tips voor langer leven batterij Iphone
woensdag 1 februari 2012 om 15:02
Ik heb de battery doctor erop gezet. Deze app zorgt ervoor dat hij mijn energielevel op peil houdt en me tips geeft voor zuinig gebruik. Locatievoorziening uitzetten is ook een goede.
En de apps op de achtergrond uitzetten ook. Grote knop in het midden 2x aandrukken, en daarna de apps langer vasthouden. Hierna kun je ze verwijderen.
Edit: Ik zag dat je dit al deed!
En de apps op de achtergrond uitzetten ook. Grote knop in het midden 2x aandrukken, en daarna de apps langer vasthouden. Hierna kun je ze verwijderen.
Edit: Ik zag dat je dit al deed!
woensdag 1 februari 2012 om 15:32
woensdag 1 februari 2012 om 16:01
woensdag 1 februari 2012 om 16:40
quote:isabon schreef op 01 februari 2012 @ 15:32:
Twee keer snel op de homeknop drukken en dan alle actieve applicaties onderin uitschakelen. (op icoontje blijven drukken tot ze gaan knipperen en dan bij allemaal op het minnetje drukken)
Die blijven anders gewoon actief dus, en vreten je batterij leegHandig om te weten. Dit wist ik niet (en ik heb mijn iPhone toch al een jaar. )
Twee keer snel op de homeknop drukken en dan alle actieve applicaties onderin uitschakelen. (op icoontje blijven drukken tot ze gaan knipperen en dan bij allemaal op het minnetje drukken)
Die blijven anders gewoon actief dus, en vreten je batterij leegHandig om te weten. Dit wist ik niet (en ik heb mijn iPhone toch al een jaar. )
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'