jaloers?

30-01-2012 22:25 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaloers zijn in een relatie, er zijn veel mensen die er wel eens last van hebben, denk ik?

Er zijn natuurlijk heel wat gradaties, ik wil het niet hebben over ziekelijke of gezonde jaloezie, maar over jaloezie die daar een beetje tussenin zit en soms wel eens de kop opsteekt.

Mijn vraag is: hoe bepalen jullie of die vorm van jaloezie komt omdat je intuïtie je vertelt dat er iets niet in de haak is (dus terecht wantrouwen)of dat deze jaloezie komt omdat er een ervaring uit het verleden je triggert? (onterecht wantrouwen)

Ik vind dat zo moeilijk om te bepalen........

Hoe doen jullie dat?
Wat vind je belangrijk in je relatie dan? Waarom is trouw een doel? En waarom laat je zoveel afhangen van zijn (on)trouw? Als je niet gelukkig bent omdat je hem niet vertrouwt, waarom blijf je dan? Als je zielsgelukkig bent samen, waarom zoek je dan naar bevestiging van zijn trouw?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:BWitched schreef op 30 januari 2012 @ 23:12:

Wat vind je belangrijk in je relatie dan? Waarom is trouw een doel? En waarom laat je zoveel afhangen van zijn (on)trouw? Als je niet gelukkig bent omdat je hem niet vertrouwt, waarom blijf je dan? Als je zielsgelukkig bent samen, waarom zoek je dan naar bevestiging van zijn trouw?Ik ben niet gebleven :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven