Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Werk best drama op het moment, maar gaat langs me heen. Nare sfeer sinds nieuwe manager. Dirigeert een beetje teveel dus iedereen moppert.
He getsie. Hebben meer er last van? Hoezo gaat het langs je heen?
Omdat ik me niet op laat naaien. Manager doet normaal tegen mij
quote:Star schreef op 03 maart 2008 @ 20:58:

Omdat ik me niet op laat naaien. Manager doet normaal tegen mij Nou zeg, als hij alleen tegen jou normaal doet, ga ik toch dingen afvragen . Is t een lekker ding dan? \\:-)//
Kokos, wat akelig die val!Wat een geluk dat er niks gebeurd is. Gelukkig zijn kinderen flexibel!
Whoehahahahahaha nee helegaar niet. Maar ik doe normaal tegen hem, dat scheelt.
quote:Star schreef op 03 maart 2008 @ 21:15:

Whoehahahahahaha nee helegaar niet. Maar ik doe normaal tegen hem, dat scheelt.

Aha, dus geen met de baas.

Nou ik alleen hier (Jinnyman werken). Maar t is niet wat je denkt, het is een wortel (eten dan he).
Goodevening,

Ben benieuwd of ik wat kan plaatsen, want viva doet behoorlijk maf bij mij.

Kokos: dat is schrikken, als je je kleine meid onderaan de trap treft, brr. Gelukkig heeft ze er niks aan overgehouden.

Mal: Wat een nare berichten toch allemaal, lukt het je wel om je vriendin te steunen? (kan me voorstellen dat je genoeg aan jezelf en gezin hebt). Beter een keer teveel naar de huisarts dan te weinig. Hoe heeft hij het gedaan op de psz vandaag?

Juud: Hoe was de echo?.. en en en..

Enka: Hier ook eigenlijk altijd dunne broeken, Juul heeft dat ook al vanaf dat ie een babietje is. Niks om je ongerust over te maken denk ik.

Ohh die thijmen helemaal happy met zijn schoenen, cute!!

Helen: Hoe is het met het huis van vriend?, staat het inmiddels al te koop?

mamax: waar blijven de foto's van Max zijn kamertje: ikkes benne nieuwsgierig
wat doe je gezond Jinny
Ben zo moehoe de hele tijd Bam, dus ik dacht ik moet meer groenten en fruit eten en minder suikers (ben benieuwd hoe lang die opleving duurt...).

Haai Bam, zwaai Bam, wat gezellig dat u er bent! Hoe is ie daar? Drukkies?
Jinny, mafketel.
quote:Star schreef op 03 maart 2008 @ 21:26:

Jinny, mafketel.Nee, nee, nee. Ik ben geen mafketel. Ik ben een fluitketel (drink thee ) en jij begint over naaien.... .
Hier een enerverend weekendje gehad.

Gisteren naar de voorjaarsbeurs geweest, had op het eind van de dag geen voeten meer over

Verder drukkies met de shop, er komen weer zo,n 75 nieuwe artikelen bij. dus dat wordt nog een hele klus om dat allemaal in te voeren.

Juul is de laatste dagen helemaal lief, happy, vrolijk, blij. Erg leuk om te zien. Af en toe slaat zijn bui om in een driftbui, maar ze zijn gauw weer weg. Klein apie van me
Julian wordt wel een klein commandantje:

Komt manlief vanmiddag thuis: mussss (= kus moet man juul kus geven), dendy ook muss geven ( bandy kus geven)

dat amper gedaan, klinkt het stemmetje weer: papa sjass uit. hahaha
Die wordt de nieuwe Balkenende als ik dat zo lees, haha grappig! Fijn dat ie zo vrolijk is!

Maar, wat is de voorjaarsbeurs precies?
Ohh dat is zakelijk: een beurs op zakelijk gebied. dan tonen ze allemaal hun nieuwe producten etc..
Heb je daar die 75 dingen vandaan? Wat voor soort nieuwe dingen? Ben niet nieuwsgierig of zo hoor....
nee hoor niet allemaal daar vandaan.
Morgge jongelui, lekker gedut allemaal?
Lekker? Wat heet lekker, tussen elf en zeven zes keer gevoed en nog twee keer een half uur op geweest. Dus lekker is een groot woord...
Morgen!

Nou mijn eerste dag als mama van twee kids met werkende man is begonnen... Heb al kind naar kdv gebracht, andere kind gevoed, bakken buiten gezet en was aangezet. En kindje slaapt dus ook nog klein beetje tijd voor ikkes! Ongelooflijk!!!

Hai Suus! Alles goed? Hoe was de bezichtiging? Wanneer laatste werkdag?

Star: wat balen van je werk zeg, vandaar op zoek naar wat anders? Alweer wat anders op het oog?

Jin: jemig zelf op de grond voeden, dat is al vergevorderd zeg! Knap hoor!

Bam: oeh allemaal nieuwe leuke dingen! Wanneer staan ze op de site? Leuk zo'n beurs!
Oei jin, dat is minder... Hier al vanaf kwart over 4 op. Ukkie had krampjes na de voeding... ook minder. maar ze sliep wel van half 11 tot kwart over 4 dus dat was fijn!

Had Juud niet vandaag haar echo?
Goeiemorgen!

Ik leef nog hoor! Vent was vorige week ziek thuis, dus dan moet je net doen of je het altijd heeeel druk hebt ... Nou had ik het ook echt druk, een zieke man thuis zorgt voor heel wat extra werk.

Max z'n kamer is erg leuk geworden, ik zal zo eens wat foto's op de groep zetten. M'n moeder heeft nog een supergaaf dekbedovertrek gemaakt, maar het fototoestel is stuk, dus daar moeten jullie nog even op wachten. Ik heb niet alles gelezen, dus als ik wat belangrijks vergeet hoor ik het wel.

Star, jammer dat je niet voor een tweede gesprek mag komen. Blijf je op zoek of ben je verder wel tevreden hier?

Suze, ik lees wat over een bezichtiging. Waar ga je kijken?

Kokos, ook hier nog een keer, gefeliciteerd!!! Gaat Lianne nou morgen voor het eerst naar de psz? Max gaat volgende week dinsdag, ik vind het nog steeds erg gek...

Bridge, tot nu toe heb je het goed onder controle volgens mij!

Max en Sam zijn allebei strontverkouden. Bij Sam loopt het snot echt z'n neus uit en Max is net een zeehond zo hoest hij. Ik wilde donderdag naar Fieke, ik hoop dat ze supersnel van hun verkoudheid af zijn!

Ik kreeg vorige week nog goed nieuws. Vriendin die 1.5 jaar geleden haar vriend verloor aan leukemie is weer aan de man. Het is nog erg pril, maar het voelt goed zei ze. Ben zo blij voor haar!
haiii

ik dacht dat Juud gister haar echo had..
Haihai allemaal. Oh Bam, nieuwe producten, leuk. Geef maar een gil wanneer we kunnen komen shoppen! Vriend z'n appartement staat inmiddels op Funda, maar zonder foto's (die zie je pas na 2x doorklikken naar een andere woningsite). Dat had de makelaar er natuurlijk niet bij gezegd, irritant. Gaan we nog wel even over bellen. Voor degenen die nieuwsgierig zijn, ik zet wel even een linkje op de groep.

Mamax, mmmm ja, zieke mannen zijn heeeeeel zielig.... is hij weer opgeknapt?

Amalia, haha, ik ben gelukkig niet de enige dus. Ik heb al een paar keer bijna andermans kind een hijs verkocht omdat ze niet aardig waren tegen mijn prinses Zanbakseizoen begint weer dus we kunnen onze lol weer op. Van de week al zo'n klein baasje dat Mare 'dr schepje afpakte. Ik weet dan nooit goed wat ik moet doen. Voor "laat het ze zelf maar oplossen" vind ik 'r nog te klein, zeker als het grotere kinderen zijn. Maar ja, om nou een andere dreumes een schepje uit z'n handen te gaan trekken... Moeder was in dit geval even met 'r andere kind bezig dus die zag het niet (maar je hebt ook van die ouders die dan idd niks doen). Gelukkig was 'ie erg onder de indruk van mijn tactische benadering en gaf 'ie het zonder krijsen terug.

Juud, en en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven