Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
Ach die vader deed er toch weinig aan. Wat is nou een uurtje om daarbij te zijn?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
moet je wel in de phyton steph,,enne knap hoor
Tot volgende week!
quote:steph schreef op 25 januari 2012 @ 22:30:

Ik ben bijna 18kg kwijt mag ik ook zo'n sjeck?

Goed zo!

Sjek
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tot volgende week!

Ik ben bijna 18kg kwijt mag ik ook zo'n sjeck?Goed zo! Ik ben er inmiddels 22 kwijt maar hoef die sjeck niet dus mag jij 6 dagen van mij!
Tot volgende week.

Voor de ANTM trashers: tot maandag
tot volgende week
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Ik ben bijna 18kg kwijt mag ik ook zo'n sjeck?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 25 januari 2012 @ 21:39:

[...]

Stiek, HOE dan?

Dan moet je toch echt de hele dag patat, chips, snoep enz enz eten?

Wel knap dat er al 11 kilo af is zeg!

Complimenten!

Nee joh

(ja, ik probeer nog terug te lezen)

Dat kan vanalles zijn. De een komt nou eenmaal heel makkelijk aan. Ziekte, medicijngebruik, veranderd bewegingspatroon, stofwisseling naar de klote door een tijdje niet of slecht eten, hromonaal, slecht in je vel zitten, weet-ik-veel.

Ik ben echt veel te zwaar (helaas de laatste tijd weer wat aangekomen en ik weet zelf niet eens waarom). Ik eet nooit patat, nooit chips, zelden taart of vlaai, ik snoep wel eens, maar niet buitensporig veel, ik eet geen enorme maaltijden, ik eet zo goed als vetvrij, ik let heel erg op wat ik eet. En toch ben ik te dik. En val ik soms ineens af. En soms kom ik ineens weer bij. En dan val ik weer wat af. Maar ik blijf te dik.

Bij mij zitten er (naast aanleg en misschien heus nog wel wat redenen) een paar periodes van niet eten achter, waardoor mijn stofwisseling naar de klote is. Ik ben bij diëtistes geweest en kwam aan ipv dat ik afviel. Ik heb medicijnen gehad en die hielpen niet. Ik heb acupunctuur gehad en behoorde bij de 5% bij wie de behandeling niet aansloeg. En dus ben ik te dik en blijf ik dat vast ook. Niet altijd leuk, maar so be it.

Alleen jammer dat mensen dus vaak denken dat ik de hele week patat met mayo loop te eten.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 25 januari 2012 @ 22:33:

[...]

Goed zo! Ik ben er inmiddels 22 kwijt maar hoef die sjeck niet dus mag jij 6 dagen van mij!

Ook al zo knap!

Respect hoor meiden, ik ben er 6 kwijt en dat vond ik al moeilijk zat!

Ik stop nooit meer met roken! (ik begin ook niet meer dat scheelt)
voor Ieb en Steph

Tot volgende week. Hebben we morgen of vrijdag niets?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 25 januari 2012 @ 22:33:

[...]

Goed zo! Ik ben er inmiddels 22 kwijt maar hoef die sjeck niet dus mag jij 6 dagen van mij!

Wat goed Ibi, ik ben benieuwd hoe je er nu uitziet! Jij hebt veel gesport hè?

En Steph, ook hartstikke knap!
quote:Summerdance schreef op 25 januari 2012 @ 22:35:

[...]

Ook al zo knap!

Ik stop nooit meer met roken! (ik begin ook niet meer dat scheelt) Dat is dus een van de redenen waarom ik niet stop....
Gaat er nog iemand HTOHL kijken?
quote:Tickel schreef op 25 januari 2012 @ 22:32:

[...]

Goed zo!

[afbeelding]

Sjek
quote:Summerdance schreef op 25 januari 2012 @ 22:35:

[...]

Ook al zo knap!

Ik stop nooit meer met roken! (ik begin ook niet meer dat scheelt) Het afgelopen jaar ben ik ook 6 kilo aangekomen en dat was best moeilijk, ik wil ook applaus
quote:S0LEIL schreef op 25 januari 2012 @ 22:34:

[...]

Nee joh

(ja, ik probeer nog terug te lezen)

Dat kan vanalles zijn. De een komt nou eenmaal heel makkelijk aan. Ziekte, medicijngebruik, veranderd bewegingspatroon, stofwisseling naar de klote door een tijdje niet of slecht eten, hromonaal, slecht in je vel zitten, weet-ik-veel.

Ik ben echt veel te zwaar (helaas de laatste tijd weer wat aangekomen en ik weet zelf niet eens waarom). Ik eet nooit patat, nooit chips, zelden taart of vlaai, ik snoep wel eens, maar niet buitensporig veel, ik eet geen enorme maaltijden, ik eet zo goed als vetvrij, ik let heel erg op wat ik eet. En toch ben ik te dik. En val ik soms ineens af. En soms kom ik ineens weer bij. En dan val ik weer wat af. Maar ik blijf te dik.

Bij mij zitten er (naast aanleg en misschien heus nog wel wat redenen) een paar periodes van niet eten achter, waardoor mijn stofwisseling naar de klote is. Ik ben bij diëtistes geweest en kwam aan ipv dat ik afviel. Ik heb medicijnen gehad en die hielpen niet. Ik heb acupunctuur gehad en behoorde bij de 5% bij wie de behandeling niet aansloeg. En dus ben ik te dik en blijf ik dat vast ook. Niet altijd leuk, maar so be it.

Alleen jammer dat mensen dus vaak denken dat ik de hele week patat met mayo loop te eten.

Dat lijkt me nou zo kut hè...

Dat je dus inderdaad niet buitensporig veel eet, en dus gewoon nog aankomt.

Mijn hoofd snapt dat dus niet, en het is niet dat ik je niet geloof, want dat doe ik natuurlijk wel!

Maar ik ben gezegend met zo'n lijf wat precies doet wat ik wil, en ik sta oprecht dan met mijn oren te klapperen bij zo'n verhaal...

Het is zo'n ver van mijn bed show zeg maar..

Zo ver van mijn werkelijkheid.

Snap je een beetje wat ik bedoel?

Kortzichtig eigenlijk van mij...
quote:Rainbow01 schreef op 25 januari 2012 @ 22:32:

moet je wel in de phyton steph,,enne knap hoorDat mag ik niet. Geen dingen die over de kop gaan.
quote:mirabile schreef op 25 januari 2012 @ 22:39:

[...]

Het afgelopen jaar ben ik ook 6 kilo aangekomen en dat was best moeilijk, ik wil ook applaus

Wat kan iets simpels als eten toch zo verdraaid veel invloed hebben op iemands leven zeg!
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 januari 2012 @ 22:35:

voor Ieb en Steph

Dank je, dat doet wel goed hoor.
Snap ik wel hoor Sum, ik voelde me ook niet aangevallen ofzo.

Mensen die me kennen weten dat ik niet de hele dag zit te schransen en zijn vaak zelfs verbaasd dat het zo weinig is (want ze denken natuurlijk toch vaak iets anders in 1e instantie. Logisch misschien ook, want bij een hele hoop dikke mensen is dat natuurlijk wel zo).

Als ik soms lees wat mensen hier allemaal eten, of als ik jouw baksels zie, dan begrijp ik daar niets van Ik denk dan altijd: jeeee, als ik dat zou doen, kun je me echt wegrollen

Wat een luxe, een lijf dat doet wat je wilt! Daar kan ik me niks bij voorstellen, dat van mij heeft altijd dwars gelegen, op allerlei gebied.
Niet heel kortzichtig hoor Sum, ik was namelijk gewoon een vreetpuber Had wel zo zn emotionele redenen, maar zat echt wel wat weg te kanen. Bij mij dus geen ziekte oid. Maar ik heb inmiddels een goed eetpatroon met 2 a 3 keer in de week sport. Voor veel mensen zou dat een normaal patroon zijn, maar ik val er gelukkig nog mee af. Langzaam, maar wel blijvend! Gun mezelf ook in het weekend wat lekkers, want ik wil dit gewoon een leven lang zo blijven doen, en niet heel even snel wat eraf proberen te krijgen om daarna weer te gaan vreten als een malle.
quote:Summerdance schreef op 25 januari 2012 @ 22:41:

[...]

Wat kan iets simpels als eten toch zo verdraaid veel invloed hebben op iemands leven zeg!

Ik heb gelukkig geen eetprobleem hoor, maar altijd aan de magere kant geweest. En tijdens een moeilijke tijd veel afgevallen. Nu van 47 weer naar 53 kilo. En daar ben ik heel blij mee, vind mezelf hartstikke mooi zo.

Maar het was wel flink doorvreten om die kilo's eraan te krijgen.
30 kilo in 1 jaar zou mij best lukken als ik niet af en toe ook een afvalperiode probeer te houden. Sowieso ben ik wel vaker 2-3 kilo per week aangekomen (nu ook weer denk ik, en het was er net af).
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven