Buitensex

11-04-2011 16:02 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Gelijk met de deur in huis: Ik zoek een veilige plek voor buitensex in de regio haaglanden.

Mijn vrouw wil graag buiten een trio hebben (ze wil mij en een andere man graag buiten pijpen) een trio MMV, (met een man met een zeer lange pik) maar ik weet geen veilige plek, een plek waar je niet betrapt wordt e.d.

Wie helpt me?

- aan een veilige plek?

- aan een man met een mega lange pik?

Alvast bedankt,

Masterrocco
@Lamaatje zo één?

Ik heb twee keer in mijn leven buitenseks gehad.... Ik vond het wel spannend, maar vooral leuk om het te kunnen afspreken van mijn to-do-lijstje.

Eerlijk gezegd doe ik het het liefst in bed.
Ik vind het wel wat hebben hoor. Lekker de wind over je lichaam (niet een wind met gevoelstemperatuur -10 natuurlijk). En de kans dat mensen je zien. Dat vind ik toch wel een van de opwindende dingen van buiten sex. We hebben ook wel met toeschouwers buiten gesexed.

Vervelende is dat je wel moet oppassen dat kinderen je niet kunnen zien. Als die kans bestaat is het een no go voor mij. Maar dat is wel te omzeilen als je wat vindingrijk bent.

En ik vind het leuk als het spontaan gebeurd. Niet van "kom, laten we vandaag eens een plekje opzoeken en buiten sexen. De spontaniteit is ook sfeer verhogend voor mij. Even een vluggertje in de buitenlucht. Heerlijk.
quote:lookatme schreef op 04 februari 2012 @ 15:41:

We hebben ook wel met toeschouwers buiten gesexed..Bedoel je dat er mensen toekeken, of ook dat de toekijkers zich mengden in het liefdesspel?
Mijn lul is als een hittezoekende raket, en dus knap waardeloos qua buitenseks nu.
Wat een hebbert is jouw vriendin....

heeft ze al een man met een hele dikke duim wil ze ook nog een vent met een lang pik!

Dit vraagt om een olifant met een hele grote snuit....
bergkristal wijzigde dit bericht op 04-02-2012 16:54
Reden: typo
% gewijzigd
quote:martin81 schreef op 04 februari 2012 @ 16:26:

[...]

Bedoel je dat er mensen toekeken, of ook dat de toekijkers zich mengden in het liefdesspel?Zit je met je broek op je enkels?
*fapfapfap*
buitenseks hmm, maar nu even niet!!!! En als je vindingrijk bent zijn er genoeg plekjes in ons mooie Nederland.....
Ben ms wel 50 keer buiten bezig geweest en het blijft erg spannend. Van met z'n 2-en tot met z'n 10-en (Bussloo) maar nu even niet. Het moet eerst wat warmer worden
kijk op parkeerplaatssex.nl
quote:martin81 schreef op 03 februari 2012 @ 15:35:

Ik heb twee keer in mijn leven buitenseks gehad.... Ik vond het wel spannend, maar vooral leuk om het te kunnen afspreken afstrepen van mijn to-do-lijstje.

Eerlijk gezegd doe ik het het liefst in bed.Dat komt dan precies overeen met het beeld dat je hier op het forum achterlaat
de duinen op de Waddeneilanden... Niet echt in de buurt, wel goede herinneringen
Not a day goes by I don t think about you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven