AMBER Alert Michael van Dijk (10 jaar)
woensdag 1 februari 2012 om 22:28
Hoe meer mensen op de hoogte zijn hoe beter dus:
Vermist
MICHAEL VAN DIJK
Geboortedatum: 15-okt-2001
Vermist: 1-feb-2012
Lengte: 120cm (3'11")
Ogen: Blauw Leeftijd nu: 10
Geslacht: Man
Gewicht: 25kg (55lbs)
Haar: Donkerblond
Vermist uit: LUTTELGEEST
Nederland
Michael heeft de woning van zijn opa en oma verlaten en is sindsdien spoorloos. Hij heeft donkerblond haar en heeft twee littekens bij zijn rechteroog. Op het moment van zijn verdwijning droeg Michael een spijkerbroek, zwarte schoenen, een rode jas en een zwart/blauwe muts met aan de voorzijde een afbeelding.
HEEFT U INFORMATIE, NEEM DAN CONTACT OP MET
Korps landelijke politiediensten
Regiopolitie Flevoland, tel. 0800 - 6070
Vermist
MICHAEL VAN DIJK
Geboortedatum: 15-okt-2001
Vermist: 1-feb-2012
Lengte: 120cm (3'11")
Ogen: Blauw Leeftijd nu: 10
Geslacht: Man
Gewicht: 25kg (55lbs)
Haar: Donkerblond
Vermist uit: LUTTELGEEST
Nederland
Michael heeft de woning van zijn opa en oma verlaten en is sindsdien spoorloos. Hij heeft donkerblond haar en heeft twee littekens bij zijn rechteroog. Op het moment van zijn verdwijning droeg Michael een spijkerbroek, zwarte schoenen, een rode jas en een zwart/blauwe muts met aan de voorzijde een afbeelding.
HEEFT U INFORMATIE, NEEM DAN CONTACT OP MET
Korps landelijke politiediensten
Regiopolitie Flevoland, tel. 0800 - 6070
zaterdag 4 februari 2012 om 19:45
zaterdag 4 februari 2012 om 19:46
quote:bbibi schreef op 04 februari 2012 @ 19:45:
De oorbel zou ik zelf als ouder ook niet goedgekeurd hebben op die leeftijd. Maar wat heeft dat ermee te maken zeg! Ik leef mee met zijn ouders en familie, verschrikkelijk gewoon alweer een kind.
Wacht maar Vivaldis, als jouwn kind óóit zoiets dergelijks overkomt. Dan piep je wel andersMss beter dat Vivaldis zich niet gaat voortplanten..........beter van niet
De oorbel zou ik zelf als ouder ook niet goedgekeurd hebben op die leeftijd. Maar wat heeft dat ermee te maken zeg! Ik leef mee met zijn ouders en familie, verschrikkelijk gewoon alweer een kind.
Wacht maar Vivaldis, als jouwn kind óóit zoiets dergelijks overkomt. Dan piep je wel andersMss beter dat Vivaldis zich niet gaat voortplanten..........beter van niet
zaterdag 4 februari 2012 om 19:46
quote:Dana schreef op 04 februari 2012 @ 19:24:
[...]
Oh nee, dat is geen binnenkomer hoor. Vivaldis heeft zich eerder al laten kennen als een van die extreemrechtse, racistische posters waar het hier van wemelt op de Actueelpijler.Aha... Ik schrijf/lees eigenlijk nooit op de Actueel pijler, dus ik had hem/haar niet eerder herkend. maar ik mis blijkbaar weinig als ik jou moet geloven.
[...]
Oh nee, dat is geen binnenkomer hoor. Vivaldis heeft zich eerder al laten kennen als een van die extreemrechtse, racistische posters waar het hier van wemelt op de Actueelpijler.Aha... Ik schrijf/lees eigenlijk nooit op de Actueel pijler, dus ik had hem/haar niet eerder herkend. maar ik mis blijkbaar weinig als ik jou moet geloven.
zaterdag 4 februari 2012 om 19:48
quote:vivaldis schreef op 04 februari 2012 @ 19:22:
laten we nu niet zo hypocriet doen.
het is een kind van tuigouders.
dit lieve kindje zal later een nietsnut/etter/crimineel worden.
het enige spijtige is dat de hele familie niet onder het ijs ligt
GAdverdamme wat ben jij een zielig vreselijk figuur! dat zoiets in je opkomt, ongelooflijk! :puke: wie ben jij om te oordelen over anderen?!!
Zoiets wens je je ergste vijand nog niet toe!
Ik wens de ouders iig heel veel sterkte in deze vreselijke onzekere tijd!
laten we nu niet zo hypocriet doen.
het is een kind van tuigouders.
dit lieve kindje zal later een nietsnut/etter/crimineel worden.
het enige spijtige is dat de hele familie niet onder het ijs ligt
GAdverdamme wat ben jij een zielig vreselijk figuur! dat zoiets in je opkomt, ongelooflijk! :puke: wie ben jij om te oordelen over anderen?!!
Zoiets wens je je ergste vijand nog niet toe!
Ik wens de ouders iig heel veel sterkte in deze vreselijke onzekere tijd!
zaterdag 4 februari 2012 om 20:04