Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 25 januari 2012 om 22:28
woensdag 25 januari 2012 om 22:29
woensdag 25 januari 2012 om 22:30
quote:leentjedb schreef op 25 januari 2012 @ 22:26:
[...]
Misschien omdat moeder en hij elkaar anders de hersens inslaan?
Kind had het over dat hij dacht dat ze minder ruzie zouden maken na de scheiding en dat dit niet zo bleek te zijn.Ik vind dat zo zwak hè, als dat de reden is. Ook al vind je elkaar nog zo stom, voor de kinderen kan je best een uurtje samen in een kamer zitten. Gewoon ver bijelkaar uit de buurt blijven.
[...]
Misschien omdat moeder en hij elkaar anders de hersens inslaan?
Kind had het over dat hij dacht dat ze minder ruzie zouden maken na de scheiding en dat dit niet zo bleek te zijn.Ik vind dat zo zwak hè, als dat de reden is. Ook al vind je elkaar nog zo stom, voor de kinderen kan je best een uurtje samen in een kamer zitten. Gewoon ver bijelkaar uit de buurt blijven.
quote:Summerdance schreef op 25 januari 2012 @ 22:29:
Wat een onbeschofte ouders!
Sorry hoor, maar als je het voor je kind niet eens kan opbrengen om even in een en dezelfde ruimte te zitten....
Vind ik echt schandalig! vind ik ook, je blijft toch allebei een ouder en je doet zoiets voor je kind
Wat een onbeschofte ouders!
Sorry hoor, maar als je het voor je kind niet eens kan opbrengen om even in een en dezelfde ruimte te zitten....
Vind ik echt schandalig! vind ik ook, je blijft toch allebei een ouder en je doet zoiets voor je kind
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Tickel schreef op 25 januari 2012 @ 22:28:
[...]
Mannen vallen sneller en meer af.................naar het schijnt. Het fijne weet ik er niet van.
Iets met meer spieren dan vrouwen, geloof ik. Gevalletje klok en klepel hier.
Dat gezicht van oudste zoon bij het voorlezen van die brief door de moeder.
[...]
Mannen vallen sneller en meer af.................naar het schijnt. Het fijne weet ik er niet van.
Iets met meer spieren dan vrouwen, geloof ik. Gevalletje klok en klepel hier.
Dat gezicht van oudste zoon bij het voorlezen van die brief door de moeder.