overkomt mij dit?!

26-01-2012 20:12 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe cliché ook: heb even een andere nick aangemaakt, i.v.m. herkenbaarheid/schaamte.

Ben bijna tien jaar samen met mijn man, waarvan acht jaar gelukkig getrouwd, we hebben ook een kindje van anderhalf jaar. Er scheelt niets aan ons huwelijk, aan mijn man, aan ons kindje, aan ons leven. Echt niet.

Al langere tijd speel ik vaak online spelletjes...soms kan ik behoorlijk verslaafd raken als er een nieuw spelletje uit is, dit gaat meestal vanzelf weer over, tot de grootste lol ervan af is of er weer een nieuw spelletje uit is ofzo. Maar nu ben ik al heel lang "verslaafd" aan een populair spelletje met chatfunctie...Jullie voelen 'm wellicht al aankomen...

Ik speelde al een tijdje met een man die zo nu en dan iets schreef op de chatfunctie. Het ging eigenlijk telkens over het spelletje, de score, resultaten e.d. Op de een of andere manier werden onze chatsessies steeds langer en vaker en gingen ook minder vaak over het spel. Voor mij schuilde er niets achter, het was gezellig om met hem te kletsen en ik moest vaak om zijn reacties lachen n.a.v. het spel. Toen hij er naar vroeg, ben ik ook meteen eerlijk geweest over het feit dat ik getrouwd ben.

En toch op een gegeven moment schreef hij dat hij me leuk vond. Ik ben er niet op ingegaan, hij wilde mij zijn telefoonnummer geven, maar die hoefde ik niet. Later bood hij zijn excuses aan en we speelden en chatten gewoon gezellig verder.

Heel stom, maar de chats voelden steeds vertrouwder aan en hij bleef toch weer zeggen dat hij me leuk vond en hoe erg ook, ik genoot van zijn aandacht.

Op een gegeven moment gaf hij zelfs toe verliefd te zijn en ik schaam me diep, maar ik had ook echt last van vlinders in mijn buik! Ik snap het ergens totaal niet, hoe kun je verliefd worden op deze manier? Dat kan toch helemaal niet?? Ik had daarom al bedacht, dat het wellicht komt doordat mijn man zo vertrouwd is voor mij, de verliefdheid en spanning is natuurlijk bij ons al over in houden van en vertrouwd.

Ik heb deze man gezegd dat ik gelukkig ben met mijn man en van hem verwacht dat hij een stap terugneemt voordat er teveel gevoelens bij komen kijken. En hoe stom ook, het deed zelfs een beetje pijn. Hij reageerde ook behoorlijk aangeslagen, maar reageert nog steeds wel heel lief.

Ik ben gewoon helemaal in de war nu. Heb last van schaamte, schuldgevoel, maar ook van afschuwelijke vlinders in mijn buik en mijn hart die koppeltje duikelt.

Ik ben altijd van de "verliefdheid kan je misschien wel overkomen, maar je HOEFT er niets mee te doen!" geweest, nu nog. Maar ik kan ergens ook niet geloven dat dit me overkomt. Ik speel zo vaak spelletjes, zo vaak tegen vreemden, waarom heb ik bij hem ineens zo'n verliefd gevoel?? Het staat 100% vast dat ik er echt niks mee ga doen, maar het is zo'n raar gevoel na al die jaren...

Wat ik wil met dit topic? Misschien even op m'n kop krijgen van jullie ofzo??? Of wellicht mensen die zich hierin herkennen en me geruststellen dat het geen verliefdheid is/kan zijn ofzo...?
reisa, je hebt nog gelijk ook!!! En ik weet het ook wel, daarom heb ik het ook gezegd tegen hem dat dit moet stoppen.
quote:nina31 schreef op 26 januari 2012 @ 20:46:

reisa, je hebt nog gelijk ook!!! En ik weet het ook wel, daarom heb ik het ook gezegd tegen hem dat dit moet stoppen.

Lijkt mij een verkeerde opmerking.

Ik stop hiermee lijkt me wat daadkrachtiger toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 26 januari 2012 @ 20:41:

[...]

Pieuw...dan kan ik gewoon blijven WFden X-d
quote:dotje10 schreef op 26 januari 2012 @ 20:49:

[...]

Ja lach maar

Ik was het alweer van mijn mobiel aan het slopen.

En ik was net zo lekker in a winning mood
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Eehmmm ja Summerdance, ik kap d'rmee!
Om welk spel gaat het dat je als volwassene op speelt?Tjah...weet hij hoe jij eruit ziet en weet jij hoe hij eruit ziet?Misschien is het wel een kind van 8?Tjah...geniet van de aandacht maar ga niet te ver,gewoon vrienden blijven.Ikzelf heb ook maten op facebook die ik zo nu en dan ontmoet of ga ontmoeten.
summer nie nodig lol
quote:sennatjuh schreef op 26 januari 2012 @ 20:56:

Om welk spel gaat het dat je als volwassene op speelt?Tjah...weet hij hoe jij eruit ziet en weet jij hoe hij eruit ziet?Misschien is het wel een kind van 8?Tjah...geniet van de aandacht maar ga niet te ver,gewoon vrienden blijven.Ikzelf heb ook maten op facebook die ik zo nu en dan ontmoet of ga ontmoeten.

er zijn genoeg sites waar je ook als volwassene spelletjes op kunt spelen hoor

Je moest eens weten wat ik allemaal al niet gelezen heb op een site als bv hyves games??? en dat waren echt volwassen mannen!
sennatjuh...we zien elkaar op de foto'tjes van onze avatar en daarnaast heb ik hem gegoogled en meer afbeeldingen van hem gevonden...

Van de aandacht durf ik niet meer te genieten...ben bang dat het uit de hand loopt.
misschien toch wat meer wordfeuden als vrijgezel zijnde....
Tja ik zou misschien ook wel verliefd worden op iemand die blijft volhouden dat hij me leuk vindt enzo...daar kan ik best gevoelig voor zijn. Maar mijn gezin ervoor verlaten? Nee dat dan weer niet.. Stoppen met dat spel en gewoon vergeten. Over een paar jaar ben je blij dat dit alles was
Het staat 100% vast dat ik er echt niks mee ga doen, maar het is zo'n raar gevoel na al die jaren...

Je BENT er al iets mee aan het doen, anders was je gewoon gestopt nu. Hoezo vraag je aan die man of hij een stap terug wil doen? Jij kunt toch gewoon beslissen om die site niet meer te bezoeken, niet meer te mailen enzo? Je houdt jezelf voor de gek.
Heeeel herkenbaar, heb ooit 5 jaar lang gechat met één en dezefde man, ook verliefde gevoelens...enzenz, en kan toch ook met recht zeggen dat mijn relatie goed is en toen ook was. Wat bij mij de ogen had geopend (eerlijkheid gebiedt te zeggen noodgedwongen) is de reactie van mijn man toen hij erachter kwam. Het is nu alweer een tijd over en ik mis er niks aan.

Meid, aandacht is nu eenmaal leuk.
die ik wilde bestaat al...
Attribuut, bedankt voor je reactie. Vijf jaar is wel lang zeg.

Hebben jullie elkaar ook i.r.l. ontmoet???
Hij kan er nog zo leuk uitzien maar ik vind een man die een getrouwde vrouw met jong kindje probeert te versieren (iedereen weet dat kleine kinderen (slaap) tol eisen in relatie) met een paar mooie woorden maar een lullig binnenkantje hebben.

Hebben van de zaak (Sex) is voor zo'n man einde van het vermaak maar dan is jouw huwelijk inmiddels naar de klote en je man er stuk van.Kappen met chatten (of opbiechten aan je man) en je echtgenoot eens evenveel aandacht geven als de virtuele "player"

Ook zo'n chatter gehad op WF.Was duidelijk wat hij probeerde maar had geen enkele behoefte erop in te gaan.Blijkbaar sta/stond jij er wel voor open..
Nina, misschien moet je attribuutjes goede voorbeeld volgen en het aan je man vertellen. Wellicht is het dan heel snel gedaan met de spannende gevoelens.
Aureel, ik heb gisteren na dit topic tig keer gelezen te hebben het spel beëindigd en ook gezegd dat ik niet meer wilde chatten met hem.

Hij heeft echt doorgedraafd en probeerde me op andere gedachten te brengen. Maar bij mij is de knop om, ik besef alles heel goed en volg mijn verstand. Ik heb ook mijn lesje geleerd; nooit meer ingaan op chats.

Voor mij is het einde verhaal, mede door dit topic!!
quote:Summerdance schreef op 26 januari 2012 @ 20:19:

Wat is dat toch dat iedereen speciaal voor hun dilemma een nieuwe nick moeten aanmaken?

Idd, nu je het schrijft.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen online verliefd worden op letters en een profiel avater.

Je hebt die ander nooit irl ontmoet.

Karakter, geur, kleding, communicatie enz.

Kijk naar wat je hebt met je man.

Speel es wat minder online en speel wat vaker bordspelletjes met je man -> bijvoorbeeld partnerlink.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Goed van je. Nu ook echt volhouden!

En de bovenstaande tip vind ik een heel goede: steek de tijd en energie in gezellige dingen doen met je man!
Nee nina, nooit irl ontmoet. We belden tegen het eind wel eens met elkaar. Heb hem maanden nadat het geëindigd was nog wel eens op de chat gehad, maar het was een geoelsmatige afkanpper geworden, waar we voorheen over van alles spraken, vooral gezinssituaties e.d. ging het nu eigenlijk alleen nog maar over sexueel getinte dingen. Ach ervaring rijker, knap van je dat je ermee stopt, en nogmaals je mist er niks aan.
die ik wilde bestaat al...
Bedank Attribuutje. Ja stoppen was ook de enige optie eigenlijk. Aangezien ik mezelf niet vertrouw om "gewoon" van de aandacht te genieten zonder vlinders in mijn buik te voelen.

Ik had gistermiddag zelfs stiekem fantasieen over dat ik hem zou bellen. Ben blij dat ik dat niet durf.

Ik moest echt weer met beide benen op de grond gezet worden.

Dit soort dingen zijn ongezond voor mij en ik moet er dus van afblijven voordat het te laat is. Ik ben wel blij dat ik dit topic geopend heb. Hoewel sommige reacties keihard zijn, komen ze wel aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven