hoe snel zwanger?

30-01-2012 01:48 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe snel waren jullie zwanger nadat je gestopt was met de pil? Laatste pil heb ik op 19 januari geslikt. Nog niet zwanger, maar zou ook te snel zijn denk ik.
Als je had verwacht nu al zwanger te zijn heb je misschien een ander soort pilletje geslikt..
Bij sommige vrouwen duurt het jaren.

Sommige vrouwen moeten hormonen spuiten om eitjes te oogsten die bevrucht weer terug geplaatst worden.

Sommige vrouwen kunnen helemaal niet zwanger worden.

Jij bent net gestopt met de pil, waarschijnlijk zitten de werkende stoffen nog in je systeem.

Om nu al in de stress te schieten
Nou dat denk ik ook.quote:trancewoman schreef op 30 januari 2012 @ 01:48:

Hoe snel waren jullie zwanger nadat je gestopt was met de pil? Laatste pil heb ik op 19 januari geslikt. Nog niet zwanger, maar zou ook te snel zijn denk ik.
12 maanden na stoppen met de pil...
Gestopt in november 2009, nog niet zwanger...
Misschien eerst even wat meer in verdiepen voordat je daadwerkelijk zwanger probeert te worden? Komt op deze manier echt over of t een ingeving is?

Je weet toch hopelijk wel dat t niet vanzelfsprekend is dat je zwanger raakt en dat er mensen zijn die er wel jaren over doen?

19 jan gestopt met de pil? Dan is je cyclus nog niet eens voorbij....weet je wel dat er zoiets bestaat als een eisprong?

Ps. nogmaals: het komt zo over dat je je er nog helemaal niet in verdiept hebt, misschien heb ik t mis? Sorry dan!
Ps en als je 19e bent gestopt, is je eerste pilloze dag niet de 19e, maar de dag dat je eigenlijk weer zou beginnen met een nieuwe strip..
Gestopt op koninginnedag en zwanger op 28 mei (in hetzelfde jaar)

Dus dat kan ook.

Veel plezier met je pil vrije periode en spannend dat jullie voor een kindje gaan.
@meesje: dat is super zeg, maar TO moet haar eisprong nog hebben (lijkt mij) want haar eerste pilloze dag was dus eigenlijk (en correct me if i'm wrong) de 26e...dat is 4 dagen geleden...of ze moet een hele bijzondere (korte) cyclus hebben?
Bij de 1e 3 heeft het ongeveer een jaar geduurt , bij de 4e binnen 2 maanden.

Geef jezelf even de tijd je bent immers amper gestopt met de pil.
ik zal ongetwijfeld al mosterd zijn, maar wil toch graag reageren:

je bent 11 dagen geleden gestopt met de pil, dan kun je echt nog niet zwanger zijn! je zult toch geduld moeten hebben TO, probeer te genieten van het feit dat jullie zwanger proberen te raken
Begin november na 15 jaar gestopt met de pil,nu 8 weken zwanger...maar idd,eerst min 1x cyclus hebben!
Ik was direct na t stoppen met de pil zwanger, echt meteen (nooit ongesteld geweest). Dit liep uit op een miskraam omdat het vruchtje niets was maar de vruchtzak wel doorgroeide. Nu 7 maanden verder en.. Niks.

Dus meid, neem alsjeblieft gewoon lekker de tijd en laat je niet gek draaien.
quote:winterfeestjurk schreef op 30 januari 2012 @ 07:09:

ik zal ongetwijfeld al mosterd zijn, maar wil toch graag reageren:

je bent 11 dagen geleden gestopt met de pil, dan kun je echt nog niet zwanger zijn! je zult toch geduld moeten hebben TO, probeer te genieten van het feit dat jullie zwanger proberen te raken ach sommige vrouwen raken al zwanger als ze 1 pil vergeten zijn.
Gister opende je allemaal topics over zwanger worden met CVS. Die gingen over "een vriendin" volgens jou. Nu begin ik toch ernstige twijfels te hebben. Zeker weten dat ze niet over jezelf gingen?

Ik heb er bij de eerste 4 jaar over gedaan. Bij de 2e 4 maanden.
Ga aub niet kijken naar anderen, en hoe snel die zwanger raakten...

bij mij was het beide keren direct raak, bij de oudste doordat ik ziek ben geweest en mijn pil niet goed werkte, bij de jongste doordat ik gewisseld had van spiraal naar pil en eigenlijk dacht dat de eerste strip ook oké was

Twee heerlijke verrassingen dus....
quote:issues1979 schreef op 30 januari 2012 @ 06:05:

Gestopt in november 2009, nog niet zwanger...Gestopt in april 2004, nog steeds niet zwanger..
quote:merel29 schreef op 30 januari 2012 @ 07:54:

[...]

Gestopt in april 2004, nog steeds niet zwanger..
Oudste door de pil heen zwanger (te lichte pil), nummer 2 door de prikpil heen zwanger, en mijn kersverse babymeisje kwam gewoon na de eerste keer seksen zonder condoom.

Ik mag zeggen dat ik wat dat betreft een gezegend mens ben nooit moeite gehad om zwanger te raken, en 3 hele mooie kinders gekregen!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik ben op 22 januari 2009 gestopt met de pil en op 25 januari 2010 is mijn dochter geboren, dus reken maar uit
@merel en issues, wat erg voor jullie....
Ik ben na 6 maanden proberen weer met de pil begonnen. Meer dan 6 maanden dus.
Geen idee, ik slikte de yasmin-pil, werd keurig ongesteld in de stopweek maar doordat ik op den duur de hele dag met een katerig raar gevoel liep deed ik een test en bleek ik al bijna 2,5 maanden zwanger.

Nu zijn we bezig voor een tweede en in ronde 3 beland, ik moet 1 dezer dagen ongesteld worden en denk dat ik dit ook word.

Meid je bent pas net met de pil gestopt, geef het even tijd!
Ik ben eind augustus met de pil gestopt en eind december was het raak.

Ik heb ongeveer 15 jaar de pil geslikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven