HELLLUPPPPP!!!!!!!!!!!!!!! Een indrineger
maandag 30 januari 2012 om 18:01
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 18:01:
[...]
Malu ooit heb ik een spin platgeslagen en er kwamen allemaal kleine kindr spinnetjes uit het lichaam het krioelde en liepen allemaal een andere kant op!Owwwww gatver, heb nu overal jeuk
[...]
Malu ooit heb ik een spin platgeslagen en er kwamen allemaal kleine kindr spinnetjes uit het lichaam het krioelde en liepen allemaal een andere kant op!Owwwww gatver, heb nu overal jeuk
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
maandag 30 januari 2012 om 18:02
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 18:01:
[...]
Malu ooit heb ik een spin platgeslagen en er kwamen allemaal kleine kindr spinnetjes uit het lichaam het krioelde en liepen allemaal een andere kant op!Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Moet er wel bij zeggen dat ik een flinke prop keukenpapier bij de hand heb om de boel z.s.m. door het toilet te spoelen.
[...]
Malu ooit heb ik een spin platgeslagen en er kwamen allemaal kleine kindr spinnetjes uit het lichaam het krioelde en liepen allemaal een andere kant op!Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Moet er wel bij zeggen dat ik een flinke prop keukenpapier bij de hand heb om de boel z.s.m. door het toilet te spoelen.
maandag 30 januari 2012 om 18:04
quote:Dana schreef op 30 januari 2012 @ 18:02:
Het arme diertje heeft heel wat meer te vrezen van de mens dan andersom. [afbeelding] Ik vind de tip met het glas de beste tot nu toe. Echt.
Zie je me zo dichtbij een beest komen ? Ik niet. Stel je voor dat die springt, vliegt of zo en op mij komt... Brrrrr!!!! Ik moet er niet aan denken.
Ik ga nu douchen en eten. Bedankt voor de adviezen en de informatie.
Het arme diertje heeft heel wat meer te vrezen van de mens dan andersom. [afbeelding] Ik vind de tip met het glas de beste tot nu toe. Echt.
Zie je me zo dichtbij een beest komen ? Ik niet. Stel je voor dat die springt, vliegt of zo en op mij komt... Brrrrr!!!! Ik moet er niet aan denken.
Ik ga nu douchen en eten. Bedankt voor de adviezen en de informatie.
maandag 30 januari 2012 om 18:04
maandag 30 januari 2012 om 18:05
maandag 30 januari 2012 om 18:06
Doodslaan is zielig,spinen zijn nuttige dieren ze houden andere ongewenste gasten buiten,
Zoals eerder gezegd, zet er een glas overheen en zet de spin buiten ergens in de bosjes.
Als je de spin toch opzuigt moet je echt een prop papier in de slang doen want de spin komt geheid weer terug de slang uit kruipen,of meteen de zak wisselen.
Mocht je de spin toch dood willen slaan, doe het niet op je (witte) muur, dan heb je bijna zeker een grote vlek.
Zoals eerder gezegd, zet er een glas overheen en zet de spin buiten ergens in de bosjes.
Als je de spin toch opzuigt moet je echt een prop papier in de slang doen want de spin komt geheid weer terug de slang uit kruipen,of meteen de zak wisselen.
Mocht je de spin toch dood willen slaan, doe het niet op je (witte) muur, dan heb je bijna zeker een grote vlek.
maandag 30 januari 2012 om 18:06
maandag 30 januari 2012 om 18:11