Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Eigenlijk zouden wij een bijdrage moeten krijgen voor onze aanwezigheid
Wat Pina zegt. En het is helemaal niet moeilijk hoor, een betaalde toegang maken op een forum. Gewoon een lidmaatschap, net als op een tijdschrift. Betaal je niet , of niet op tijd, dan kun je er gewoon niet op. Simpel. Kan allemaal geautomatiseerd.

Maar ja... voor een zo'n gek met plaatjes?
Vroegah kwam er nog wel eens een mod langs hoor in het weekend. Hoeft toch niet op kantoor? Ik had het nu ook kunnen doen. Soort oproepdienst, even de mail checken of er nog schandalige dingen zijn gebeurd. Alsof daar de centen in zitten.
Vroegah.....
Ik zou me dus nooit willen legitimeren op een anoniem forum.
Jezus mina, wat zijn dat voor plaatjes? Ik schrok me echt dood.
quote:emaille schreef op 04 februari 2012 @ 22:36:

Vroegah kwam er nog wel eens een mod langs hoor in het weekend. Hoeft toch niet op kantoor? Ik had het nu ook kunnen doen. Soort oproepdienst, even de mail checken of er nog schandalige dingen zijn gebeurd. Alsof daar de centen in zitten.

Zolang het forum nog door draait, met of zonder trollen, maakt het toch niet uit? Het forum gaat wel door. Rel of geen rel. Angels of geen Angels. Mod of geen mod.

Blijkt iedere keer opnieuw
quote:waarbij schreef op 04 februari 2012 @ 22:29:

Voor een gratis forum? Waar je voor kunt kiezen of je er komt of niet? Nee. Als je er nu voor zou betalen dan zou je eisen kunnen stellen.

Vandaar ook mijn outsource trending proposal. Vind het een hele goeie van mijzelf. Eigenlijk.

Sanoma verdient bákken met geld aan dit forum.

En op prime time moet er gewoon een mod zijn, punt. 't Is geen hobby forum van de plaatselijke postzegelverzamelvereniging, toe nou toch.
quote:liefdeisgeweldig schreef op 04 februari 2012 @ 22:37:

Jezus mina, wat zijn dat voor plaatjes? Ik schrok me echt dood.Heb je de negeerknop gevonden?
Ah toen ik postte had ik emaille nog niet gezien. Volgens mij belden ze elkaar ook vroeger in geval van nood. Een aantal forumsters wisten wie de mods waren, was wat meer ons-kent-ons.

Niet dat dat per definitie beter is (voordat ik een ban aan mijn broek heb) maar dat is hoe het vroeger ging.
Ja hoor, we gaan betalen en ons legitimeren om anoniem op een forum rond te hangen. Dan is het hier nog sneller uitgestorven dan de kaarten voor Lowlands uitverkocht waren.
quote:nellyknowall schreef op 04 februari 2012 @ 22:36:

Ik zou me dus nooit willen legitimeren op een anoniem forum.En Sanoma zal nooit veel geld uit willen geven aan anonieme forummers
quote:emaille schreef op 04 februari 2012 @ 22:38:

Ja hoor, we gaan betalen en ons legitimeren om anoniem op een forum rond te hangen. Dan is het hier nog sneller uitgestorven dan de kaarten voor Lowlands uitverkocht waren.Of je neemt het zoals het komt
quote:Kokette_Suzette schreef op 04 februari 2012 @ 22:37:

[...]

Sanoma verdient bákken met geld aan dit forum.

En op prime time moet er gewoon een mod zijn, punt. 't Is geen hobby forum van de plaatselijke postzegelverzamelvereniging, toe nou toch.En tegenwoordig heb je ook nog eens overal internet, dus je zou denken dat het alleen maar makkelijker is geworden.
Wie heeft er overlaatst de mogelijkheid geopperd van mensen die hier langer zitten en het forum kennen een soort van volmacht te geven als mod?

Dat idee vond ik ook niet zo slecht eigenlijk.
Sanoma is een bedrijf. Geen liefdadigheidsinstelling. Ze bieden een platform waar ze de vruchten dankbaar van plukken. Aan jou de keuze. En dit is niet naar bedoeld hoor, echt niet. Maar zo liggen de feiten. Sanoma is niet je maatje, je vriendin, en hoeft je ook niet te beschermen tegen nare plaatjes oid.
quote:waarbij schreef op 04 februari 2012 @ 22:38:

[...]

En Sanoma zal nooit veel geld uit willen geven aan anonieme forummers Waarvan acte.
quote:flutzel schreef op 04 februari 2012 @ 22:39:

Wie heeft er overlaatst de mogelijkheid geopperd van mensen die hier langer zitten en het forum kennen een soort van volmacht te geven als mod?

Dat idee vond ik ook niet zo slecht eigenlijk.Briljant plan!
quote:waarbij schreef op 04 februari 2012 @ 22:37:

[...]

Zolang het forum nog door draait, met of zonder trollen, maakt het toch niet uit? Het forum gaat wel door. Rel of geen rel. Angels of geen Angels. Mod of geen mod.

Blijkt iedere keer opnieuw

Dus dit soort spam hoort er gewoon bij en dat zal Sanoma ook aan d'r kont roesten? Rare gedachtengang.

Zeg, dubbelnick jij wel eens?
nog geen moderator te bekennen? Nou, dan ben ik weg. Ik hier geen zin in, bah!

Dat idee vond ik ook niet zo slecht eigenlijk.

Nou, dat lijkt mij nu niet zo'n goed idee.

Niet iedereen kan met die macht omgaan
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:waarbij schreef op 04 februari 2012 @ 22:40:

Sanoma is een bedrijf. Geen liefdadigheidsinstelling. Ze bieden een platform waar ze de vruchten dankbaar van plukken. Aan jou de keuze. En dit is niet naar bedoeld hoor, echt niet. Maar zo liggen de feiten. Sanoma is niet je maatje, je vriendin, en hoeft je ook niet te beschermen tegen nare plaatjes oid.Het zou Sanoma sieren als ze hun eigen huisregels handhaven op het forum, ook buiten kantoortijden.
quote:emaille schreef op 04 februari 2012 @ 22:41:

[...]

Dus dit soort spam hoort er gewoon bij en dat zal Sanoma ook aan d'r kont roesten? Rare gedachtengang.

Zeg, dubbelnick jij wel eens?

Dagelijks

En waarom is dat een rare gedachtengang? Is niet de mijne hoor, maar wel die van een bedrijf.
quote:waarbij schreef op 04 februari 2012 @ 22:40:

[...]

Briljant plan!Ja, ben alleen de naam kwijt van degene die met die oplossing kwam

Dat idee vond ik ook niet zo slecht eigenlijk.Viva wil dat niet. En ook niet meer Mods erbij. Heb ze ook wel eens gemaild om iemand aan te nemen die meer tijd heeft overdag/weekend of nacht, maar dat was niet nodig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven