Gelukkig Nieuwjaar

04-02-2012 23:32 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vier oud en nieuw op 3 en 4 februari in plaats van in december. Vandaag is voor mij dus nieuwjaarsdag. En o, wat heb ik een mooi jaar in het vooruitzicht. Na 20 jaar ziek zijn gaat het de afgelopen maanden eindelijk goed. Alles onder controle. Over een paar maanden studeer ik af. En in het najaar ga ik - als het meezit - starten met een traject om moeder te worden.

Vandaag doorgebracht met mijn grote liefde en mijn allerliefste moeder. Ik ben een gezegend mens.

Dat wilde ik graag delen. Wie telt nog meer zijn zegeningen?
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 februari 2012 @ 00:49:

[...]

Wat als je geen zegeningen hebt?Iedereen heeft zegeningen. Zelfs als je ze zelf niet altijd ziet.
Volgens mij moet ik zeggen gefeliciteerd

Gelukkig nieuw jaar! En wat fijn die zegeningen!

Ik heb er ook veel; ben gezond, heb een goede relatie met de liefste en leukste man, studie gaat goed, super vrienden om mij heen!
Een goed nieuwjaar toegewenst , ik doe elk jaar hetzelfde, vier pas het begin van het nieuwe jaar goed als ik de jaarlijkse medische keuringen in Januari goed ben doorgekomen.
Gelukkig nieuwjaar!

Ik wordt morgen geopereerd en hoop dat dit een eind gaat maken aan jaren pijn. Ik vier dus vrolijk met je mee!

Vuurwerk speciaal voor jou en de beste wensen voor het nieuwe jaar! Maak er wat van!
Gelukkig nieuwjaar!
Oh, ga even kijken waar er een nieuwjaarsduik is. Heb er echt zin in!
Ook al vier ik pas 30 september oud-en-nieuw: Gelukkig nieuwjaar voor jou, Christiane!

En mijn zegeningen:

Mijn ouders leven nog, mijn zusje ook, ik heb een geweldig leuke hond en fijne buren. Oh ja, en het regent niet vandaag! Da's ook vaak een zegen.
@ Nummerzoveel: succes met je operatie. Hoop dat jij dan de 7e een gelukkig nieuwjaar kunt vieren.

@ Redband: en ben jij dit jaar door de keuringen heengekomen en daardoor ook weer een goed jaar dat je tegemoet kan zien?

@ Turkooiss: ik prefereer gelukkig nieuwjaar boven gefeliciteerd , maar je hebt gelijk....

@ MV: ik denk dat jouw zegeningen in ieder geval te vinden zijn in de liefde van jouw drie haarballetjes...
nog de beste wensen christiane! dat het maar een goed jaar voor je mag worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven