juppenactie AH
maandag 23 januari 2012 om 19:09
Zojuist op het jeugdjournaal: De spaaracties van de supers worden weer van stal gehaald. Baas boven baas, de AH spant de kroon: je kunt daar binnenkort 'muppets' sparen. Voorwaarden: voor iedere ¤ 99,00 die je er uitgeeft mag je voor ¤1,00 extra een muppet bijkopen. Ik vind dit nou echt een slechte actie. Schiet zijn doel volledig voorbij. Nu laat ik vaak genoeg bij de super achter, maar deze actie gaat me te ver. Ik voorzie ' sociaal-economische ongelijkheid ' tussen kinderen. Ik weet dat er in de klassen van mijn eigen kinderen heel wat mensen moeten ronkomen van een uitkering of anersoortig minimum. Deze actie is voor hen igg niet bedoeld. Doe mij dan maar die voetbalplaatjes, die liggen binnen het bereik van veel meer kinderen. Hoe worden jullie beinvloedt door acties, maak je andere keuzes qua winkel/merken/budget?
donderdag 26 januari 2012 om 17:55
Ik had eerst gespaard voor die disneyfiguren bij de AH, soms 1 euro extra uitgeven aan een koekkie zodat ik genoeg zegeltjes had.
Wat denk je...
Einde van de actie, ik naar de AH, moest 1dingetje kopen voor een euro ofzo, zegt de kassiere, mevrouw we hebben nog Disney figuren over, u mag diegene meenemen die u nog niet heeft!!
Belachelijk, ik spaar dus niets meer....
Dat is hetzelfde bij de Vomar met autotjes daar krijg je ook zakken vol van mee einde van de actie
Wat denk je...
Einde van de actie, ik naar de AH, moest 1dingetje kopen voor een euro ofzo, zegt de kassiere, mevrouw we hebben nog Disney figuren over, u mag diegene meenemen die u nog niet heeft!!
Belachelijk, ik spaar dus niets meer....
Dat is hetzelfde bij de Vomar met autotjes daar krijg je ook zakken vol van mee einde van de actie
donderdag 26 januari 2012 om 23:21
Als je wegens geldgebrek naar de Aldi en Lidl moet voor boodschappen en nooit mee kunt doen aan een actie, heb je gewoon pech.
Naast die spaaracties zal je dan vaker buiten de boot vallen, want je zult dan vast ook niet luxe met vakantie gaan, terwijl een ander een reis boekt naar Bali.
Je moet maar leren dat niet alles in het leven voor je is weggelegd.
Naast die spaaracties zal je dan vaker buiten de boot vallen, want je zult dan vast ook niet luxe met vakantie gaan, terwijl een ander een reis boekt naar Bali.
Je moet maar leren dat niet alles in het leven voor je is weggelegd.
vrijdag 27 januari 2012 om 05:16
quote:Susan schreef op 26 januari 2012 @ 15:34:
Als je ouders geen geld hebben om boodschappen bij Albert Heijn te doen en dus naar de Aldi of de Lidl gaan val je bij iedere spaaractie van Albert Heijn buiten de boot, ook bij voetbalplaatjes of wat dan ook, maar goed, dat is natuurlijk niet het probleem van de Albert Heijn.Ik ben anders bij Appie vaak goedkoper uit dan bij de lidl , koffie pads lidlmerk 36 stuks ¤2,59 bij alberthein euroshopper ¤1,99 toevallig ontdekt dat 20 pads bij de hema ¤1,- kosten die ga ik uitproberen want dat is nog goedkoper (40 pads ¤ 2,-) limonadesiroop in blikkenfles euro ¤1,15 bij de lidl ¤1,39 en zo kan ik door gaan, zo goedkoop als gedacht word dat lidl en Aldi zijn is tegenwoordig niks meer van waar.
Als je ouders geen geld hebben om boodschappen bij Albert Heijn te doen en dus naar de Aldi of de Lidl gaan val je bij iedere spaaractie van Albert Heijn buiten de boot, ook bij voetbalplaatjes of wat dan ook, maar goed, dat is natuurlijk niet het probleem van de Albert Heijn.Ik ben anders bij Appie vaak goedkoper uit dan bij de lidl , koffie pads lidlmerk 36 stuks ¤2,59 bij alberthein euroshopper ¤1,99 toevallig ontdekt dat 20 pads bij de hema ¤1,- kosten die ga ik uitproberen want dat is nog goedkoper (40 pads ¤ 2,-) limonadesiroop in blikkenfles euro ¤1,15 bij de lidl ¤1,39 en zo kan ik door gaan, zo goedkoop als gedacht word dat lidl en Aldi zijn is tegenwoordig niks meer van waar.