Wie speelt er ook famarama?
zondag 5 februari 2012 om 16:53
azur, ik koop veel dieren op de markt de meeste gewone dieren heb ik niet staan op het land maar wel bv. de werkstallen.
Ook heb ik CAT gekocht en wortelbrood de laatste tijd. Nog wat rozen voor de zekerheid met het oog op het valetijns event.
Al met al gaat er nog aardig wat geld op aan de markt. Soms moet ik dus even verkopen om weer te kunnen kopen.
Ook heb ik CAT gekocht en wortelbrood de laatste tijd. Nog wat rozen voor de zekerheid met het oog op het valetijns event.
Al met al gaat er nog aardig wat geld op aan de markt. Soms moet ik dus even verkopen om weer te kunnen kopen.
zondag 5 februari 2012 om 17:27
quote:azurblauw schreef op 05 februari 2012 @ 16:48:
Ibi, dit topic voegt echt iets toe aan Farmerama. Als jullie er niet waren geweest weet ik niet of ik zo lang was door gegaan. Met jullie tips & tricks is het veel leuker.
Dank je! En dank aan alle anderen met hun geduld voor beginners zoals Rose en ik.
Waarvoor gebruik jij de BD? Je hebt toch alles al?
Wiesje, gefeliciteerd met level 81. Hoe ver is je dochter?
Azur...... mijn dochter en ik hadden vanmiddag echt zo een lol, we zijn 10 minuten na elkaar geleveld, allebei naar 81, leuk hè...
:
Ibi, dit topic voegt echt iets toe aan Farmerama. Als jullie er niet waren geweest weet ik niet of ik zo lang was door gegaan. Met jullie tips & tricks is het veel leuker.
Dank je! En dank aan alle anderen met hun geduld voor beginners zoals Rose en ik.
Waarvoor gebruik jij de BD? Je hebt toch alles al?
Wiesje, gefeliciteerd met level 81. Hoe ver is je dochter?
Azur...... mijn dochter en ik hadden vanmiddag echt zo een lol, we zijn 10 minuten na elkaar geleveld, allebei naar 81, leuk hè...
:
maandag 6 februari 2012 om 12:39
Hoi allemaal!
Ik vind het zo leuk om alles bij te lezen als ik een paar dagen niet hier ben geweest!
Ik kon gisteren niet op mijn boerderij, hallo onkruid.
Uit de 5 stekjes die ik nog had staan zijn 2citroenbomen en 1 regenboogboom gekomen. Leuk, maar ik hoopte zoo op een eierboom! Maar ik mag niet klagen, ik heb wel een melkboom.
Voor iedereen die ook een melkboom heeft gekregen, gefeliciteerd!
@Wiesje, congrats met je level up!
@Rose. Ik hoop dat je leuke dingen krijgt uit je stekjes! Overigens is voor jou denk ik alles super fijn om te krijgen. Aan XL bomen, de 'minste' die je kan heb je ook heel veel als je nog niet zo'n hoog level bent!
Ik vind het zo leuk om alles bij te lezen als ik een paar dagen niet hier ben geweest!
Ik kon gisteren niet op mijn boerderij, hallo onkruid.
Uit de 5 stekjes die ik nog had staan zijn 2citroenbomen en 1 regenboogboom gekomen. Leuk, maar ik hoopte zoo op een eierboom! Maar ik mag niet klagen, ik heb wel een melkboom.
Voor iedereen die ook een melkboom heeft gekregen, gefeliciteerd!
@Wiesje, congrats met je level up!
@Rose. Ik hoop dat je leuke dingen krijgt uit je stekjes! Overigens is voor jou denk ik alles super fijn om te krijgen. Aan XL bomen, de 'minste' die je kan heb je ook heel veel als je nog niet zo'n hoog level bent!
maandag 6 februari 2012 om 14:30
zo rosertrea dat is niet mis! Gefeliciteerd.
tindin, leuk je weer te zien, zonde van het onkruid.
Ik doe tijdelijk de boerderij van mijn boerin vrouw. Zij is bakker en ik maak jam. Omdat ik nu al bijna 3 maanden haar boerderij doe heb ik besloten elke dag een wortelbrood naar mezelf te sturen als dagelijks kado. Beetje mezelf belonen.
tindin, leuk je weer te zien, zonde van het onkruid.
Ik doe tijdelijk de boerderij van mijn boerin vrouw. Zij is bakker en ik maak jam. Omdat ik nu al bijna 3 maanden haar boerderij doe heb ik besloten elke dag een wortelbrood naar mezelf te sturen als dagelijks kado. Beetje mezelf belonen.
maandag 6 februari 2012 om 17:01
@ Rosetrea: Volle maan event is een periode waarbij je griezelgewassen kan zaaien en oogsten. Daarvoor moet je je erf in de nachtstand zetten. Je kan items kopen bij Jack's winkel en daar kan je ook de vleermuisfoklicentie krijgen. (wel eerst véél gewassen sparen) Als het bezig is spreekt het wel voor zich. Enne... Goede vangst trouwens met de stekken!
@ IBI: wat gaaf, dat bordspel!
@ IBI: wat gaaf, dat bordspel!
maandag 6 februari 2012 om 17:04
IBI, ja, moeten we het hele veld weer leeg halen ik heb de helft met bomen staan. Ik vind een wac wel zonde voor die paar veldjes. Als er nu een event achter aan komt is het wel te doen maar nu niet.
Zit te twijfelen over de veeteeltwedstrijd, moet alleen de laatste nog maar je moet zoveel inleveren. Zit te denken om alle bomen weg te halen en alleen de beesten neer te zetten,en alle werk stallen weg, maar dan heb je weer zo veel voer nodig. Maar het geeft je wel weer wat te doen, dat is wel weer grappig. Misschien eerst maar beginnen met een voer voorraad aan te leggen. dan kunnen we altijd nog zien.
Zijn er die de veeteeltwedstrijd klaar hebben ??
Zit te twijfelen over de veeteeltwedstrijd, moet alleen de laatste nog maar je moet zoveel inleveren. Zit te denken om alle bomen weg te halen en alleen de beesten neer te zetten,en alle werk stallen weg, maar dan heb je weer zo veel voer nodig. Maar het geeft je wel weer wat te doen, dat is wel weer grappig. Misschien eerst maar beginnen met een voer voorraad aan te leggen. dan kunnen we altijd nog zien.
Zijn er die de veeteeltwedstrijd klaar hebben ??