Krullencreme?
zaterdag 4 februari 2012 om 21:27
zaterdag 4 februari 2012 om 21:34
zaterdag 4 februari 2012 om 21:57
Ik ben dus 2 weken geleden naar de krullenkapper geweest (Culsys heet die techniek, 60 euro maar ik had het er voor over) Ik heb normaal krullen van mezelf maar die was ik een beetje kwijt. de week daarop teruggegaan want mijn haar was stijler dan ooit. Uiteraard zei de kapster dat ik ook nog (hun) produkten moest gebruiken want dat was beter voor de krul, en ze knipte nog wat bij, dus ik weer naar huis, weer een tig aantal euro's lichter. Nu zit ik hier met heel raar steil piekhaar.
Ik heb zo'n SPIJT!!!!!
Ik heb zo'n SPIJT!!!!!
zaterdag 4 februari 2012 om 21:58
quote:new_in_town schreef op 04 februari 2012 @ 21:46:
Ik heb het ff opgezocht. Heel goed schijnt te zijn (volgens forummers dan): van Etos een crème die heet Curl Activator. Dat moet er in grote letters op staan.
Oke, thanks! Ga ik daar even naar kijken.
Wil inderdaad iets dat niet hard wordt, mijn haar zwaar maakt of plakt. Beetje veeleisend dus.
En krullenkapper is niet echt nodig, want ik heb normaal gesproken gewoon stijl haar met een beetje slag..
Ik heb het ff opgezocht. Heel goed schijnt te zijn (volgens forummers dan): van Etos een crème die heet Curl Activator. Dat moet er in grote letters op staan.
Oke, thanks! Ga ik daar even naar kijken.
Wil inderdaad iets dat niet hard wordt, mijn haar zwaar maakt of plakt. Beetje veeleisend dus.
En krullenkapper is niet echt nodig, want ik heb normaal gesproken gewoon stijl haar met een beetje slag..
zaterdag 4 februari 2012 om 22:14
Als ik er flink veel rootsvolumizer en speciale crème inkneed (allemaal van de kapper uiteraard) en dan met de diffuser fohn en finish met de speciale krullenlak...... dan krult het wel een beetje maar is mijn haar zo kleverig en hard geworden dat ik net een helmpje opheb. Hahaha geen gezicht. Zelfs mijn eigen krul is nu weg.
nah, ik ga er niet over zeuren, het groeit wel weer aan. ahumm
nah, ik ga er niet over zeuren, het groeit wel weer aan. ahumm