Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
ik denk dat veel meer mannen zo'n deuk hebben (en sommige vrouwen ook). Jij komt er alleen expliciet voor uit.

Nee, ik heb nooit de behoefte gehad aan HBBeestje. Ik heb 2 "serieuze"relaties gehad maar had niet het idee dat ik met die heren in 1 huis zou kunnen leven. Dat zegt meer over mij dan over hen. Ik ben er gewoon niet voor gemaakt. Latten = prima. Een biologische kinderwens heb ik niet dus de klok tikt niet, batterijen zijn al lang geleden opgegaan. Ik vind het wel prima zo. Feesten en mensen ontmoeten als ik daar zin in heb en ook rust als ik daar zin in heb.

Ik zou vreselijk ongelukkig worden met samenleven. Dat heeft trouwens alles met een gespannen jeugd te maken. Maar aangezien ik niet de behoefte voel is het voor mij geen probleem.
Ook een mooie levensinstelling hoor Mies.

Enneh.... flirten tot het bejaardenhuis dus!
Als je trouwens van een kaal kruis houdt moet je ook bij 'm wezen: http://only-hunks.blogspo ... -friday-dennis-storm.html (maar kan zijn dat dat voor de gelegenheid is )
ik ben echt geen superflirt hoor. Alleen bij het jongere mansvolk (dan durf ik wel, neem dan alles niet zo serieus)

Als ik oud ben neem ik gewoon een jonge prive verzorger

Hoe is het met je verloofde?
@ Nora, dat hebben alle mannen toch, anno 2012?

Verloofde gaat prima, maar volgens mij wil die alleen een seksrelatie.

Terwijl ik echt een hele aardige onderhoudende jongeman ben, heb ik weer...
Hah, alsof jij klaagt.

Ik heb nog niet zoveel uitgevreten dit jaar, maar denk dat het maximaal een kwart is die dat heeft
dit filmpje hoort bij Dennis

http://www.zideo.nl/playzideo/6b346d586e466475

trouwens kaal is altijd goed bij heren, alleen niet op t hoofdje
Ik weet dat het wellicht een beetje vreemd is voor een avontuurlijke man als ik, maar ik heb even behoefte aan een allesverschroeiende verliefdheid!

Ik ben meer als een vlotte babbelaar met een geschoren stuntlul...
een allesverschroeiende verliefdheid wil toch iedereen?
Oh, ik dacht dat heel romantisch was van mij juist..
Hier een stille mee lezer, ik wilde ook wat toevoegen nu ik niet meer misselijk ben van die vreselijke foto's.

Ik werkte als animatrice op een camping in Frankrijk, ik was 18 en de enige nederlands sprekende animatrice, terwijl alle campinggangers voor zo'n 80% nederlanders waren. Afijn. We hadden elke avond kinderdisco en het seizoen begon op het einde te lopen. Komt er zo'n jochie naar me toe die met me wil dansen, en handjes vast houden en knuffelen, en uiteindelijk krijg ik een zoen van 'm. Komt zijn vader naar me toe, zegt de kleine nog even gauw "ik vind jou zo lief he" (en ondertussen mijn handen nog steeds vasthoudend). Dus die vader pakt hem op, wil weglopen, draait zich om, "ik kan hem geen ongelijk geven." Hij knipoogt en loopt vervolgens naar zijn vrouw.

Dus ik heb sjans gehad met een 6-jarige en zijn pa. Was erg goed voor mijn zelfvertrouwen op dat moment. Haha.
Klassieke zo vader zo zoon situatie!
Doet me denken aan een situatie enkele jaren geleden waardoor ik regelmatig op een bepaalde camping kwam. Het dak van de stacaravan was stuk en dat moest gemaakt worden. Viavia knapte een jongen vd camping dat op. Tegen een belachelijk lage prijs en een krat bier deed hij dat (goede deal!). Het klikte wel leuk en ik vond het wel leuk dat ik nu iemand van mijn eigen leeftijd daar kende. Hij vroeg of ik een keer mee naar een strandtent daar ging dus dat vond ik wel leuk. Op het moment supreme was hij zat, sleurde me mee naar zijn vage vrienden en wilde me met zijn zatte kop daar meteen op mijn bek pakken. Wat een deceptie!
Haha, dat is eigenlijk wel erg. Herinnert me aan mijn eerste vriendje en hoe ik hem ontmoette. Ik was, wederom, 18 en werkte als au pair in Parijs. Die dag had mijn oudste au-pair kind me uitgescholden en ik had een van de andere au-pairs waar ik goed mee op kon schieten gebeld en die besloot me mee te nemen naar de Irish Pub in de buurt. Wat bleek, het was Paddy's Day dus de pub was overvol. En terwijl we ons drankje bestelden vroegen we naar de hoeden die werden weggegeven (van die vreselijke kunststof groene vormeloze dingen) maar die waren op. Dus de eerste de beste die langs kwam en zo'n ding op had moest het ontgelden, ik pakte dat ding en werd vervolgens door de pub achterna gezeten door een stomdronken Schot die me vervolgens de hele avond verhalen vertelde over zijn tijd in het leger, zijn tijd in andere delen van Frankrijk en vooral over hoe goed hij wel niet met meiden was. Om me vervolgens plat m'n bek te willen nemen. Maarja, ik was 18 en ik had nog nooit een jongen gezoend (laatbloeier? welnee :P) Toen ik hem dat later vertelde schaamde hij zich zo erg dat hij me een enorme bos bloemen heeft gegeven
Das wel weer lief dan he, van die Haggisvretert!
Britten zijn in het algemeen wel lief, alleen kunnen ze niet zonder hun bruine bier, dat is dan af en toe wel weer jammer. Maar ze willen het wel altijd weer goed maken, dat viel me toch wel vies tegen van die ene nederlandse relatie die ik gehad heb :P
Geen flirtverhalen meer?
het was weer een mooie dag !
Ben jij niet gewoon die Schot uit het verhaal van cnadiav?
Toen ik studeerde ging ik vaak iets drinken aan het station terwijl ik op de trein wachtte. Bijna elke dag zat ik daar verdiept in mijn boek.

Plots zie ik in mijn ooghoeken een man heel dicht langs mij lopen en iets op mijn tafeltje gooien.

Ik vond een bierkaartje met daarop :"Jij bent de prachtigste vrouw die ik ooit gezien heb".

Toen ik opkeek was hij al verdwenen.

Zal het verlegen type geweest zijn zeker?

Is me wel bijgebleven, vond het eigenlijk wel schattig...
Is toch ook mooi?

Toen ik 15 was, was ik met een paar vriendinnen in de McDonalds. Ik had een boomerang kaart met daarop iets als 'ik vind jou een lekker ding', weet het niet meer precies. Die heb ik toen ook bij een lekker ding die daar alleen zat op de tafel gegooid en toen onder een hoop gegiebel naar de trap gespurt. Volgens mijn vriendin draaide hij de kaart nog om of er iets op stond, had eigenlijk iets achter moeten laten. Maar ik had toen nog geen gsm dus dan zou alleen mijn schoolmail resteren haha (hij zat niet meer op de middelbare als ik het moet gokken)
Haha, dat is (bijna) ballen hebben Nora. Maarja op die leeftijd was ik nog niet eens met jongens bezig dus ja. Doet me denken aan twee jaar geleden. Toen was ik met Valentijn in Parijs. Single en eenzaam en toen ik na dansles de metro in stapte kreeg ik van een voorbij ganger een roos in mijn handen gedrukt. Dat was mijn beste valentijnsdag ooit haha.
nou zeg, cnadiav, zo'n leuke roos op een mooie dag en geen drankje in romantisch parijs ?
dit is wel een leuk onderwerp om over te lezen.

wel leuk wat mannen en vrouwen meemaken zo!
Sjee Nora, mail op school.... Toen ik op school zat werden de proefwerkresultaten per postduif verzonden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven