Entertainment alle pijlers

Hét Viva Boekentopic - deel 4

07-08-2009 22:45 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.

Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.

Klik hier voor het vorige topic.

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik ben bijna door Ik haal je op, ik neem je mee heen. Fijn boek wel.

Misschien ga ik in de lunchpauze nog wel even naar de boekhandel even wat rondkjiken (slaat nergens op als ik volgende week naar het boekenfestijn ga, maar goed).

Iemand Tonio van A.F.Th. van der Heijden gelezen? Ik ben heel benieuwd namelijk.
quote:leeuwin1962 schreef op 22 januari 2012 @ 20:03:

@Zazana... misschien kun je er iets meer van vertellen als je het helemaal uit hebt.

Dat hebberige heb ik altijd als ik in een boekhandel ben.

Bij boekenkraam moet ik net wat tegenkomen waarvan ik denk yes.ik heb net mijn 4 bestelde boeken binnen gekregen van de boekenkraam. Er zijn totaal geen beschadigingen te vinden!!!
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 26 januari 2012 @ 09:59:

Misschien ga ik in de lunchpauze nog wel even naar de boekhandel even wat rondkjiken (slaat nergens op als ik volgende week naar het boekenfestijn ga, maar goed).

Iemand Tonio van A.F.Th. van der Heijden gelezen? Ik ben heel benieuwd namelijk.Hoi Kaaaatje, maakt toch niet uit. Boeken kun je nooit teveel hebben. Ik heb een onwijs grote NTL stapel en heb dus gisteren 4 boeken bij de boekenkraam besteld. Vandaag al binnen. En volgende week naar het boekenfestijn. Achhhh... Gewoon genieten
Vanmiddag heerlijk op de bank verder lezen in Grace o'malley van Ann Moore. Een prachtige historische roman
@tamara: ik heb me voorgenomen om dit jaar toch echt een goede deuk te slaan in mijn NTL stapel en heb dan ook braaf mijn hand op de knip gehouden.
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 26 januari 2012 @ 14:08:

@tamara: ik heb me voorgenomen om dit jaar toch echt een goede deuk te slaan in mijn NTL stapel en hb dan ook braaf mijn hand op de knip gehouden.Wat goed van je. Dat zeg ik ook. Maar heb alweer wat boeken bij de bieb gereserveerd.!!!
Ik heb de boekenkast nog vol liggen met biebboeken:

Michael Robotham: de afrekening

Carol Goodman:Zomergodin

Kim Moelands:Weerloos(heb twijfel of ik deze niet al gelezen heb..)

Mo Hayder:De behandeling

Violet Leroy:Medelijden met de duivel(tip van iemand dat die spannend was)

Judith Visser:Time Out

Chevy Stevens:Onwetend

Ik zal maar beginnen met het boek wat ale eerste terug moet,moet vanaf morgen een aantal dagen blijven zitten dus hopelijk sla ik een deuk in die stapel...
Ik ben momenteel bezig in Pillars of the earth van Ken Follett. Maar ik vind het echt tegenvallen. Sommige stukken zijn wel goed geschreven maar door bepaalde delen is niet heen te komen en het kan wel erg voorspelbaar zijn.

Hiervoor heb ik een aantal delen van G.R.R. Martin gelezen en dat vond ik zo goed. Volgens mij valt alles wat je daarna lees gewoon tegen.
Hee troffel heb je de hele serie gelezen van GRR Martin? Ik ben nu nog in Game of Thrones bezig. Mooi hoor, maar het zijn wel dikke boeken. En ik heb de serie al gezien, dat is ook niet zo handig. Eigenlijk wil ik deel twee wel uit hebben voordat de serie verder gaat, maar of dat gaat lukken?

Ik heb pillars of the earth in beeld gezien (de tv serie). Dat vond ik echt slecht. Maar dat ligt dus aan het boek? Goed te weten.

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar Tonio van AFTH van der Heijden, maar ik ben dus voorlopig nog wel even bezig :-)

Hiervoor heb ik de Nederlandse Maagd van Marente de Moor gelezen. Dat vond ik mooi geschreven. Verder vind ik alle boeken van Pascal Mercier heel mooi (nog iemand?).

Tot zover mijn inbraak in dit topic :-)
quote:sabrina73 schreef op 26 januari 2012 @ 17:26:

Hee troffel heb je de hele serie gelezen van GRR Martin? Ik ben nu nog in Game of Thrones bezig. Mooi hoor, maar het zijn wel dikke boeken. En ik heb de serie al gezien, dat is ook niet zo handig. Eigenlijk wil ik deel twee wel uit hebben voordat de serie verder gaat, maar of dat gaat lukken?

Ik heb pillars of the earth in beeld gezien (de tv serie). Dat vond ik echt slecht. Maar dat ligt dus aan het boek? Goed te weten.

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar Tonio van AFTH van der Heijden, maar ik ben dus voorlopig nog wel even bezig :-)

Hiervoor heb ik de Nederlandse Maagd van Marente de Moor gelezen. Dat vond ik mooi geschreven. Verder vind ik alle boeken van Pascal Mercier heel mooi (nog iemand?).

Tot zover mijn inbraak in dit topic :-)De serie is jammer genoeg nog niet voltooid. Ik heb nu de eerste drie delen gelezen. Dan moet je goed doorlezen, want het zijn inderdaad dikke boeken! Veel leesplezier!
Ik ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat :-)
Ik ging echt heel goed met geen-boeken-willen-kopen... maar nu heb ik mijn oog laten vallen op The art of fielding maar dan in het NLs, de kunst van het veldspel denk ik. Hmm, twijfels, twijfels.
In het kader van: alles gelezen hebben wat er in de kast staat ben ik vanochtend in de trein begonnen in:

Bint van F.Borderwijk. Zo, dat is even omschakelen zeg ;)
@Leeuwin, ik heb mijn boeken ontvangen! En inderdaad behalve bij 1 zie ik nauwelijks de beschadigingen die er zouden zijn!

Dus ik kan weer even vooruit :-)
@Druifje....ben blij voor je dat het toch gelukt is.

En inderdaad qua beschadigingen valt het heeeel erg mee.

Heb zelf ook weleens wat besteld en het mocht de naam beschadigingen niet hebben.

En wat voor leuke/mooie boeken heb je besteld??
quote:Fiorah schreef op 25 januari 2012 @ 17:35:

Ik ben bezig in Skippy tussen de sterren en volgens mij is het prachtig. Er zijn nog meer mensen hier die het hebben (gelezen), toch?

Ik was erin begonnen, maar het verhaal pakte me niet.

Ben blij dat ik niet het volle pond ervoor heb betaald.

Was een koopje bij Boekenkraam.nl

Misschien dat ik het later nog eens probeer.

Soms valt het ook op een bepaald moment, dat je net meer zin hebt in een thriller of zo.
[quote]dolfje schreef op 26 januari 2012 @ 16:42:

Ik heb de boekenkast nog vol liggen met biebboeken:

Michael Robotham: de afrekening

Carol Goodman:Zomergodin

Kim Moelands:Weerloos(heb twijfel of ik deze niet al gelezen heb..)

Mo Hayder:De behandeling

Violet Leroy:Medelijden met de duivel(tip van iemand dat die spannend was)

Judith Visser:Time Out

Haha Dolfje, dat wordt doorlezen voor je.. Gelukkig zitten er bij je lijst een paar snelle doorlezers tussen die je zo uit hebt.

Niks is irritanter dan een boek nog niet gelezen te hebben en hij moet terug naar de bieb (had ik vorige week, kon ook niet verlengt worden.
Wie zei er iets over James Worhty? Die leest wel heel rap weg ja. Erg amusant, maar of je echt wijzer van wordt??
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 26 januari 2012 @ 09:59:

Iemand Tonio van A.F.Th. van der Heijden gelezen? Ik ben heel benieuwd namelijk.Ja, heb het, helaas, bijna uit. Vind het een enorm aangrijpend en goed boek.
Time out van Judith Visser heb ik uit,mwah.Al dat soort boeken van zulke schrijfsters lijken op elkaar.

Onwetend was wel spannend en wel een aanrader.
Zojuist Ademloos en Grenzeloos van Kim Moelands gelezen. Absolute aanraders!
Hm, geen excuus meer om hem niet dit weekend te kopen dus :D
Heb ´De vrouw van de tijdreiziger´ gelezen en vond het een van de mooiste boeken die ik de laatste tijd heb gelezen. Sommige stukken met tranen gelezen. Echt een aanrader!

Daarna ´Apres ski´ van Suzannen Vermeer, niet echt bijzonder maar leest lekker weg.

Nu beginnen in een Henning Mankell, soms beetje lastig om in te komen maar de verhalen zitten vaak goed in elkaar.
@Llama

Welk boek van Henning Mankell ben je nu aan het lezen??

Mankell is een van mijn favorieten.
Leeuwin, ik heb het even opgezocht: De gekwelde man.

Nog maar net begonnen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven