Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Entertainment
Masterchef Australia
Entertainment
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
Masterchef Australia
25-01-2012 18:37
150 berichten
1
2
3
4
5
6
Anoniem_45725
woensdag 25 januari 2012 om 18:37
Alle reacties
Link kopieren
Elke werkdag Net5 vanaf 18.35.
Mooi koken gaan we zien met leuke presentatoren.
Anoniem_108401
donderdag 26 januari 2012 om 19:11
snappen jullie die gnocchi? krijgen ze nou voor gekookte aardappels?
kipkerrie
donderdag 26 januari 2012 om 19:12
Alle reacties
Link kopieren
Ik vind die man met die witte bril zo vreemd. Wie kiest er nou zo'n bril, staat echt voor geen meter
Anoniem_45725
donderdag 26 januari 2012 om 19:13
Alle reacties
Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 26 januari 2012 @ 19:11:
snappen jullie die gnocchi? krijgen ze nou voor gekookte aardappels?Wij noemen ze knödels. Ze zijn niet echt lekker.
kipkerrie
donderdag 26 januari 2012 om 19:13
Alle reacties
Link kopieren
Ik snap die aardappels ook niet...
Anoniem_108401
donderdag 26 januari 2012 om 19:16
ik vind gnocchi wel lekker, maar ik snap niet hoe je dat in 16 minuten kunt maken a;s je eerst aardappels moet koken
Anoniem_45725
donderdag 26 januari 2012 om 19:17
Alle reacties
Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 26 januari 2012 @ 19:16:
ik vind gnocchi wel lekker, maar ik snap niet hoe je dat in 16 minuten kunt maken a;s je eerst aardappels moet kokenNee, dat snap ik ook niet.
Anoniem_108401
donderdag 26 januari 2012 om 19:18
quote:kipkerrie schreef op 26 januari 2012 @ 19:12:
Ik vind die man met die witte bril zo vreemd. Wie kiest er nou zo'n bril, staat echt voor geen meter wen er maar aan, hij blijft nog even...
kipkerrie
donderdag 26 januari 2012 om 19:20
Alle reacties
Link kopieren
Hm ik zal er dan inderdaad maar aan wennen..
Anoniem_45725
donderdag 26 januari 2012 om 19:20
Alle reacties
Link kopieren
Vosje, niet verklappen. Had zo erop gehoopt dat juist die persoon weggaat.
Anoniem_108401
donderdag 26 januari 2012 om 19:23
Oh sorry , maar ik heb niet gezegd voor hoe lang
Anoniem_45725
donderdag 26 januari 2012 om 19:24
Alle reacties
Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 26 januari 2012 @ 19:23:
Oh sorry , maar ik heb niet gezegd voor hoe lang Kan ik ook niet op wiki vinden.
Anoniem_45725
donderdag 26 januari 2012 om 19:28
Alle reacties
Link kopieren
Jaaa Philip mag weer door Ik vind het zo'n schatje.
Anoniem_45725
donderdag 26 januari 2012 om 19:29
Alle reacties
Link kopieren
Jammer morgen kan ik maar even kijken. Kunnen jullie mij dan zeggen wie eruit gaat?
kipkerrie
donderdag 26 januari 2012 om 19:29
Alle reacties
Link kopieren
Zijn alle 24 plekken nu uitgedeeld? Nee toch?
Anoniem_45725
donderdag 26 januari 2012 om 19:32
Alle reacties
Link kopieren
Ja Kipkerrie, ze zijn uitgedeeld.
kipkerrie
donderdag 26 januari 2012 om 19:33
Alle reacties
Link kopieren
Maar meneer witte bril zat er toch niet bij? Zijn kwartel werd niet geproefd
Anoniem_108401
donderdag 26 januari 2012 om 19:41
Nee, er kunnen er nog 12 bij, volgens mij. Tot morgen.
kipkerrie
donderdag 26 januari 2012 om 19:44
Alle reacties
Link kopieren
Ah oké.
Morgen ben ik er niet bij, weekendje weg. Maar ik neem het op en kijk het later terug!
Anoniem_45725
maandag 30 januari 2012 om 18:25
Alle reacties
Link kopieren
Ik ga vanavond weer kijken. Wie ook?
Anoniem_76983
maandag 30 januari 2012 om 18:37
Alle reacties
Link kopieren
Here I'm!
Anoniem_45725
maandag 30 januari 2012 om 18:39
Alle reacties
Link kopieren
Friez
Leuke misterybox
Anoniem_76983
maandag 30 januari 2012 om 18:40
Alle reacties
Link kopieren
Ja, leuke box. Jammer dat veel hetzelfde maken: chocomousse
Anoniem_76983
maandag 30 januari 2012 om 18:41
Alle reacties
Link kopieren
als je het niet voor elkaar krijgt in 45 minuten, dan heb je ws verkeerde gerecht gekozen.
Anoniem_76983
maandag 30 januari 2012 om 18:42
Alle reacties
Link kopieren
Volgens mij hebben we verschillende druipers
Anoniem_45725
maandag 30 januari 2012 om 18:45
Alle reacties
Link kopieren
Waaat Friez toch.
Maar wat gaat er veel mis zeg.
1
2
3
4
5
6
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Je weet dat het buiten écht warm is als....
in
Overig
-
1 minuut geleden
Podcasts luisteren uit ergernis
in
Entertainment
-
7 minuten geleden
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
37 minuten geleden
Vagina verstrakking
in
Seks
-
40 minuten geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
45 minuten geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
47 minuten geleden
Date en seks met anderen
in
Seks
-
1 uur geleden
Hier mag alles zijn en weer verdwijnen - 6
in
Psyche
-
1 uur geleden
VIVA komt terug!
in
Actueel
-
2 uren geleden
"Meant to be" verhalen
in
Relaties
-
3 uren geleden
Terug naar boven