Raar?

03-02-2012 13:52 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vannacht vroeg ik aan mijn vriend: jij zal toch nooit verliefd worden op een ander? Toen zei hij: je kan altijd verliefd worden op een ander.

En nu zit ik te piekeren...wat een rotantwoord! Wat vinden jullie?
Waarom vraag je het hem? Hij geeft een eerlijk en nuchter antwoord, ipv dat je had gehoopt op 'nee schatje, natuurlijk niet. Jij zult altijd de leukste, mooiste en knapste blijven'
Nooit vragen stellen waar je het antwoord eigenlijk niet van wil weten...
Ik zou hetzelfde antwoord gegeven hebben als jouw vriend.

Verliefd worden op iemand anders betekent nog helemaal niet dat je dan ook je bestaande relatie verbreekt en je opnieuw in een avontuur stort. Je kunt het er beter over hebben hoe jullie met eventuele nieuwe verliefdheden omgaan en zorg dat je relatie het waard blijft om voor te vechten.
Nooit een vraag stellen waarvan je het antwoord niet wilt weten! Hij heeft trouwens gelijk.
Ik vind hem wel eerlijk. Hij zegt dat het kan. Dat wil toch niet zeggen dat hij dat doet.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
domme vraag TO, tuurlijk kan dat gebeuren, altijd eigenlijk
Ik snap ook niet waarom je je hier druk om maakt eigenlijk.

Houden van is toch heel iets anders dan verliefd worden.

Dat kan al als je iemand nog helemaal niet kent.
Nou we hebben de afgelopen dagen ook een beetje ruzie gehad, zie ook mn vorige topics. Nu ben ik dus heel bang dat hij me niet meer leuk vindt...en we gaan nog wel over een maand samenwonen!
Vind het verfrissend eerlijk! Beter als een kerel die al kwijlend zegt, maar nee schatje jij bent de beste, de mooiste, de liefste en de knapste. Dan weet je bij voorbaat al dat ie een vuige leugenaarT is....
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik vind dat hij een heel eerlijk antwoord heeft gegeven.

Dat vind ik zelf altijd heel erg fijn, dat iemand eerlijk is en niet gewoon een antwoord verzint om mij een goed gevoel te geven.
quote:fleurtje855 schreef op 03 februari 2012 @ 14:00:

Nou we hebben de afgelopen dagen ook een beetje ruzie gehad, zie ook mn vorige topics. Nu ben ik dus heel bang dat hij me niet meer leuk vindt...en we gaan nog wel over een maand samenwonen!Dan ben je wel erg onzeker.
quote:fleurtje855 schreef op 03 februari 2012 @ 14:00:

Nou we hebben de afgelopen dagen ook een beetje ruzie gehad, zie ook mn vorige topics. Nu ben ik dus heel bang dat hij me niet meer leuk vindt...en we gaan nog wel over een maand samenwonen!wat heeft dit met je vraag te maken? Of ben je zo naïef om te denken dat hij of jij werkelijk de komende veertig jaar nooit gecharmeerd kan worden van een ander?
Je hebt een reële en eerlijke vriend, hartstikke fijn, vaak zijn dat ook de betrouwbaarste.

Als je hier moeite mee hebt moet je iets aan je vraagstelling gaan doen. Dus aangeven wat je horen wil.

Je gaat me toch niet verlaten voor een ander?

Je zult toch nooit vreemdgaan?

Deze broek maakt me best slank hé?
Ruzie hebben in een relatie is heel normaal hoor.

En je kan de ander niet altijd even leuk vinden. Maar dat betekend niet dat de relatie opeens voorbij is.

En sommige dingen, zoals onder andere gaan samenwonen, kunnen veel stress/spanningen met zich mee brengen. Daardoor kunnen dan wel eens ruzies om niets ontstaan. Best normaal hoor.
Je vraagt wat, krijgt antwoord, is het niet het goede antwoord.

Ben je zo onzeker van je zelf, dat je het 's snachts moet vragen?
ja hoor je kunt best nog ens verliefd worden.Zolang je er verder niets mee doet geen probleem.

Beter dan iemand die denkt dat het niet zal gebeuren, en dan toch halsoverkop verliefd wordt, en daardoor zichzelf en de ander vergeet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zou dat samenwonen nog even uitstellen mede door je andere topic. Gewoon nog een tijdje in je eigen huurhuis blijven wonen en latten. Je klinkt helemaal niet zeker van deze relatie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@ nouschi, welke topic bedoel je precies?
Constant bevestiging zoeken met dit soort vragen is de beste manier om van een vent af te komen.

Je bent er echt nog niet aan toe om samen te gaan wonen dan.
quote:fleurtje855 schreef op 03 februari 2012 @ 14:10:

@ nouschi, welke topic bedoel je precies?Allebei je andere topics.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij zegt: ja, dat kan. Hij zegt niet: ja, ik ben al verliefd op iemand anders. Of: ja, ik ben wel van plan op iemand anders verliefd te worden. Oftewel: hij is gewoon eerlijk en hij heeft gelijk. Verliefd worden op een ander kan altijd, ook als je het niet wilt. Dat wil niet zeggen dat het ook gebeurt. Waarom vroeg je het uberhaupt?
quote:Djin schreef op 03 februari 2012 @ 13:56:

Ik vind hem wel eerlijk. Hij zegt dat het kan. Dat wil toch niet zeggen dat hij dat doet.Het kan denk ik iedereen overkomen, het is alleen wat je ermee doet als je op een ander verliefd wordt. En vaak kan je bij de eerste vlinders wel voorkomen dat het een hevige verliefdheid gaat worden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Liquorice schreef op 03 februari 2012 @ 14:13:

Hij zegt: ja, dat kan. Hij zegt niet: ja, het is zo. Of: ja, dat ben ik wel van plan. Oftewel: hij is gewoon eerlijk en hij heeft gelijk. Verliefd worden op een ander kan altijd, ook als je het niet wilt. Dat wil niet zeggen dat het ook gebeurt. Waarom vroeg je het uberhaupt?

Eens.

Een toekomst kan je niet voorspellen en iedereen kan verliefd worden ook in de toekomst en nee het betekent niet dat hij dan jou afwijst. Hij heeft gewoon gelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jouw topics komen op mij een beetje controlfreakerig over.

Geen idee of je dat ook bent he? Ken je niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven