Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
He gadver wat wordt er hier gehengeld.
Dat vind ik ook heel schandalig eigenlijk.
Ceci nest pas hengelen ceci versierpogingen, dus volstrekt on topic.
quote:anouar schreef op 04 februari 2012 @ 11:11:

Ceci nest pas hengelen ceci versierpogingen, dus volstrekt on topic.
Helemaal on topic

maar nu even off topic: Lekker dat struinen he suus,..knap jij ook spullen op?

Nu weer on topic:

ik had een keer een 1e afspraakje met iemand die ik op een feest ontmoet had. Ik vond het erg spannend omdat het voor het eerst was dat iemand echt een stuk jonger was en ik vroeg me af waar we het over moesten gaan hebben. Vanaf het moment dat ik hem weer zag voelde het gelijk goed maar waarmee hij echt indruk gemaakt heeft, is door ongevraagd het restaurant te betalen (waar we al urenlang zaten)terwijl hij naar het toilet was(en terwijl ik wat meer centjes had dan deze student). Daarna zijn we nog lekker wezen feesten.
op de middelbare school kreeg ik een keer een briefje van iemand waarmee ik goed op kon schieten, maar die wel een beetje sullig was. Hij was verliefd. Maja, ikke niet,... Daarna werd hij verliefd op mijn ene vriendin en daarna op de andere. Maar helaas het was allemaal niet wederzijds,...
@ vivamies... Off topic... Ik knap zelden iets op, juist omdat ik de gebruikte staat wel erg mooi vind...

Laatst had ik wel een bureaulamp (Hala, +/- 1950) die erg vies was, en niet schoon en mooi te krijgen. Die heb ik helemaal opgeschuurd en opnieuw in de lak "gespoten"

Staat nu te pronken in de woonkamer...
quote:secondhandsuus schreef op 03 februari 2012 @ 23:26:

[...]

Aauw... Hoef je nog niet meteen stomme trut te zeggen... Nee hoor, ik zou niet weten waarom een leuke vrouw als jij een stomme trut zou zijn.
quote:-nora- schreef op 31 januari 2012 @ 22:04:

Ja zeker mee eens! Ik vind het wel belangrijk dat het toch een béétje geloofwaardig is. Dat iemand je langer dan een halve seconde ziet voordat 'ie je ergens mee complimenteert, en dan liever niet met erogene zones :PEen man weet nu eenmaal in een halve seconde of hij met je naar bed wil of niet. Zo is het nu eenmaal. Ja, er is natuurlijk wel een twijfelgebied, maar langer kijken helpt niet om het zekerder te weten. Meer drinken wel meestal (bierbril), maar dat is wat anders.
Ik heb wel wat langer nodig als een halve seconde hoor.

Daarnaast snap ik dat verhaal van -nora- geloof ik niet helemaal.

Hoe maak je nou binnen een halve seconde een compliment over een erogene zone?

Is dat in de sauna of zo dan en: Hmmmm, mooie schaamlipjes heb jij zeg!!
Nou, wat ik dus zei, een kerel die voorbij fietste en me complimenteerde met kont (= erogene zone) terwijl ik een grote rugzak omhad. Dus hij kan die niet goed gezien hebben.

Complimenten voor tieten of kont van vreemden ben ik persoonlijk geen fan van.

Ten tweede gaat het er om dat iemand je eerst ten minste goed gezien heeft, voordat ie je mee uit vraagt. Anders kan het om even wie zijn. Als iemand anders daar zat, had diegene haar gevraagd, dat idee. Ik wil me wel enigzins speciaal voelen :P
Voortui, dat is inderdaad raar en platvloers...

Maar als ik met een vrouw sta te praten en ik vertel haar dat haar billen mooi uitkomen in haar jeans, kijkt ze me ook vaak aan alsof ik net anale seks heb voorgesteld.
trek er je lering uit zou ik zeggen
Nee, natuurlijk niet, die vrouw weet zelf ook wel dat haar kont er goed uit ziet als ze zich in die jeans wurmt.

Dan kan ze een welgemeend complimentje toch ook beantwoorden met een envoudig dankjewel?
ik zou ook niet blij zijn met zo'n compliment. Ik wil helemaal niet weten dat er (stiekem) geloerd wordt naar mijn kont. Dat is een, en de ander is dat die billen goed in die jeans uitkomen daarmee impliceer je dat ze in andere kleding weleens niet goed uit zouden komen,....

Wist je (etiquette) dat als je bij iemand gaat eten nooit mag zeggen "smakelijk eten" omdat je daarbij impliceert dat het eten weleens niet smakelijk zou kunnen zijn . Echt waar!
een compliment waar ik wel altijd bij mee ben (moet wel gemeend klinken): Soooooo, wat zie jij er goed, vrolijk, mooi, fantastisch uit (dus niet lekker!!)
quote:Vivamies schreef op 04 februari 2012 @ 19:19:

Wist je (etiquette) dat als je bij iemand gaat eten nooit mag zeggen "smakelijk eten" omdat je daarbij impliceert dat het eten weleens niet smakelijk zou kunnen zijn . Echt waar!

Ja dat wist ik, ik weet ook uit ervaring dat je je niks aan moet trekken van dat etiquette gedoe.

Die oud geld families, dat is pas eng volk....

Volgens mij hebben jullie een verkeerde indruk van mijn kontpliment.

Ik bedoel ook niet, even er in knijpen en zeggen: Soooowwwww, lekkerrrrrr

Ik bedoel eerder: Ik durf het haast niet te zeggen.... maar ik vind jouw bilpartij er bijzonder appetijtelijk uit zien. Jij hebt zonder enige twijfel heel veel verstand van mode.
quote:stout1975 schreef op 04 februari 2012 @ 19:27:

[...]

Volgens mij hebben jullie een verkeerde indruk van mijn kontpliment.

Ik bedoel eerder: Ik durf het haast niet te zeggen.... maar ik vind jouw bilpartij er bijzonder appetijtelijk uit zien. Jij hebt zonder enige twijfel heel veel verstand van mode.sorry hoor,..even een teiltje pakken :puke:
Ja, soms word ik ook wel eens misselijk van mijn eigen glibbergebrabbel eigenlijk...

ik weet niet hoe dat voor andere dames geldt, maar ik wil echt niet weten dat je naar mijn billen zit te kijken,..dus weg met het kontpliment
ik zou het wel tof vinden als je zou zeggen: "zeg,..mag ik jou een kontpliment geven?"

Dan zou je mijn interesse gewekt hebben,..het gaat dan helemaal niet over de billen, maar over je lef en je creativiteit

en humor niet te vergeten
Zo erg is zo'n kontpliment toch ook weer niet?
Je begrijpt het nóg niet...

Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen denk ik, mannen begrijpen alles meteen, vrouwen hebben een kapotte snapperd..

Ik bedoel natuurlijk niet dat ik met het kwijl uit mijn mond naar je bibs zit te loeren...
net als wat nora ook vindt: ik wil geen complimenten over mijn erogene zones van mensen die ik niet ken. Dus ook niet over billen en borsten
Aha... maar als een paar vrouwen in de kroeg ineens roepen: wat een lekker kontje die kerel.

Dan is het wel goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven