Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Wow. S. is langer als M. !!! En M. is nog zwaarder ook.

Speec, bij M. begon het niet willen eten rond maand 20/21.

daarvoor at ze werkelijkwaar alles !!
GW: heb hier 1 zwembroekje liggen nog in maat 80/86. Nooit gedragen, alleen prijskaartje is er afgeknipt, en verder heeft ie alleen in de kast gelegen... Ik heb voor T wel liever badpakken namelijk... (maar koop er nu geen meer, totdat we weer eens gaan zwemmen,anders heb ik weer allemaal ongebruikte badpakken)
Lief justdeb, maar H gaat nu echt over naar maat 92 (nu kan een zwembroek wel langer worden doorgedragen maar toch) dus denk dat ze echt zo uit die zwembroek gegroeid is, beetje zonde.

Zag bij de hm online wel bikinis (gooi ik dat bovenstukje wel weg) dus daar ga ik wel even kijken dit weekend. En ik zag ook hele mooie broekjes bij dpam, maar moet dan even kijken of ik ook nog meer wil bestellen, anders is het een beetje veel verzendkosten voor 1 broekje.

Moom en becky, hebben jullie enig idee hoe die verdere maten vallen? Ze zit nu in de 23 mois, die past nu perfect, maar daarna gaat het volgens mij per jaar, volgens mij zitten jullie nog op andere fora waar er wel vaker daar besteld wordt, enig idee hoe het daarna valt?
Dpam, is écht niet mijn ding. Geen idee hoe dat valt.

Denk dat A hier dikker is dan Rain's S trouwens. Weegschaal met vent wees 13 kilo, maar was wel in pyjama
Ik denk dat rains s ongeveer net zo zwaar als h is in( en h is wel ietsje langer)

Te bont moom ?
Heb sinds week ook soort exceem plekjes, iemand die dat ook tijdens zwangerschap gehad heeft? Ik heb anders nooit last van exceem.

Justdeb: goed nieuws over M! Gelukkig! Nu hopen dat hij maandag lekker mee mag. En de verzorging in zh? Absurd! Heb je er nog iets van gezegd?
Nee niet, juist vaak te saai en te fletse kleuren. En te baby ofzo. Voor jongens he!
Jongens heb ik eigenlijk niet naar gekeken maar qua meisjeskleding hebben ze idd ook een fletse lijn

zit nu op mijn werk te internet shoppen lukt alleen nog niet zo, moet zelf ook hoognodig nwe bikini
Weet iemand van jullie wanneer je in quarantaine geplaatst word? ( moeder en kind). Vriendin ligt daar met dochter, maar ze reageert niet op mn berichtjes....
Huh, heftig iets dan, char. Of zwaar besmettelijk. Of hun eigen immuunsysteem is nogal aan gort.

Zo op verjaardag, Sjaak en campingbed gaan mee. Ben benieuwd. Hebben dit nog niet zo veel gedaan.
En char, ik had echt eczeem in zwschap. Fijn, mocht ik niets voor, werd uit eindelijk ontstoken met schimmelinfectie. Heb er nog een paarse vlek van.
Hoi lieverds, sorry, t is allemaal een beetje veel nu.. F. weer ziekjes, maar we komen er niet echt achter wat er aan de hand is vreemd genoeg.. Last van darmen, tandjes of keelpijn, ze heeft ergens pijn en ellende, en wordt erg vroeg wakker iedere ochtend (tegen 5 uur) en is dan ontroostbaar. Overdag ging t tot nu toe prima, maar vandaag is ze erg sjacho en huilerig. Wilde vanavond ook niet eten..

Verder op huizenjacht, ik denk dat we ons huis gevonden hebben. Wel heel praktisch, maar voelt goed, is groot genoeg en gewoon de slimste keuze met 2 kids.. Laten we het maar een verstandshuwelijk noemen. Zal een linkje op Haaifs plaatsen.

We dachten ons droomhuis even gevonden te hebben hier in de straat, maar dat gaat minimaal een ton kosten om te verbouwen, en de vraagprijs is al aan de hoge kant, dus dan worden de woonlasten wel erg hoog.. En er zit een mega steile trap in, waar ik F., maar ook mezelf niet mee vertrouw..

Nou, ik ben kapot, ga even quality timen met vriend, want zo gezellig zijn we niet de laatste tijd..

Justdeb, dikke knuffel voor jou, vind dat je het hartstikke goed doet!! Ik duim heel hard dat M. snel naar huis mag! (en dat van die luiers en dat laten huilen vind ik echt niet kunnen.. Ligt ie in het R.?)
Deb wat fijn dat de uitslagen goed waren! Ik duim mee met de rest dat hij maandag weer naar huis mag! Ben ook wel benieuwd of je er nog wat van gezegd hebt!

Toen R. in het ziekenhuis lag, kon ik een soort van babyfoon aanzetten zodat de verpleegsters konden horen of ze huilde. Maar goed ze hoefden voor R. eigenlijk niks te doen, die hoefde "alleen maar" aan het infuus te liggen en ik was er toch de hele tijd bij.

Kath hoe definitief is het verstandshuwelijk nu dan?

GW ik heb voor de meisjes ook alleen maar zwembroekjes. Bij het babyzwemmen zie ik ook wel eens babymeisjes die dan een bikinibovenstukje aanhebben, ik vind het werkelijk geen gezicht, maar goed smaken verschillen.

Speec de hoofdpijn begint nu wel wat minder te worden, maar ik voel het nog steeds. Sjonge zeg, dat ging echt hard.

Man heeft niet alleen een gipsepoot maar is nu ook nog ziek, moest overgeven en ligt nu op de bank te klagen I. moest vanochtend overgeven en R. heeft vanmorgen vroeg om 6.30 haar bed ondergespuugd. Gaat lekker hier dus.

Aanstaande woensdag moet ik met de meisjes weer naar de kinderarts. Met R. gaat het heel goed en ze heeft vandaag voor het eerst geen laxeermiddel gehad (ik had het al afgebouwd van 3x5 cc per dag naar nog maar 1x3 cc per dag).

Over I. maak ik me toch wel een beetje zorgen hoor, het lijkt wel alsof ze totaal geen weerstand heeft of zo, alles pikt ze op. Ze rochelt al maanden als een oude kerel, heeft al die antibiotica voor bronchitis gehad, heeft ook waterwratjes (en vraagt elke ochtend of ze al overgaan), vandaag dus weer overgeven, eet al een paar maanden slecht tot niets, huilt bij elke luier verschonen want dat doet pijn zegt ze, en is heel huilerig als ik wegloop... zelfs de ijzerdoping lijkt niet te helpen.
Hus, snap dat je je zorgen maakt om I. maar als het een schrale troost voor je is : Eten is hier prut, bij luiers verschonen gaat ze huilen want dat wil ze niet, en ik mag geen kant op zonder haar. Ze zet het op een brullen als ik wegloop. Mag bij wijze van niet eens even naar de keuken lopen...
Jeetje Hus, wat een ellende eventjes bij jou thuis.. Fijn dat t met R. wel goed gaat.

Ook hug voor Fan.. Niet leuk, die dwarse en ziekige meisjes..

Hier ook ellende met luier verschonen, wel een beetje rode billen, maar ook weer niet zo dat al dat gejengel nodig is.. Of heerst er iets..?
och luiers verschonen, praat me er niet van. Schone kleren aan hetzelfde, alsof de Titanic opnieuw vergaat, zo'n drama zeg maar.
Kan op haives niet reageren, maar wat erg die tv boven de eettafel

serieus wie doet dat?

En tja ik kan me wel voorstellen dat het niet je droomhuis is, maar moet dat perse nu al? Dat je er gewoon lekker kunt wonen is het belangrijkste toch
Speec, berendje wordt morgen gewoon al 1! Wat hebben jullie voor hem gekocht?

Gelukkig lijkt hij geen lijst van de pokken te hebben

Justdeb, wat een fijn nieuws dat alle uitslagen goed zijn!

Husk, fijn dat het met R der poepen zo goed gaat! En vent dubbel zielig dus. Houd je het nog een beetje uit?

Heeft I ook zo’n last van de waterwratjes? J1 vindt ze heel vervelend, ze jeuken volgens mij enorm. Volgens de ha kunnen ze wel een half jaar blijven zitten, fijn…

J1 vindt luier verschonen echt heel vervelend, avondeten is echt pet (brood en fruit eet hij wel goed gelukkig) en pikt ook iedere verkoudheid op.

De andere keren werkte de ijzerdoping toch wel vrij snel? Gelukkig moeten jullie volgende week al naar de ka, dan kan hij haar even goed na kijken. Want kan me voorstellen dat alles bij elkaar wel maakt dat je je zorgen maakt om I
waaaaat is de jongste van de eerste generatie al weer bijna 1!!!

En onder de pokken, de prul.
Zo, nog even weer gezellig gediscussieerd hier
haha over tv kijken en zo?
Yep

zag je ook al voorbij komen
Beetje tv kijken is niet erg toch. Ieder kind is anders, ook N, heeft er minder behoefte aan. Ik heb play doh voor haar gekocht, helemaal de bomb! En janken toen ik het weglegde!
Teie vind ze hier ook erg leuk ( en vind mama ook leuker voor haar dan tv kijken )
Vriendin heeft weer opvlamming crohn en daarbij bloedprop in baarmoeder met zeldzame maar zeer gevaarlijke bacterie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven