DV: ik zie dat niet zitten, vriend wel. Als ik 't zou doen, dan doe ik het alleen en ga ik de dame in kwestie niet delen. Beterschap! En voor iedereen: Ja! Dexter is helemaal geweldig! Zijn weer bij seizoen 1 begonnen Net trouwens 50/50 gezien, prachtige film, aanrader!
Ja, ophouden met die ongein. Ervaar (bijna) dagelijks rottigheid met de trein.
Krijg je het warm genoeg in jouw huis? Of ben je in de weer met dekentjes en kruiken?
Ik krijg sinds gisteravond een radiator niet meer uitgedraaid. De knop is er vanaf gedraaid en sindsdien weigert ie te stoppen met blazen. Ansich niet zo'n ramp, maar toch. Hopelijk komt vaderlief er nog even naar kijken vandaag (die is toch beter te bereiken dan de woningbouwvereniging .
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Niet echt warm genoeg nee... Al heel vaak aangegeven bij de Woningbouw dat het zo vochtig en koud is (schimmel, tocht) maar volgens hen valt het mee. Dat mijn eczeem en astma daarop reageren is mijn pech, moet ik maar in een beter geïsoleerd huis (en dus veel duurder) gaan wonen (letterlijk tegen me gezegd) Op de slaapkamer moet ik zorgen dat niets tegen de buitenmuur ligt anders wordt 't koud en nat... Kreeg ik laatst een aanbod om voor een flinke huurverhoging mijn huis te laten isoleren... ze vonden het dus toch wel nodig. Hufters. "Nou mevrouwtje...."
Ik zucht en steun drie keer heel hard, lach mezelf uit om m'n geen-zin-gedoe, geef mezelf een schop onder m'n kont en ga het dan gewoon doen, in de wetenschap dat uitstellen de zaak alleen maar erger maakt.
Wat is het fijnste saunacomplex/welness center waar je tot nog toe bent geweest?