The Never Ending Question 84

04-11-2011 19:50 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:

Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.

Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
Qua kleding weet ik niet zo goed. Qua schoenen heb ik een aantal paar laarzen van plusminus 250 euro.

Ben jij handig met klussen?
Met hamer en zaag bedoel je?

Gaat wel, 't valt in ieder geval niet tegen. Maar ben geen bouwvakker...

Kan je skiën of snowboarden?
Ja, ik ga toevallig over een iets langer dan een week weer lekker skiën Snowboarden kan ik niet en lijkt me ook minder leuk.

Wat zou je het liefste vandaag gaan doen?
Nee.. nog nooit wezen wintersporten! Maar vind een vrouw die kan snowboarden wel echt superstoer! Dus wie weet..

Ik zou het liefste met mijn vriendje samenzijn, gezellig middagje ervan maken en lekker eten samen. Oh wacht eens... dat gaat we ook doen!

Heb jij weleens een stel aan elkaar gekoppeld? Succesvol?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 31-01-2012 12:53
Reden: Mosterd
% gewijzigd
Eeuhm ja, in eerste instantie succesvol. Tot zij er, op het moment dat ze het koopcontract van hun huis gingen tekenen, vandoor ging. Hij is nog steeds een goede vriend van me, haar zie ik eigenlijk nooit meer.

Waar wordt jij rustig van?
Wat vreselijk, DV. Voelde jij je schuldig? (niet dat ik vind dat je dat zou moeten hoor!). Ik heb ook zo'n 'leuk' koppelverhaal

Ik word rustig van lekker met mijn iPad surfen, heb ik gisteren gemerkt. Gewoon lekker nutteloze dingen lezen en niks specifieks.

En jij?
Een stuk fietsen.

Welke wereldstad wil jij nog weleens naar toe??
Vertel, Lot!

New York

Hoeveel bankrekeningen heb je?
Nee hoor Lot, ik heb ze alleen aan elkaar voorgesteld. Alles wat er daarna gebeurde was omdat zij dat beide wilde neit omdat ik nog een vinger in de pap had.

Ik wil heeeeeel graag naar New York.

2, een rekening waar mijn salaris op wordt gestort en een spaarrekening me 43 cent

Waarin wil jij nog niet dood gevonden worden?
Jumpsuit

Geef jij met dit weer de vogeltjes extra voer??
Waarin? Euhm... In een kartonnen doos? Gloeiend frituurvet? De armen van Geert Wilders? Een Fiat Multipla?

Jazeker! Vetbollen en vogeltaart in de tuin!

Wat is een beetje een gekke eigenschap/gewoonte van je?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 31-01-2012 15:26
Reden: Mosterd
% gewijzigd
Lol nee dat verhaal is echt té herkenbaar om hier te vertellen. Maar enkele ingrediënten: verbroken vriendschap, liefdesbaby, gestolen items. Wel erg juicy dus

Nee, dat zou de kat (tot gisteren: katten ) te fijn vinden als ik dat zou doen! Ik breng wel brood ed. naar de eendjes.

En ehh een gekke gewoonte. Ik kan apparaten niet op standby laten staan, ik erger me gek aan die lampjes. Is dat gek genoeg?

Wat doe jij voor je medemens?
Is je kat dood gegaan?

Ik probeer met online shoppen de crisis op te lossen voor mijn medemens. Lief van mij he

Heb je huisdieren?
Ja. Gisteren moeten laten inslapen
Ahhww..
*Wat zielig, Lot! Gecondoleerd!*

Nee, geen huisdieren.

Waar word jij heel blij van?
Sterkte Lotteke, ik ken dat gevoel als je een huisdier moet laten inslapen

Kan van kleine dingen al blij worden: een goed boek..een mooie film..een ondeugende kat..een blik van manlief.. een kop thee met een stuk chcolade enz enz

Waar kun jij verdrietig van worden?
Mishandelde dieren.

Luister je wel eens naar klassieke muziek?
Nee, heb ik eerder wel gedaan. Ik vind de vier jaargetijden van Vivaldi bijvoorbeeld prachtig! En een klassiek instrument kan zeker iets toevoegen aan een liedje. Hierin bijvoorbeeld. Maar echt naar klassieke muziek luister ik niet echt..

Hoe verzorg jij jouw tanden?
Ik poets ze minimaal 2 keer per dag. Heel soms flossen of met een tandenstoker peuren.

Heb je momenteel ruzie met iemand?
Jup met schoonvader en dat zal ook altijd zo blijven. Hij behandeld me als voetveeg en ben daar helemaal klaar mee.

Welke kleur overheerst in jouw huis?
*en oooh Lot, wat sneu.. Lastig dat dieren niet kunnen praten he, als er dan iets is weet je dat niet voor jou..*
Wit

Wat is je BH-maat?
Dank allemaal, lief

Eh moet eerlijk zeggen, weet ik niet precies. Ik had altijd 80C, maar die zitten nu niet zo mooi meer, pas nog maar een paar bh's. Moet eigenlijk maar eens nieuwe kopen

Wat is het oudste kledingstuk dat je nog draagt, en hoe oud is het?
Een echt oud kledingstuk heb ik niet, wel een mooi paar laarzen van Dr Martens, die heb ik toch zeker al wel 5 jaar.

Je betaald er wel wat voor, maar ze blijven goed en mooi.

En nog steeds een van mijn favorieten

Wat was het laatste compliment dat je hebt gekregen?

Bedenk me nu wel dat ik enkele vintage-items in de kast heb hangen, hoe oud zijn die???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven