendjes/vriendinnetjes (voor zover je daar al van kan spreken) maar ze is gewoon erg op haarzelf en soms wordt ze overweldigd door het enthousiasme van de andere kinderen....

Deb, wat goed zeg dat hij koortsvrij is. en nu? Mag hij eerder mee naar huis?
Succes Justdeb !
deb, hoe was de echo? En hoe je het nog een beetje vol?

Wij moeten volgende week woensdag naar de oogarts in het zh. De arts op het cb had een poos geleden al geconstateerd dat het onderste ooglid van S te hoog zit, waardoor niet de hele pupil zichtbaar is. Ben heel benieuwd wat ze er aan kunnen doen.

D begint nu wat met andere kindjes te spelen, maar ook nog vaak alleen. En het is zo'n spraakwaterval dat ik me af en toe afvraag of er geen uit knop op zit.
Gw inderdaad D. is een behoorlijke klimgeit. Pas stond ie op de salontafel te dansen op piet piraat toen ik van de wc kwam. Dat soort dingen. Ik moet hem echt in de gaten houden. Hoe gekker hoe liever en een lol dat ie dan heeft. Maar ja van moeders mag hij niet op de tafel dus daar is het bij gebleven. Het is een echte knul zeg maar. Ookal valt ie niet heel vaak neemt mijn zorg daarover wel wat toe. Maar H. kan er ook wat van begrijp ik?

Leo ik laat het meestal wel zijn gang gaan. Ik probeer er niet te zenuwachtig in te steken maar soms vind ik dat wat moeilijk. Ik wil geen "buitenbeentje" van hem maken en dat hij constant er op gewezen word dat ie wat heeft. Want eigenlijk heeft ie in zijn dagelijks leven er weinig last van. Nu is het wel zo dat ook zijn stollingsfactor 9 niet heel hoog is. De arts zei dat tegen mij vlak voor de vakantie. Was wel weer even schrikken maar zij zei dat ik me daar niet te veel zorgen over moest maken. (ik vind dat altijd zo lekker makkelijk gezegd van zo'n arts, hij/zij zit er thuis niet mee)

D. speelt nog niet echt met andere kindjes. Ik wil wel kijken of hij met 2 al naar de peuterspeelzaal mag. Hij is er naar mijn idee echt aan toe. De week op wintersport met de andere kinderen vond ie geweldig!

D gaat met praten ineens wel erg hard. Hij zegt niet alles foutloos en het is nog niet veel maar er komt steeds wat bij. Maak je niet druk hoor Moom!
Duuv, ik zoek ook wel eens naar de aan/uit knop bij I., maar hem 'm nog niet gevonden

Deb hoe is het, nog steeds koorts vrij? En hebben jullie al de uitslag van de echo?

Heb man gisterenavond in de sporthal op moeten halen, door zijn enkel gegaan. Heeft nu 10 dagen loopgips... pfffff 10 dagen een zielige man in huis...
Hus: hier ook blij dat vent weer beter is succes!

Deb: is er al meer bekend?

Ik heb pokkelpic op haajf geplaatst
Justdeb: hoe gaat het nu met M? En met jullie?
S heeft ook een vriendinnetje op de creche, die roept al enthousiast haar naam als ze binnenkomt. Ze doen alles samen (ook andere kindjes plagen), maar wel naast elkaar zeg maar. Ze spelen niet met elkaar, maar naast elkaar. Erg leuk.

S praat al best veel, kent al iets van 15 woorden en worden er elke dag meer, want ze zegt alles na en wil van alles weten hoe het heet. Maar is ineens in een paar weken ontstaan, heel grappig. Daarvoor zei ze alleen papa en mama.

Moom: fijn dat je gezondheid goed gaat! Heeft de acupunctuur geholpen? Want je stond er eerst wat sceptisch tegenover toch? En balen van je werk!

Yaya: kan me voorstellen dat het spannend is met d met de hemofilie. Ben je toch extra bezorgd. Mijn neefje had door val een scheurtje in zijn schedel en daarna was mams ook een tijd panisch met alles wat hij deed.
Was ook benieuwd als er al nieuws van justdeb was ook

val op de bank al in slaap na prutnacht en dukke dag dus lig al in bedje voor een lekkere lange nacht
Zo, ben weer thuis.

M heeft geen koorts meer gehad!! Dus das een hele goede stap in de goede richting!! Whoeiiiiii

Heb hem vanmorgen even lekker in bad gedaan.. Wel een geklooi hoor met een infuus wat niet nat mag worden.

Verder is hij veel meer wakker, en helder, en dan kijkt ie ons aan met zijn grote ogen , echt dan smelt ik helemaal..

Nierecho gehad. M vond het wel best, die sliep lekker verder.. We moesten met hem naar de rontgenafdeling, dus met bedje en infuus+standaard door de centrale hal lopen (moesten naar de poli daarvoor).. We werden echt door iedereen aangekeken dat we daar met zo'n minimensje in bed liepen... pfffff

Nog geen uitslag van de echo, want die krijgen we dan weer officieel via de kinderarts.. Dus die hoop ik morgen of overmorgen te zien... Maar ga er vanuit dat het wel oke is, anders hadden we het vast vandaag wel al gehoord.

Uitslagen van de kweekjes waren er ook nog niet...

Dus vooral nog afwachten....

En wijzelf... wij zijn vooral erg moe.. Moe van de stress, van de spanning, van de afgelopen dagen.. De angst die ik zondag voelde toen M zo ziek was, en er ook zo ziek uitzag, pffff, vreselijk. Het enorme verdriet dat hij zo ziek was, en we hem moesten achterlaten in het ziekenhuis, en dat hij daar nu nog is. Dat doet echt zo'n pijn.. Maarja, we weten ook dat het het beste is, dat hij daar goed verzorgd wordt, en daar in goede handen is..

Maar het is pittig, 4x per dag naar het ziekenhuis, en thuis ook nog 1 hebben rondlopen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven