Gelukkig Nieuwjaar

04-02-2012 23:32 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vier oud en nieuw op 3 en 4 februari in plaats van in december. Vandaag is voor mij dus nieuwjaarsdag. En o, wat heb ik een mooi jaar in het vooruitzicht. Na 20 jaar ziek zijn gaat het de afgelopen maanden eindelijk goed. Alles onder controle. Over een paar maanden studeer ik af. En in het najaar ga ik - als het meezit - starten met een traject om moeder te worden.

Vandaag doorgebracht met mijn grote liefde en mijn allerliefste moeder. Ik ben een gezegend mens.

Dat wilde ik graag delen. Wie telt nog meer zijn zegeningen?
Gelukkig nieuwjaar!
Internagelaktisch
Happy new year!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
waarom op 3 en 4 februari ?
Gelukkig nieuwjaar!
Gelukkig nieuwjaar!! Dat het nieuwe jaar maar net zo mooi mag beginnen voor jou als dat ie voor mij is begonnen!!
Fijn voor je, dat nu alles goed met je gaat. Maar nu pas nieuwjaar? Leg even uit..
Chinees nieuw jaar?

Gefeliciteerd
С Новым Годом!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:lichtpuntjes schreef op zaterdag 04 februari 2012 23:40 Fijn voor je, dat nu alles goed met je gaat. Maar nu pas nieuwjaar? Leg even uit..

Ik heb een hekel aan de feestdagen in december. En 31 december is feitelijk ook maar een gewone overgang. Ok, er staat een andere datum op de kalender. Maar voor mij begint er vandaag een nieuw jaar. Dus vier ik elk jaar op 4 februari nieuwjaarsdag.

En dit jaar staan me mooie dingen te te wachten. Hoop ik.
Maar ik ben dus benieuwd naar de zegeningen van anderen.
Gelukkig nieuwjaar!
Ik vier sowieso geen oud en nieuw op 31 december. Dus mag ik met je meedoen?
Gelukkig nieuwjaar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:missy_acy schreef op zondag 05 februari 2012 00:09 Ik vier sowieso geen oud en nieuw op 31 december. Dus mag ik met je meedoen?

Yep!

Ik vier 31 december dus ook niet.
quote:christiane__04 schreef op 05 februari 2012 @ 00:17:

[...]

Yep!

Ik vier 31 december dus ook niet.Ben je van oorsprong Chinees of je vriend?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pieuw!! poefff!! Knal, boem, pfieeeeee!!! (vuurwerk) Gelukkig nieuwjaar!!!,
@MV: geen van beide. Maar ik heb door de jaren heen een rothekel gekregen aan de opgelegde feestdagen eind december.

Daarnaast is er als je het mij vraagt maar een echte nieuwjaarsdag. Voor mij de 4e.
quote:mootje1977 schreef op zondag 05 februari 2012 00:27 Pieuw!! poefff!! Knal, boem, pfieeeeee!!! (vuurwerk) Gelukkig nieuwjaar!!!,Mooi!!!!
Waarom de 4e eigenlijk, en niet een andere willekeurige datum?
quote:missy_acy schreef op zondag 05 februari 2012 00:35 Waarom de 4e eigenlijk, en niet een andere willekeurige datum?

Doordenkertje....

Maar het gaat nu wel erg om de datum. Ik wilde eigenlijk vooral mijn zegeningen delen en weten of er anderen zijn die ook hun zegeningen tellen.
quote:christiane__04 schreef op 05 februari 2012 @ 00:42:

[...]

Doordenkertje....

Maar het gaat nu wel erg om de datum. Ik wilde eigenlijk vooral mijn zegeningen delen en weten of er anderen zijn die ook hun zegeningen tellen.Wat als je geen zegeningen hebt?
MV, geen zegeningen? Zou dat kunnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven