HELLLUPPPPP!!!!!!!!!!!!!!! Een indrineger

30-01-2012 17:45 133 berichten
Ik ben alleen thuis en ik heb een indringer in de badkamer: een dikke vette spin. Ik durf niet eens in de badkamer te komen. Ik heb de deur dicht gedaan, maar ik moet douchen. Hoe moet ik de indringer weg jagen? (ik dacht dat spinnen niet in de winter kunnen leven?)
Alle reacties Link kopieren
Blijven ze niet leven in de stofzuiger?

Ik durf dat nooit,....

Doodmeppen die beesten! (Of buitenzetten)
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Oppassen dat ie er niet uitkruipt he;) ik zou gelijk de zak verwisselen haha
Alle reacties Link kopieren
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 17:52:

[...]



dan loopt hij er morgen weer uitHeeft ze in ieder geval kunnen douchen vandaag.
quote:elfje08 schreef op 30 januari 2012 @ 17:49:

De badkamer in gaan met een potje en een papiertje. Potje over de spin doen en naar buiten gooien. Of de stofzuiger pakken en opzuigen. En dan op zoek naar de tweede spin want ze zijn nooit alleen Je wordt bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje08 schreef op 30 januari 2012 @ 17:49:

De badkamer in gaan met een potje en een papiertje. Potje over de spin doen en naar buiten gooien. Of de stofzuiger pakken en opzuigen. En dan op zoek naar de tweede spin want ze zijn nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Is het zo'n zwarte met haren??

Die zijn inderdaad nooit alleen....
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
quote:Spininhoek schreef op 30 januari 2012 @ 17:54:

Is het zo'n zwarte met haren??

Die zijn inderdaad nooit alleen....wat erg dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Spininhoek schreef op 30 januari 2012 @ 17:54:

Is het zo'n zwarte met haren??

Die zijn inderdaad nooit alleen.... Ik krijg spontaan de zenuwen hier van dit topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:BrightEyes80 schreef op 30 januari 2012 @ 17:53:

[...]



Heeft ze in ieder geval kunnen douchen vandaag.
Alle reacties Link kopieren
In een gemiddeld huis leven 1500 spinnen . Mazzel dat je er eentje ziet. Meid kom op, glas erover heen en buiten zetten. Hij doet je niets. In NL leven geen, voor mensen, giftige spinnen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 17:52:

[...]



dan loopt hij er morgen weer uitZak eruit en in de kliko. Morgen om 7 uur is ie weg. Ik zie die spin niet door de sneeuw terug naar de badkamer kruipen mwahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Spininhoek schreef op 30 januari 2012 @ 17:54:

Is het zo'n zwarte met haren??

Die zijn inderdaad nooit alleen....Nee die met die haren is het mannetje en dan hebben ze vaak d'r vrouw en zeven kinderen ook bij d'r
Alle reacties Link kopieren
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 17:55:

[...]



wat erg dit.



Ik weet t.

Ik gil altijd de boel bij elkaar,

haal man of mn vader (woont toch in de buurt)....



Heb nu 3x gehad, dat ik een 'getrouwd stel' in huis had, dus blijkt toch wel te kloppen, dat ze altijd met zijn tweeen zijn. :(
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Achter je!
quote:Fame schreef op 30 januari 2012 @ 17:55:

In een gemiddeld huis leven 1500 spinnen . Mazzel dat je er eentje ziet. Meid kom op, glas erover heen en buiten zetten. Hij doet je niets. In NL leven geen, voor mensen, giftige spinnen.
Alle reacties Link kopieren
Wat je buurman kan kan jij ook. In Nederland is iedereen spinproof omdat het hier maar onschuldige diertjes zijn

Niet bang zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje08 schreef op 30 januari 2012 @ 17:53:

Oppassen dat ie er niet uitkruipt he;) ik zou gelijk de zak verwisselen hahaDa's ook eng! Vraag de buurman om de zak te verwisselen!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:truusperenat schreef op 30 januari 2012 @ 17:56:

[...]





Nee die met die haren is het mannetje en dan hebben ze vaak d'r vrouw en zeven kinderen ook bij d'r goffer, wrom al deze informatie dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFS schreef op 30 januari 2012 @ 17:55:

[...]



Zak eruit en in de kliko. Morgen om 7 uur is ie weg. Ik zie die spin niet door de sneeuw terug naar de badkamer kruipen mwahahahaHahaha, kun jij lekker douchen!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Doodslaan met een krant of tijdschrift, weet je tenminste zeker dat ie niet nog eens komt opdagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:daydream schreef op 30 januari 2012 @ 17:57:

Achter je!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:daydream schreef op 30 januari 2012 @ 17:57:

Achter je!Daar trap ik niet in
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFS schreef op 30 januari 2012 @ 17:55:

[...]



Zak eruit en in de kliko. Morgen om 7 uur is ie weg. Ik zie die spin niet door de sneeuw terug naar de badkamer kruipen mwahahaha

Misschien heeft ie zichzelf klem gezet in de slang.

Komt ie vanavond zijn revenge halen als je lekker ligt te slapen...
Alle reacties Link kopieren
Je schijnt er in je leven gemiddeld 7 op te eten in je slaap, of is dat een broodje aap?
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
quote:malu3 schreef op 30 januari 2012 @ 17:58:

Doodslaan met een krant of tijdschrift, weet je tenminste zeker dat ie niet nog eens komt opdagen.Malu ooit heb ik een spin platgeslagen en er kwamen allemaal kleine kindr spinnetjes uit het lichaam het krioelde en liepen allemaal een andere kant op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven