BSO in renkum

04-02-2012 17:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, misschien niet een heel grote kans op antwoorden op het vivaforum, maar probeer het toch.

Ik heb geen goed gevoel bij de huidige BSO ( zal naam niet noemen).

Iemand positieve ervaringen met een BSO in Renkum of net daarbuiten?
poef
TO, reageer je even als je mijn berichtje gelezen hebt? Dan weet ik dat ik 'm kan verwijderen.
oh sorry, had hem gelezen al 15 min geleden. Bedankt voor je antwoord. Alleen compleet nieuwe BSO vind ik weer lastig. Betekent nieuw personeel, een team wat zich eerst moet vormen. Geeft meestal in het begin ook wat onrust. Zelfs als alles goed geregeld is zet je verschillende personen bij elkaar. Durf ik denk ik niet aan, nu nog niet in ieder geval
poef en weg
OK, dan ga ik misschien toch eens kijken. BSO waar zoonlief nu zit bestaat pas 3 jaar en de organisatie is gewoon heel knullig en heel erg "we zijn net een bedrijf begonnen en moeten nog alles leren"

Prima, maar liever niet met mijn kind.

Hebben moeite met communicatie, veel wisselingen leidsters, de wat drukkere, minder makkelijke kinderen ( de boefjes zeg maar) hebben de overhand en als je zelf een rustig kindje hebt dan heb je het gevoel dat ie ondergesneeuwd wordt.
weg
Succes met kiezen iig. Je kunt altijd afspraken maken om langs te gaan en sfeer te proeven toch? En wat zeggen ouders van vriendjes en klasgenootjes? Die hebben vaak ook wel ervaring. XXX is volgens mij ook wel een okeeje organisatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven