Glossy Box - wie?
dinsdag 31 januari 2012 om 11:29
quote:flowerbombje schreef op 30 januari 2012 @ 19:15:
Hoe bevalt de rode rituals lipgloss trouwens? Gebruik je hem vaak?Ik gebruik sowieso niet vaak lipgloss, dus in verhouding gebruik ik deze veel . Vind hem echt prachtig. En bij mij staat donker altijd beter dan roze. Jij nog steeds blij met de jouwe?
Hoe bevalt de rode rituals lipgloss trouwens? Gebruik je hem vaak?Ik gebruik sowieso niet vaak lipgloss, dus in verhouding gebruik ik deze veel . Vind hem echt prachtig. En bij mij staat donker altijd beter dan roze. Jij nog steeds blij met de jouwe?
dinsdag 31 januari 2012 om 12:29
Ja, ik ben nog steeds heel blij met de roze Gebruik hem ook relatief vaak ten opzichte van de rest van mijn lipglossen. Vind het nog steeds mooi dat we zo hebben kunnen ruilen!
Er is trouwens een klein probleempje opgetreden met mijn opzegging. Blijkbaar staat er in de bevestigingsmail nog een link die je moet aanklikken om je opzegging definitief te maken. Kreeg vandaag namelijk de rekening voor februari binnen. Net maar even met de klantenservice gebeld en ze gaan me terugbellen.
Er is trouwens een klein probleempje opgetreden met mijn opzegging. Blijkbaar staat er in de bevestigingsmail nog een link die je moet aanklikken om je opzegging definitief te maken. Kreeg vandaag namelijk de rekening voor februari binnen. Net maar even met de klantenservice gebeld en ze gaan me terugbellen.
dinsdag 31 januari 2012 om 12:51
quote:flowerbombje schreef op 30 januari 2012 @ 18:39:
Die blendbox ziet er leuk uit, maar het schijnt wat te gaan tegenvallen. Ze schermen met allemaal mooie merken op hun site, maar met veel is er nog geen overeenkomst gesloten. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.
Oh, dat is jammer. Het zag er veelbelovend uit.
Ik heb wel m'n emailadres op die site achtergelaten, ik ben ook benieuwd.
Die blendbox ziet er leuk uit, maar het schijnt wat te gaan tegenvallen. Ze schermen met allemaal mooie merken op hun site, maar met veel is er nog geen overeenkomst gesloten. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.
Oh, dat is jammer. Het zag er veelbelovend uit.
Ik heb wel m'n emailadres op die site achtergelaten, ik ben ook benieuwd.
dinsdag 31 januari 2012 om 13:40
dinsdag 31 januari 2012 om 13:41
dinsdag 31 januari 2012 om 13:43
quote:Janna_ schreef op 31 januari 2012 @ 13:41:
[...]
Hmmm, balen ivm 't geld.
Dan maar proberen om er gewoon van te genieten, toch?
Ev. zou je de dingen die je niet zo leuk vindt kunnen proberen te verkopen?Yup. Wie weet zit er wel iets marktplaatswaardigs in. Heb de helft van het cadeaupakket wat ik bij mijn Elle proefabonnement kreeg ook op marktplaats verkocht. Uiteindelijk 20 euro winst gemaakt en nu dus gratis de Elle
[...]
Hmmm, balen ivm 't geld.
Dan maar proberen om er gewoon van te genieten, toch?
Ev. zou je de dingen die je niet zo leuk vindt kunnen proberen te verkopen?Yup. Wie weet zit er wel iets marktplaatswaardigs in. Heb de helft van het cadeaupakket wat ik bij mijn Elle proefabonnement kreeg ook op marktplaats verkocht. Uiteindelijk 20 euro winst gemaakt en nu dus gratis de Elle
dinsdag 31 januari 2012 om 15:20
quote:flowerbombje schreef op 31 januari 2012 @ 13:43:
Yup. Wie weet zit er wel iets marktplaatswaardigs in. Heb de helft van het cadeaupakket wat ik bij mijn Elle proefabonnement kreeg ook op marktplaats verkocht. Uiteindelijk 20 euro winst gemaakt en nu dus gratis de Elle Ja, dat zijn de betere acties.
Yup. Wie weet zit er wel iets marktplaatswaardigs in. Heb de helft van het cadeaupakket wat ik bij mijn Elle proefabonnement kreeg ook op marktplaats verkocht. Uiteindelijk 20 euro winst gemaakt en nu dus gratis de Elle Ja, dat zijn de betere acties.
dinsdag 31 januari 2012 om 18:38
quote:Janna_ schreef op 30 januari 2012 @ 19:58:
[...]
Nou, ik hoop toch dat het niet alleen mini's zijn?!
.
Dit meisje is heel erg blij met haar miniaturen, duurder dan de glossybox ook nog:
http://www.youtube.com/watch?v=D7wmE_-kuqU
[...]
Nou, ik hoop toch dat het niet alleen mini's zijn?!
.
Dit meisje is heel erg blij met haar miniaturen, duurder dan de glossybox ook nog:
http://www.youtube.com/watch?v=D7wmE_-kuqU
vrijdag 10 februari 2012 om 15:41
Hier nog een concurrent van de glossybox: http://www.beautybox.nl/
Ik twijfel. Ik heb nu sinds het begin de glossybox en ik vind het elke maand minder leuk worden. Wat moet ik nou met twee keer haarspray achter elkaar? Maar om nou twee boxen te nemen... misschien glossybox maar opzeggen? Maar dan zeg ik hem op en dan komt er natuurlijk net die maand een hele mooie. Wat een luxeproblemen haha.
Ik twijfel. Ik heb nu sinds het begin de glossybox en ik vind het elke maand minder leuk worden. Wat moet ik nou met twee keer haarspray achter elkaar? Maar om nou twee boxen te nemen... misschien glossybox maar opzeggen? Maar dan zeg ik hem op en dan komt er natuurlijk net die maand een hele mooie. Wat een luxeproblemen haha.
vrijdag 10 februari 2012 om 18:03
Ik kreeg ook de aankondiging van de Beautybox vandaag. Vind het alleen vreemd dat ze geen merken vermelden op de website, of mis ik iets? Dat is toch wel het minste dat ze kunnen aangeven? Ik twijfel dus nog of ik 'm bestel. Aan de andere kant denk ik dat ze met de eerste box natuurlijk wel een beetje de toon moeten zetten, dus die zal dan wel goed zijn. Hummm....