trio man man vrouw
donderdag 26 januari 2012 om 20:28
Ik heb een korte vraag eigenlijk.
Ik ben al een lange tijd met mijn vriendin en alles loopt super tussen ons.Ik heb haar voor gesteld om is een x een trio te doen met 2 mannen maar,eerst was ze heel geil erover maar dat was van korte duur.Nu heb ze me gezegd dat ze het eigenlijk niet wil.
Mijn vraag is dus is dat raar dat een vrouw zoiets afslaat.
Zij zegt dat ze het te eng vind raar geen houding kan geven.
Ze is een mooi licht uitziende vrouw dus schaamte lijkt mij niet.
Ik ben al een lange tijd met mijn vriendin en alles loopt super tussen ons.Ik heb haar voor gesteld om is een x een trio te doen met 2 mannen maar,eerst was ze heel geil erover maar dat was van korte duur.Nu heb ze me gezegd dat ze het eigenlijk niet wil.
Ze is een mooi licht uitziende vrouw dus schaamte lijkt mij niet.
donderdag 26 januari 2012 om 20:38
donderdag 26 januari 2012 om 20:50
donderdag 26 januari 2012 om 20:54
quote:jongen28 schreef op 26 januari 2012 @ 20:33:
Hahaha ja die is wel duidelijk die NEE ik heb meer ook al bij neergelegd.
Maar omdat ze eerst heel erg antochast over was en het een geil idee vond.
antowattus???
Nee is nee, en daar hoeft ze gek genoeg niet eens een verklaring voor te geven,,
Haar gevoel...end aar zal je het mee moeten doen!
Hahaha ja die is wel duidelijk die NEE ik heb meer ook al bij neergelegd.
Maar omdat ze eerst heel erg antochast over was en het een geil idee vond.
antowattus???
Nee is nee, en daar hoeft ze gek genoeg niet eens een verklaring voor te geven,,
Haar gevoel...end aar zal je het mee moeten doen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 26 januari 2012 om 20:57
quote:jongen28 schreef op 26 januari 2012 @ 20:28:
Ze is een mooi licht uitziende vrouw dus schaamte lijkt mij niet.Voordeel is natuurlijk wel dat de tijd die je nu overhoudt omdat jullie geen trio gaan doen, kan besteden aan die cursus Nederlands die je al heel lang wilde gaan doen.
Ze is een mooi licht uitziende vrouw dus schaamte lijkt mij niet.Voordeel is natuurlijk wel dat de tijd die je nu overhoudt omdat jullie geen trio gaan doen, kan besteden aan die cursus Nederlands die je al heel lang wilde gaan doen.